افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

۳ نکته مهم و کلیدی جراحی بینی که باید بدانید!

رپورتاژ آگهی

بینی یکی از مهم ترین اعضای بدن است که عملکرد آن برای انسان نقش حیاتی دارد و اگر کوچکترین اختلالی در این اندام ایجاد شود می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. پس برای رسیدن به زیبایی نباید سلامتی را نادیده گرفت و در ابتدا باید به بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران مراجعه کرد و سلامت خود را تضمین کرد و سپس به زیبایی رسید. نکات مهمی در جراحی بینی وجود دارد که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید رعایت شود که در این مقاله به ۳ نکته بسیار مهم که قبل از انجام جراحی بینی باید بدانید را بیان می کنیم.

تعیین هدف قبل از جراحی بینی

انتخاب هدف مناسب برای این عمل یکی از مهم ترین مراحل قبل از جراحی بینی است. قبل از عمل باید هدف متقاضی مشخص شود و اگر مشکل روحی و روانی دارد ابتدا تحت درمان قرار گیرد. انگیزه فرد برای انجام این عمل باید کاملا منطقی و معقول باشد تا بتواند نتایج قابل قبولی از جراحی بینی خود دریافت کند. این فرآیند را می توان با اهداف مختلفی انجام داد، از جمله موارد زیر:

  • درمان پولیپ بینی
  • رفع برآمدگی روی پل بینی
  • اصلاح انحراف تیغه بینی
  • بزرگ کردن بینی
  • سوراخ های بینی را کوچک کنید
  • نوک بینی را بالا بیاورید و افتادگی آن را رفع کنید

جراحی بینی

نکته ای که در این قسمت باید به آن اشاره کرد این است که اگر فردی بخواهد این عمل را فقط برای مقایسه شکل بینی خود با فرد دیگری انجام دهد، احتمال عدم رضایت از نتیجه بسیار زیاد خواهد بود.

انتخاب بهترین جراح بینی

نکته مهم دیگری که در اقدامات قبل از جراحی بینی باید به آن توجه داشته باشید انتخاب بهترین جراح بینی در تهران است .افراد متقاضی این عمل در ابتدا باید دقت کافی را در انتخاب جراح مناسب داشته باشند و پزشکی را انتخاب کنند که تجربه، مهارت، دانش و توانایی لازم در زمینه جراحی بینی را داشته باشد و نتایج بسیار خوبی در زمینه پزشکی خود داشته باشد.

افراد متقاضی این عمل ابتدا باید دقت کافی را در انتخاب جراح مناسب داشته باشند و پزشکی را انتخاب کنند که تجربه، مهارت، دانش و توانایی لازم در زمینه جراحی بینی را داشته باشد و نتایج بسیار خوبی در زمینه پزشکی خود داشته باشد.  یکی دیگر از راه های انتخاب پزشک مراجعه حضوری به مطب و پرسیدن سوالات مراجعین در مورد جراحی و میزان رضایت آنهاست.

آزمایشات قبل از جراحی بینی

جراح بینی آزمایشات لازم را برای کنترل لخته شدن خون و به طور کلی بررسی سلامت فرد تجویز می کند و فرد باید قبل از جراحی بینی آنها را انجام دهد.

  • تست بارداری در زنان
  • PT و PTT: کنترل مشکلات لخته شدن خون
  • FBS: گلوکز خون ناشتا
  • اچ‌آی‌وی
  • HBsAg
  • HCV Ab

جراحی بینی

چه داروهایی را قبل از جراحی بینی نباید مصرف کرد؟

اگر متقاضی جراحی زیبایی بینی هستید، بدانید که یکی از مراحل اصلی قبل از جراحی بینی این است که بدانید قبل از جراحی بینی چه داروهایی را نباید مصرف کنید. داروهایی که نباید قبل از عمل مصرف شوند به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از داروهای تجویزی، داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی. استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک که باعث رقیق‌کننده‌ های خون و اختلالات خونریزی می‌شوند، مانند آسپرین و وارفارین، باید ۲ هفته قبل از جراحی بینی قطع شود، زیرا خطر خونریزی بینی در حین عمل را افزایش می‌ دهند.

داروهای بدون نسخه، مانند داروهای سرماخوردگی، هیچ عارضه ای برای بدن ایجاد نمی کنند، اما می توانند تا چند هفته بر بدن تأثیر بگذارند. داروهای گیاهی نیز شامل روغن ماهی، ویتامین E، عصاره سیر، زعفران و زنجبیل است. اگرچه این نوع داروها گیاهی هستند، اما در حین جراحی می توانند مشکلات جدی و جبران ناپذیری را برای افراد ایجاد کنند. اگر مجبور به مصرف این دارو ها هستید حتما با بهترین جراح بینی استخوانی در تهران در میان بگذارید. همچنین لازمه هر جراحی انتخاب بهترین جراح است که در ادامه شما را با چگونگی انتخاب بهترین جراح بینی آشنا خواهیم کرد ، با ما همراه باشید .

چگونه بهترین جراح بینی را انتخاب کنیم؟

برای گرفتن بهترین نتیجه از جراحی بینی، افراد باید در انتخاب جراح بینی خود دقت زیادی داشته باشند و تحقیقات دقیقی انجام دهند. داوطلبان جراحی بینی ساکن تهران یا هر شهر دیگری می توانند برای انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران از روش زیر استفاده کنند.

  • تهیه لیستی از جراحان خوب بینی در انتخاب جراح بینی بسیار کمک کننده می باشد.
  • برای تهیه لیست مورد نظر می توانید با افرادی که در گذشته جراحی بینی انجام داده اند و از نتیجه راضی بوده اند مصاحبه کنید و یا در گوگل و شبکه های اجتماعی جستجو کنید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی در منطقه خود، در مورد سابقه و سطح آموزش آنها تحقیق کنید.
  • به مطب جراح بینی مورد نظر مراجعه کنید و در مورد انتظارات خود از نتیجه جراحی بینی با آنها صحبت کنید و در حین ویزیت، صبر و نگرش جراح بینی را آزمایش کنید.
  • سعی کنید زمانی که بیماران قبلی در مطب هستند به مطب جراح بینی مراجعه کنید و از بیماران بپرسید که آیا از جراحی بینی راضی هستند یا خیر.
  • جراحان بینی آلبومی از کارهای خود در مطب خود دارند. از آنها بخواهید آلبوم مورد نظر را به شما نشان دهند.

جراحی بینی

کلام آخر

برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن از این جراحی، حتما از بهترین جراح بینی در نزدیکی محل سکونت خود کمک بگیرید.بهترین جراح بینی می تواند از بسیاری از عوارض جلوگیری کند یا حتی آنها را کنترل کند. به این ترتیب با یک انتخاب هوشمندانه می توانید سلامت خود را تضمین کنید، باید به این نکته اشاره کنیم که یافتن بهترین جراح بینی با توجه به جمعیت زیاد این کلانشهرها کار بسیار دشواری است. برای بهبود روند جراحی و درمان خود، بهتر است با بهترین جراح بینی که در سایت جراحتو یا jaraheto.com به شما معرفی کرده ایم، مشورت کنید. اگر شما و دوستانتان این عمل را انجام داده اید، تجربه خود را در نظرات با ما در میان بگذارید و به ما بگویید که کدام یک از روش های جراحی بینی برای شما بهترین بوده است؟

به نظر شما دوستان آیا راهی برای کاهش تورم بینی بعد از جراحی وجود دارد؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *