افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چمدان مطمئن و محکم را چگونه تشخیص دهیم؟

رپورتاژ آگهی

هنگام خرید چمدان باید به نکات بسیاری توجه کنید تا یک خرید ایده آل داشته باشید. در‌ گام اول باید نیاز خود را مد نظر قرار داده و بر اساس آن فاکتور هایی را به هنگام خرید محصول در نظر بگیرید. چمدان ها به انواع متنوعی تقسیم می شوند که محکم ترین آن ها چمدان فایبرگلاس می باشد. این متریال به واسطه داشتن پلی کربنات ، از استحکام فوق العاده ای برخوردار بوده و می تواند نیاز های شما را برطرف سازد. خالی از لطف نیست که نکاتی را درباره اجزای جانبی محصول خود نیز در نظر داشته باشید. پایه چمدان جز یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت های این وسیله بوده که نقش محافظت از چرخ ها را در بر عهده دارد. در صورت هرگونه ضربه و آسیب به این قسمت ، چرخ های ما در معرض عوامل خارجی قرار گرفته و امکان آسیب جدی به آن ها افزایش می یابد. از این رو وجود محافظ قدرتمندی به نام پایه چمدان بسیار ضروری می‌ باشد.

چمدان

خرید چمدان فایبرگلاس چه مزایایی دارد ؟

جنس به کار رفته در این چمدان ها ، فایبرگلاس بوده که از پلیمری بسیار سفت و محکمی به نام پلی کربنات ساخته می شود. همین امر سبب شده است که امروزه این چمدان ها  جز یکی از پرطرفدارترین محصولات در سراسر جهان باشد. ما قرار است وسایل و ابزار متعددی داخل چمدان خود قرار دهیم و همه این ها موجب سنگینی چمدان می شود. حالا فرض کنید که خود چمدان هم وزن بالایی داشته باشد. اما ماده فایبرگلاس به واسطه داشتن وزن بسیار پایین ، گزینه مناسبی برای ساخت چمدان به حساب می آید. یکی از مواردی که سبب شده است استفاده از چمدان های فایبرگلاس محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کند ، مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است. به دلیل همین ویژگی های خاص ، نگرانی از جهت نفوذ رطوبت به وسایل داخل چمدان وجود نخواهد داشت . می توانید بدون هیچ دغدغه ای با مشاورین ما در شرکت آرش (arash.plus) ارتباط گرفته و تمامی نیاز های خود را  برطرف سازید.

انواع چمدان های مسافرتی

  • چمدان های چرخ دار ؛ یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین چمدان ها مورد استفاده بوده و چرخ های آن ، قابلیت چرخش در تمامی زوایا را به ما دهد. به همین جهت حمل آن آسان بوده و مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.
  • چمدان های خلبانی ؛ این مدل چمدان ها به واسطه دسته بلند خود و ابعاد نسبتا کوچکتر ، خلبانی یا بیزینسی نامیده می شوند. این محصولات برای قرار دادن لپتاپ و یک سری از پوشاک خاص مورد استفاده قرار می گیرد.
  • چمدان های دافل یا شانه ای ؛ همانطور که از اسم این چمدان ها پیداست ، تنها می توان وسایل ضروری و نسبتا کوچک را با آن ها حمل کرد. این چمدان ها با ابعاد کوچک خود ، بر روی شانه ها قرار گرفته و حمل آن ها بسیار ساده می باشد.

چرخ چمدان

بهترین متریال برای ساخت پایه چمدان

پایه چمدان، جز یکی از اجزایی است که تاثیر بسزایی در ساخت یک محصول باکیفیت دارد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابداع روش های نوین ، جنس این پایه های عمدتا از متریال ABS ساخته می شود. متریال ABS علاوه بر قیمت پایین و مقرون به صرفه ، از استحکام بالاتری برخوردار می باشد ؛ به همین دلیل مورد علاقه طراحان و تولیدی های چمدان قرار گرفته است. اگر این پایه ها آسیب دیده و خراب شوند ، حرکت دادن چمدان با مشکل رو به رو خواهد شد و عملا دیگر نمی‌ توانیم از آن استفاده کنیم. همانطور که ذکر شد ، پایه ها یکی از حیاتی ترین اجزای موجود در چمدان بوده و با حفاظت از چرخ ها ، به افزایش طول عمر کالای ما کمک بسیاری می کند. بنابراین سعی کنید تا این قسمت ، مورد ضربه و آسیب قرار نگیرد.

 در صورت آسیب چمدان، آیا امکان تعمیر و یا تعویض آن وجود دارد؟

تعمیر اجزای مختلف چمدان کار چندان سختی نیست ؛ اما نیاز به وسایل و ابزار آلات مخصوص خود را دارد ، بنابراین بهتر آن را به دست متخصصان این امر بسپارید. شرکت تولیدی چمدان آرش (arash.plus) ، انواع چمدان های باکیفیت را تولید و تعمیر می نماید. در صورت هرگونه نیاز به خریداری و یا تعمیر چمدان های خود ، کافیست شرکت ما را امین خود قرار داده و رفع نیاز های خود را به دست ما بسپارید.

چمدان آرش

برای خرید چمدان مسافرتی به کدام برند مراجعه کنیم ؟

امروزه برند های گوناگون و متنوعی در بازار وجود دارند که این امر ، انتخاب بهترین فروشگاه را برای مشتریان تا حدودی سخت می کند. یکی از برند هایی که در سطح کشور خوش درخشیده و رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کرده است ، برند تولیدی آرش می باشد. اگر به دنبال کالایی با کیفیت و مقرون به صرفه می گردید ؛  فروشگاه اینترنتی آرش (arash.plus) ؛ تنها جایی است که می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد . تقریبا تمام تنوع محصولات و قطعات آن ها در این فروشگاه موجود بوده و می توانید با مقایسه قیمت و کیفیت آنها ، کالای محبوب خود را انتخاب و خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم از طریق سایت و شماره تماس شرکت ، با ما ارتباط گرفته و از مشاوره های ما بهره مند شوید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *