افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

هزینه پیکرتراشی در تهران

هزینه پیکرتراشی در تهران

اکثر ما در نواحی‌ از بدنمان لایه‌های اضافه چربی داریم که با ورزش و رژیم‌های سفت و سخت هم نمی‌توانیم از شرشان راحت شویم.

پیکر تراشی عملی است که بوسله آن می‌توان چربی این نواحی را از بین برد و به تناسب اندام دلخواه رسید.

ارزشش را دارد چون همه آگاهیم که یک اندام تراشیده و زیبا تا چه حدی می‌تواند در اعتماد به نفس موثر باشد.

شاید بخواهید بدانید که پیکر تراشی چگونه شما را به اندام دلخواهتان خواهد رساند و هزینه خود را دقیقا صرف چه چیزی خواهید کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه عمل جراحی پیکر تراشی و هزینه انجام این عمل زیبایی در تهران را بررسی کنیم.

پیکرتراشی چیست؟

پیکرتراشی به عنوان یک راهکار برای کسب اندام مطلوب و از بین بردن چربی‌های اضافی موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش جراحی به صورت تهاجمی انجام می‌شود و به عنوان جایگزینی برای رژیم‌های غذایی و ورزش مناسب برای کسانی که به دلیل عوامل مختلفی نمی‌توانند به طور مطلوبی چربی‌های موضعی خود را کاهش دهند، پیشنهاد می‌شود.

تمام تکنیک‌های پیکر تراشی تا حد زیادی در راستای تولید کلاژن برای بدن عمل می‌کنند.برخی از تکنیک‌های پیکر تراشی بوسیله بازسازی شبکه کلاژن زیر پوست، باعث می‌شوند پوست کشیده‌تر و سفت‌تر به ظر برسد.همچنین در برخی از روش‌های پیکر تراشی، لایه‌های اضافی چربی بدون آسیب رساندن به سلول‌های پوست اطراف، از بین خواهد رفت.

هزینه پیکر تراشی در تهران

هزینه پیکرتراشی در تهران

همین حالا برای هزینه لیپوماتیک (عمل پیکرتراشی) در سال ۱۴۰۲ با کلینیک دکترمیرحاجی تماس بگیرید:
۰۲۱-۲۲۷۲۷۳۲۲ | ۰۹۱۹۰۰۲۰۰۳۲

هزینه‌ای که جراح برای پیکر تراشی دریافت می‌کند ممکن است بر اساس تجربه، تخصص، نوع روش(های) مورد استفاده و همچنین موقعیت مکانی کلینیک متفاوت باشد.بنابراین، برای اطلاع دقیق از هزینه پیکرتراشی در تهران، بهتر است با کلینیک دکترمیرحاجی مشورت کنید. او می‌تواند براساس نیازهای پیکرتراشی (باسن، ران ها یا بازوها و شکم و پهلو)، هزینه تقریبی را مشخص کرده و مشورت‌های لازم را به شما ارائه دهد.

عوامل موثر بر هزینه پیکر تراشی بدن در تهران

  • هزینه تخصص پزشک جراح: هنگام انتخاب یک جراح پیکرتراشی بدن، به یاد داشته باشید که تجربه و تخصص جراح در نتیجه نهایی که خواهید دید نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و البته که بر هزینه عمل نیز تاثیر گذار خواهد بود.
  • هزینه کلینیک یا مرکز جراحی (بیمارستان)
  • آزمایش‌های پزشکی مورد نیاز قبل و بعد عمل·
  • یکی دیگر از عوامل مهم در هزینه پیکر تراشی، ناحیه انتخابی است که می‌خواهید روی آن کار کنید. برای مثال هزینه پیکر تراشی در نواحی شکم بیشتر از بقیه نواحی خواهد بود.
  • درست است که می‌توانید هزینه عمل‌های زیبایی را بصورت آنلاین و با یک سرچ در گوگل بدست آورید اما هزینه درمانی هر فرد با توجه به نیازها و توقعاتش از انجام عمل و برنامه درمانی که برایش طراحی می‌شود، متفاوت خواهد بود. بهتر است در جلسه مشاوره‌ای که قبل از عمل پیکر تراشی با جراح خود خواهید داشت، در مورد هزینه و بودجه‌تان صحبت کنید.

برای مشاوره حضوری کلینیک دکتر میرحاجی به آدرس : تهران ، تجریش، خیابان غلام جعفری ، پلاک ۵ ، واحد ۵ مراجعه نمایید.

پیکرتراشی بدن در تهران چند جلسه صورت می‌پذیرد؟

هزینه پیکرتراشی در تهران

پیکر تراشی بدن معمولا بیش از یک ناحیه را در بر می‌گیرد و بصورت میانگین هر جلسه پیکر تراشی بدن حدود ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. معمولا برنامه‌های درمانی پیکر تراشی در حدود ۴-۶ جلسه توصیه می‌شوند که هر سه روز یکبار فاصله داشته باشند اما در هر صورت تعداد و زمان جلسات بستگی به سیستم بدن و برنامه درمانی که جراحتان ارائه می‌دهد بستگی خواهد داشت.با پیروی از دستورالعمل‌های ارائه شده توسط پزشک یا جراحتان بهترین نتیجه را از پیکر تراشی بدست آورید. 

چه افرادی می توانند برای انجام پیکر تراشی در تهران استفاده کنند؟

عمل پیکرتراشی برای افرادی که دارای مشکلات چربی‌های موضعی در بدن خود هستند، به عنوان یک راهکار مناسب مطرح می‌شود. این جراحی پیکرتراشی به شرط‌های زیر منطبق می‌شود:

  • سن مناسب: افراد باید بالای ۱۸ سال باشند تا بتوانند به طور قانونی تصمیم به انجام این جراحی بگیرند.
  • عدم بارداری: زنان باردار نباید این عمل را انجام دهند، و بهتر است این جراحی را پس از پایان دوره بارداری و شیردهی انجام دهند.
  • وجود چربی موضعی: این عمل برای افرادی مناسب است که دارای چربی‌های موضعی در مناطقی مانند شکم، پهلوها، بازوها، ران‌ها، گردن و دیگر مناطق مشابه هستند.
  • وزن ثابت: بهترین نتایج از عمل پیکرتراشی بدست می‌آید وقتی وزن فرد ثابت است و او قصد ندارد وزن خود را به شدت تغییر دهد.
  • توقعات واقعی: فرد باید توقعات واقعی از نتایج این جراحی داشته باشد و بداند که پیکرتراشی تنها به از بین بردن چربی‌های موضعی کمک می‌کند و نیاز به حفظ یک سبک زندگی سالم دارد.
  • سلامت عمومی: افراد باید در وضعیت سلامت عمومی مناسبی باشند و هیچ مشکل جدی پزشکی نداشته باشند.
  • مشوره پزشکی: پیشنهاد می‌شود که قبل از تصمیم به عمل پیکرتراشی، با یک متخصص جراحی پلاستیک مشورت کنید تا وی ارزیابی اولیه را انجام دهد و توصیه‌های مناسب را برای شما ارائه دهد. اگر افراد با توجه به این شرایط مذکور مطابق با شرایط مناسبی باشند، ممکن است برای انجام عمل پیکرتراشی لیپوماتیک مناسب باشند. این جراحی می‌تواند به از بین بردن چربی‌های موضعی و ایجاد شکل بدن دلخواه کمک کند، اما تصمیم به انجام آن را با دقت و با مشوره پزشکی بگیرید.

نتیجه گیریکلینیک زیبایی دکترمیرحاجی در تهران که خدمات پیکرتراشی ارائه می‌دهد، یک مکان مناسب برای افرادی است که به دنبال بهبود ظاهر بدن و کاهش چربی‌های موضعی هستند. در این کلینیک تیم پزشکی متخصص با قیمت پیکرتراشی مناسب در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

به طور کلی، با ارائه خدمات پیکرتراشی به افراد امکان می‌دهد تا به شکل بدنی دلخواه و افزایش اعتماد به نفس دست پیدا کنند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *