افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

مراقبت از پوست و مو در سفر به کیش

رپورتاژ آگهی

مراقبت از پوست و مو در سفر به کیش

داشتن پوستی شاداب و موهایی نرم و درخشان، علاوه بر اینکه اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد، تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهری دارد و باعث می‌شود جوان‌تر به نظر برسید و احساس خوشایندی را تجربه کنید. عده زیادی از افراد برای سلامت پوست و موی خود اهمیت بسیاری قائلند. از این رو در هر شرایطی به روتین پوستی خود پایبند بوده و سعی می‌کنند کمتر به مکان‌هایی که ممکن است به پوستشان آسیب برساند بروند.

سفر به شهرهایی مثل کیش که آب و هوای مرطوب دارند برای این افراد بسیار دل انگیز است؛ چراکه تجربه ثابت کرده که آب و هوای ساحلی کیش بیشترین و بهترین تاثیر را بر پوست دارد. زیرا آب دریا سرشار از مواد و املاح معدنی مفید است که سبب رفع بیماری‌های پوست و مو می‌شود. اگر می‌خواهید از مزایا و معایب آب دریا بیشتر بدانید و با مراقبت‌های پوست و مو در سفر کیشآشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سفرهای ساحلی و تاثیرات شگفت انگیز آن بر پوست و مو

مراقبت از پوست و مو در سفر به کیش

حتما تا به حال در سفرهای ساحلی نرم شدن موها، از بین رفتن شوره سر، داشتن پوستی با طراوت و کم شدن آکنه‌ها و جوش‌های صورت را تجربه کرده‌اید. بله! این‌ها همه از تاثیرات شگفت انگیز آب و هوای ساحلی و بهره‌مندی پوست از املاح و مواد معدنی آب دریاست. از این رو در سفر به شهرهای ساحلی نظیر شهرهای شمالی یا شهرهای جنوبی ایران مانند کیش، قشم و… که طرفدار زیادی دارند، لازم نیست سشوار یا اتو مو را همراه خود ببرید و می‌توانید خوش حالت ترین مو را به صورت طبیعی داشته باشید.

علاوه بر آن در شهرهایی نظیر مشهد که فاصله زیادی با دریا دارند، سفرهای ساحلی مانند کیش بسیار لذت بخش و مفید خواهد بود. زیرا می‌توانید به جای استفاده از سولاریوم برای برنزه کردن بدن و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست، حمام آفتاب بگیرید و به صورت طبیعی ضمن جذب ویتامین D خورشید، پوست خود را برنزه کنید. همچنین افرادی که از خشکی پوست رنج می‌برند در این سفر به دلیل رطوبت بسیار زیاد هوا، شاهد طراوت و نرمی پوست خود خواهند بود.

خانم ها و آقایانی که از شهرهایی خشک مثل مشهد به کیش سفر می‌کنند قدر آب و هوای آن را در هر فصلی می دانند. مشهدی ها حتی می توانند تور کیش از مشهد را در فصل تابستان نیز تحمل کنند. درست است که شرجی هوا برای عده‌ای طاقت‎فرسا می شود ولی برای افرادی که به آب و هوای گرم عادت دارند تنها رطوبت هواست که جلب توجه می کند. اگر شما هم مشهدی هستید هم اکنون فصل مناسبی برای سفر است. روی لینک زیر کلیک کنید و همین هفته با برخوردای از تخفیف به کیش بروید.

مشاهده قیمت تور کیش از مشهد لحظه آخری

فواید آب دریا برای پوست و مو هنگام سفر

مراقبت از پوست و مو در سفر به کیش

همان‌طور که گفتیم قرار گرفتن در معرض آب و هوای ساحلی و آب دریا مزایای بسیاری برای پوست و مو به همراه دارد. البته این فواید برای افرادی که پوست‌های خشک و حساس دارند بیشتر به چشم می‌آید و ممکن است برای افرادی که پوست چرب دارند خوشایند نباشد. زیرا زمانی که رطوبت هوا بسیار زیاد است، به دلیل افزایش دمای بدن و تعریق زیاد آکنه‌های پوستی و چربی کف سر نیز افزایش می‌یابد و بسیار آزاردهنده می‌باشد. در نتیجه پوست و موی این افراد در سفرهای ساحلی نیازمند رسیدگی قابل توجهی است. به صورت کلی آب دریا و هوای شرجی و ساحلی مزایای بسیاری برای پوست و مو دارد که در ادامه آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • افزایش گردش خون و دفع سموم بدن توسط مواد معدنی موجود در آب دریا
  • لایه برداری طبیعی و بهبود رنگ پوست توسط نمک دریا
  • پاکسازی، جوانسازی و تغذیه پوست توسط جلبک‌های دریایی
  • جذب چربی‌های سنگین پوست سر، از بین رفتن شوره سر، لایه برداری پوست سر و بهبود رشد موها به کمک نمک دریا

نکاتی که باید در تورکیش رعایت کنید!

درست است که سفر به کیش فواید زیادی دارد اما اگر برخی نکات را رعایت نکنید ممکن است اذیت شوید. اول از هر چیز تا جایی که می‌توانید سعی کنید فصل‌های پاییز و زمستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید. به محض اینکه اپلیکیشن‌ها و سایت‌های فروش تور اعلام کردند برای شروع خرید تور ارزان کیش ویژه زمستان و پاییز اقدام کنید. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که طاقت گرمای زیاد را ندارید بهتر است این فصل ها را برای سفر انتخاب کنید.

هنگام قدم زدن در ساحل موهای خود را با کلاه یا پوششی دیگر بپوشانید تا در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند و رطوبت خود را از دست ندهند. همچنین می‌توانید از اسپری‌ها و نرم کننده‌های ضد آفتاب مو استفاده کنید.

  • اگر قصد دارید در دریا شنا کنید، قبل از رفتن موهای خود را بشویید. از روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل، روغن زیتون یا نرم کننده های مخصوص مو برای شنا استفاده کرده و کلاه مخصوص شنا بپوشید.
  • بعد از شنا در دریا حتما موهایتان را بشویید. زیرا نمک دریا که روی موها باقی می‌ماند باعث وز شدن، خشک شدن و شکننده شدن آن‌ها می‌شود.
  • اگر پوست حساسی دارید و دچار خارش، قرمزی و خشکی شدید پوست می‌شوید از کرم‌های محافظ که حاوی گلیسیرین، روغن‌ها و… هستند استفاده کنید.
  • مهم‌ترین رکن در روتین‌های پوستی و سفر کیش، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب است. ۲۰دقیقه قبل از اینکه از هتل یا سوئیت خارج شوید و به ساحل بروید مقدار مناسبی از کرم ضد آفتاب خود را به پوست بزنید و هر دو تا سه ساعت آن را تمدید کنید. توصیه می‌شود SPF کرم ۳۰ یا بیشتر از آن باشد.
  • بهتر است در مدت زمان سفر خود از لایه بردارها استفاده نکنید. زیرا نمک موجود در دریا و نسیم ساحل مانند یک لایه بردار طبیعی می‌‌کند.
  • پس از اینکه از ساحل به خانه یا هتل برگشتید، ضد آفتاب خود را به صورت کامل پاک کرده و از کرم‌های مرطوب کننده و بالم لب استفاده کنید.
  • نوشیدن آب زیاد را به دلیل تعریق زیاد بدن فراموش نکنید.

خشکی موها، خراب شدن رنگ مو و آفتاب سوختگی از مشکلات رایجی است که برای افراد پیش می‌آید. این مشکلات معمولا برای افرادی نظیر ساکنان تهران که با چنین آب و هوایی سازگاری ندارند بیشتر پیش می‌آید. رعایت نکات زیر سلامت پوست و موی خود را تضمین کرده و از سفر خود لذت خواهید برد. ما به تهرانی‌های عزیز رزرو تور کیش از تهران را پیشنهاد می‌کنیم. لطفا روی لینک کلیک کنید و از پشتیبانان برای نکات گردشگری و مراکز خریدی که کالای پوستی عرضه می‌کنند کمک بگیرید.

بهترین سفرهای ساحلی در ایران

سفرهای ساحلی همواره پرطرفدارترین سفرهای داخلی بوده‌اند. برخی از افراد با داشتن اولین موقعیت راهی شمال می‌شوند و برخی دیگر در فرصتی مناسب تور کیش، قشم یا چابهار را انتخاب می‌کنند. جزیره کیش به دلیل وجود فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال بسیار محبوب است و به همین دلیل گردشگران علاقه زیادی به تورهای کیش نشان می‌دهند.

با این حال اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به سایت https://tourgardan.com/ ، برای رزرو تور کیش از تمام شهرهای ایران اقدام نمایید. با خرید تور از تورگردان سفری بدون نقص و دلنشین را تجربه خواهید کرد. زیرا علاوه بر تهیه بلیط رفت و برگشت هوایی با بهترین ایرلاین‌های پروازی و رزرو مناسب‌ترین هتل‌ها به انتخاب شما، از تخفیف‌های ویژه گردشگردی تورگردان نیز بهره مند می‌شوید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *