افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

لیپوساکشن،راهی برای خوش اندام شدن؟

رپورتاژ آگهی

 اگرچه این یک راه حل دائمی و قطعی برای چاقی منطقه ای بدن ناشی ازعادات غذایی نادرست و کم تحرکی نیست، با این حال، یک مداخله جراحی است که با هدف شکل دادن به بدن در نواحی مانند باسن، گردن، پاها، زانوها، پاها و شکم انجام می شود. لیپوساکشن در هیچ موردی یک فرمول کاهش وزن نیست.

لیپوساکشن،راهی برای خوش اندام شدن؟

زمان بازگشت به زندگی عادی پس از عمل نسبتا کوتاه است. این روش تحت بیهوشی موضعی(به شرط کوچک بودن موضع) یا عمومی(در اکثر مواقع) انجام می شود. نابرابری های وزنی که بر نحوه لباس پوشیدن تاثیر می گذارد و بر سلامت روان فرد تاثیر می گذارد به راحتی با لیپوساکشن برطرف می شود. انواع لیپوساکشن که با تکنیک های مختلف انجام می شود، از پرطرفدارترین عمل های جراحی زیبایی در کشور ما و جهان است.

آیا عمل لیپوساکشن خطرناک است؟

قبل از انجام لیپوساکشن معاینه افراد توسط پزشک متخصص و گرفتن نظر پزشک متخصص ضروری است. لیپوساکشن یک روش کاهش وزن نیست. روش لیپوساکشن روشی است که باعث لاغری ناحیه ای و فرم دادن به بدن می شود. در اضافه وزن، این افراد باید قبل از هر چیز با اعمال برنامه غذایی و انجام ورزش از شر اضافه وزن خود خلاص شوند. سپس می توان از روش لیپوساکشن برای چربی های ناحیه ای استفاده کرد. با این حال، روش لیپوساکشن برای افرادی که مشکلات سلامت عمومی خوبی دارند اعمال می شود. اما برای افرادی که به تازگی زایمان کرده اند یا باردار هستند اعمال نمی شود. افراد مبتلا به یک بیماری مزمن مانند دیابت و بیماری قلبی باید قبل از انجام لیپوساکشن مورد آزمایش قرار گیرند و عوامل خطر برای این افراد مشخص شود و اقدامات احتیاطی لازم انجام شود. با این حال، لیپوساکشن برای بیماران مسن اعمال نمی شود.

عوارض لیپوساکشن

  • بی نظمی های کانتور به دلیل حذف ناهموار چربی و خاصیت ارتجاعی ضعیف پوست، ممکن است پوست شما را برآمده، موج دار یا رنگ پریده کند. این تغییرات ممکن است دائمی باشند. آسیب زیر پوست ناشی از لوله نازک (کانولا) مورد استفاده در حین لیپوساکشن می تواند ظاهر خالدار دائمی به پوست بدهد.
  • تجمع مایعات ممکن است حفره های موقت مایع (سروم) در زیر پوست ایجاد شود. این مایع ممکن است نیاز به تخلیه با سوزن داشته باشد.
  • ممکن است احساس بی حسی موقت یا دائمی در ناحیه آسیب دیده داشته باشید. تحریک موقت عصبی نیز ممکن است.
  • عفونت های پوستی نادر اما ممکن است. یک عفونت جدی پوستی می تواند تهدید کننده زندگی باشد.
  • سوراخ داخلی. به ندرت، یک کانول بسیار عمیق می تواند اندام داخلی را سوراخ کند. این ممکن است نیاز به ترمیم فوری جراحی داشته باشد.
  • آمبولی چربی؛تکه های سست چربی می توانند شکسته شوند و در یک رگ خونی گیر کرده و در ریه ها جمع شوند یا به مغز بروند. آمبولی چربی یک اورژانس پزشکی است.
  • مشکلات کلیوی و قلبی. تغییرات در سطح مایعات در اثر تزریق و جذب مایعات می تواند باعث ایجاد مشکلات بالقوه تهدید کننده زندگی کلیه، قلب و ریه شود.
  • سمیت لیدوکائین؛ لیدوکائین یک بی حس کننده است که معمولاً با مایعات تزریق شده در حین لیپوساکشن برای کمک به مدیریت درد تجویز می شود. اگرچه به طور کلی بی خطر است، اما در موارد نادر سمیت لیدوکائین می تواند رخ دهد و باعث مشکلات جدی قلب و سیستم عصبی مرکزی شود.

چه پزشکانی مجاز به انجام این عمل هستند؟

چه پزشکانی مجاز به انجام این عمل هستند؟

این ها تمام عوارضی احتمالی این عمل پر طرفدار بود که وقتی با یک پزشک با تعهد برای انجام این عمل وقت مشاوره می گیرید،به شما توضیح خواهد داد.لیپوساکشن معمولا به همراه ابدومینوپلاستی انجام می شود و به صورت تنها نمی تواند رضایت زیباجویان را برآورده کند که همین عامل، زمان عمل را بسته به تبحر جراح تا یک ساعت دیگر افزایش و ریسک بیهوشی را نیز بیشتر می کند.

بسیار مهم است که این عمل زیبایی توسط پزشکی با تجربه و دارای مجوز انجام شود.جالب است بدانید خیلی از جراحان بیشتر پروسه ی این عمل را به دستیاران خود یعنی تکنسین های اتاق عمل واگذار می کنند و این موضوع اهمیت انتخاب جراح مناسب را افزایش می دهد.پویا کلینیک اسم وبسایتی است که میتواند در این زمینه به شما راهنمایی و پزشک مناسب شما را با توجه به بودجه و انتظار و سلیقه ی شما از نتیجه عمل معرفی کند.با ورود به سایت وارد صفحه مشاوره آنلاین شوید،فرم را پر کنید وصبر کنید تا خودشان با شما تماس بگیرند

انتخاب جراح گاهی به قدری انرژی بر و پر استرس است که حتی شاید شما را از همه چی منصرف کند؛اینجاست که تیم پویا کلینیک وارد میشود،نظرات شما را می شنود،و بر اساس شرایط ظاهری و حتی مالی شما،بهترین جراح را به شما معرفی می کند

هزینه لیپوساکشن چقدر است؟

بسیار متغیر است؛لیپو در چه ناحیه ای است؟شکم،بازو،پشت،زیر بقل،ران یا به صورت ترکیبی از آن ها؟ آیا مایل به تزریق چربی های برداشته شدن به باسن هستید؟همراه به لیپو،ابدومینوپلاستی(برداشت پوست اضافه همراه با سفت کردن شکم) نیز انجام میشود یا خیر؟عمل توسط کدام جراح انجام م شود؟جراحی در کلینیک انجام میشود یا بیمارستان؟در هیچ جای اینترنت جواب این سوال را پیدا نمی کنید.یا باید به مطب پزشکان مراجعه کنید یا به راحتی از طریق پر کردن فرم مشاوره در سایتی که پیشتر اشاره شد،جواب خود را بگیرید

آیا لیپوساکشن بکنم؟

اهداف و نتایج مورد نظر شما قبل از انجام لیپوساکشن یک نکته مهم است. آیا به دنبال جایگزینی برای کاهش وزن هستید یا به دنبال بهبودهای خاصی هستید؟متأسفانه لیپوساکشن نه ابزاری برای کاهش وزن است و نه روشی موثر برای کاهش سلولیت. اگر هدف شما کاهش وزن است، بهترین گزینه این است که با پزشک خود در مورد رژیم غذایی و برنامه ورزشی شخصی صحبت کنید.با این حال، اگر به دنبال حذف چربی از ناحیه خاصی از بدن هستید، لیپوساکشن ممکن است برای شما مناسب باشد. روی نواحی سرسخت چربی، مانند باسن یا شکم، که با رژیم غذایی و ورزش قادر به کاهش آن نبوده‌اید، به خوبی عمل می‌کند.راضی ترین بیماران آنهایی هستند که با در نظر گرفتن نتایج خاصی وارد عمل می شوند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *