افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

محصولات مراقبتی پوست ایرانی

رپورتاژ آگهی

محصولات مراقبتی پوست ایرانی

هر فرد باید سلامت روح و جسم خود را در اولویت قرار دهد تا بتواند عشق و انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل کند. منظور از سلامت جسم تنها چکاپ های سالیانه، ورزش و تغذیه سالم نیست!

پوست صورت و بدن شما نیز به مراقبت مداوم نیاز دارد و لازم است که هر روزه مدت زمانی را برای این کار در نظر بگیرید. برای مراقبت از پوست نیاز به محصولاتی دارید که با نام محصولات مراقبتی پوست در بازار موجود هستند.

در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین محصولات مراقبتی پوست ایرانی بپردازیم و برخی از برندهای معتبر را معرفی کنیم.

بهترین برند محصولات مراقبت پوستی ایرانی

اولین و بهترین برند محصولات مراقبت پوستی ایرانی برند فیروز است. گروه بهداشتی فیروز با ۴۸ سال سابقه و تولید ۱۴۰ محصول مراقبتی نوزاد و بزرگسال به عنوان یکی از معتبرترین برندهای ایرانی شناخته می شود.

محصولات فیروز با فرمولاسیون دقیق، مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و کنترل کیفیت دائمی تولید می شوند؛ چرا که خانواده های ایرانی لایق بهترین ها هستند.

از بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی فیروز می توان به روغن بدن، کرم آلوئه ورا، کرم زینک اکساید، کرم ضد آفتاب، کرم مرطوب کننده، لوسیون بدن و… اشاره کرد.

محصولات مراقبتی پوست ایرانی

معرفی بهترین مارک محصولات مراقبت از پوست ایرانی

امروزه برندهای بسیاری به تولید محصولات مراقبتی پوست می پردازند که نمی توان در میان آن ها بهترین مارک محصولات مراقبت از پوست ایرانی را انتخاب کرد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در ادامه برخی از معتبرترین برندها را معرفی کرده و در رابطه با محصولات تولیدی آن ها اطلاعات مختصری را خدمتتان ارائه کنیم.

برند ایرانی لافارر

اگر از محصولات لافارر استفاده کرده باشید احتمالاً این برند معتبر را به عنوان بهترین مارک محصولات مراقبت از پوست ایرانی به دیگران معرفی خواهید کرد.

برند لافارر در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و از آن سال تاکنون به تولید محصولات تخصصی پوست و مو می پردازد. وجه تمایز این برند بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز اروپا است که باعث شده محصولات لافارر با بهترین محصولات مراقبتی خارجی برابری کنند.

از بهترین محصولات مراقبتی پوست ایرانی لافارر می توان به تونر، ژل و فوم شستشوی صورت، دی دی کرم، کرم جوانساز و لایه بردار، پد ضد آکنه، میسلار واتر، ضد ترک، ضد چروک، ترمیم کننده پوست، آبرسان و مرطوب کننده، کرم و سرم دور چشم، انواع ضد آفتاب رنگی و بدون رنگ و… اشاره کرد.

تمامی محصولات مراقبتی پوست لافارر با فرمولاسیون دقیق و از مواد اولیه با کیفیت تولید می شوند تا مصرف کنندگان بتوانند با استفاده از این محصولات از سلامت پوست خود مطمئن شوند.

برند مورینگا امو

اگر قصد خرید بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی را دارید، حتماً محصولات با کیفیت برند مورینگا امو را در نظر داشته باشید.

مورینگا امو را به عنوان برندی مدرن اما دوستدار طبیعت می شناسند! چرا که این برند علاوه بر دغدغه تولید محصولات با کیفیت، به حیوانات و محیط زیست نیز اهمیت داده و در تلاش برای کاهش آلودگی، بازیافت و استفاده مجدد از برخی مواد است.

علاوه بر آن مورینگا امو به هیچ عنوان محصولات مراقبتی را روی حیوانات امتحان نمی کند و به عنوان یکی از برندهای کرولتی فری شناخته می شود.

وجه تمایز مورینگا نسبت به دیگر برندهای ایرانی استفاده از ترکیبی انحصاری به نام لافاایل بوده که از برخی ویتامین ها و روغن های گیاهی تشکیل شده است. از این ترکیبات می توان به ویتامین های احیاکننده و جوان کننده A و E، روغن آرگان، روغن هسته انگور، روغن دانه آفتابگردان و روغن دانه مورینگا اشاره کرد.

حال بهتر است به معرفی محصولات مراقبت از پوست ایرانی مورینگا بپردازیم. از بهترین محصولات این برند می توان به سرم مراقبت از صورت اشاره کرد که باعث آبرسانی و بازیابی خاصیت کشسانی پوست می شود.

همچنین برند مورینگا امو به تولید انواع ژل شستشو، آبرسان صورت و روغن های مراقبت از پوست می پردازد که می توانید با استفاده از این محصولات سلامت پوست خود را تضمین کنید.

محصولات مراقبتی پوست ایرانی

برند دیپ سنس

دیپ سنس یکی از برندهای زیر مجموعه لابراتوار دکتر اخوی بوده که در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده است.

دکتر اخوی یکی از مهم ترین اعضای هیئت متخصصان موسسه آرایشی کشور فرانسه است. ایشان پس از سال ها کسب تجربه برند دیپ سنس را تاسیس کرده و با بهره گیری از دانش روز دنیا به تولید محصولات مراقبتی پوست با کیفیت می پردازد.

به همین دلیل است که از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین محصولات مراقبتی پوست ایرانی توسط برند دیپ سنس تولید می شوند.

وجه تمایز برند دیپ سنس استفاده از مواد طبیعی و روغن آملا در تولید محصولات مراقبتی پوست است. روغن آملا از میوه درختی به همین نام گرفته می شود و سرشار از آنتی اکسیدان ها، کلسیم، فسفر، ویتامین C و ویتامین B است.

این روغن در اکثر محصولات مراقبتی پوست و موی دیپ سنس استفاده شده و به همین دلیل با استفاده از این محصولات می توانید پوست و موی خود را تقویت کنید.

اگر قصد معرفی محصولات مراقبت از پوست ایرانی برند دیپ سنس را داشته باشیم در ابتدا توصیه می کنیم حتما از شوینده صورت این برند استفاده کنید.

دیپ سنس به تولید انواع ژل شستشوی صورت برای پوست های چرب، معمولی، خشک و حساس می پردازد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. از دیگر محصولات پرفروش و با کیفیت دیپ سنس می توان به میسلار واتر، ماست آبرسان بدن، تونر صورت، ماسک صورت، شیر پاک کن و… اشاره کرد.

برند هیدرودرم

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین برند محصولات مراقبت پوستی ایرانی برند هیدرودرم است. این برند توسط لابراتوار پارس حیان تاسیس شده و امروزه به تولید بیش از ۱۹۰ محصول مراقبتی پوست می پردازد.

اگر قصد معرفی محصولات مراقبت از پوست ایرانی هیدرودرم را داشته باشیم، توصیه می کنیم حتماً انواع ماسک صورت هیدرودرم را امتحان کنید. همچنین از دیگر محصولات با کیفیت برند هیدرودرم می توان به کرم ضد آفتاب، شامپو بدن، لوسیون بدن، کرم ترمیم کننده، کرم مرطوب کننده و… اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی پرداختیم و برخی از برندهای معتبر ایرانی از جمله برند فیروز، لافارر، مورینگا امو و هیدرودرم را معرفی کردیم.

البته تمامی برندهای خوب ایرانی در یک مقاله نمی گنجند، اما سعی ما بر این بود برندهایی را معرفی کنیم که دارای فاکتور هایی از جمله: قیمت مناسب، کیفیت بالا، بهره گیری از مواد طبیعی، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و… باشند.

در صورتی که علاقه مندید پوست جوان و سالمی داشته باشید پیشنهاد می کنیم حتماً محصولات این برندهای معتبر ایرانی را مورد استفاده قرار دهید.

۱ نظر

  1. به نظر من بهترین محصولات مراقبتی پوست ایرانی برای برند هیدرودرم هستن و تمام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *