افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دکتر خوب برای کاشت ابرو

رپورتاژ آگهی

دکتر خوب برای کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از عمل های شایع است که در زمینه زیبایی صورت می گیرد. بسیاری از افرادی ک به دلایلی دچار کم مویی در ناحیه ابرو هستند سعی می کنند از روش های مختلفی از جمله تتو، هاشور یا مداد استفاده کنند تا ابروهایشان را پرتر نشان دهند. اما کاشت مو می تواند یک روش دائمی و در این حال طبیعی برای این افراد باشد. کاشت مو یک عمل زیبایی است و خیلی اهمیت دارد که نتیجه حاصل از آن طبیعی باشد. از این رو این عمل باید توسط یک پزشک خوب انجام شود تا فرد متقاضی به نتیجه دلخواهش برسد. در ادامه اطلاعاتی را درباره عمل کاشت ابرو و روش های آن در اختیارتان قرار می دهیم.

عمل کاشت ابرو

از زمانی که برای نخستین بار عمل کاشت ابرو صورت گرفت تا به امروز روش های مختلفی برای کاشت ابرو معرفی و استفاده شده است. ازاین رو زمانی که فردی تصمیم به کاشت ابرو می گیرد ابتدا باید پیش یک پزشک خوب و متخصص برود تا ابتدا علت کم مویی یا ریزش موهای او مشخص شود و در صورت نیاز درمان انجام گردد. سپس با توجه به ویژگی ها و مدل ابروی وی پزشک یک روش مناسب را برای کاشت به او پیشنهاد دهد. در ادامه اطلاعاتی را در درباره روش های کاشت در اختیار شما قرار می دهیم.

کاشت ابرو به روش FUT یا نواری

یکی از اولین روش هایی که برای کاشت ابرو استفاده می شد روش نواری بود که در گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفت. هنوز هم روش نواری طرفداران زیادی دارد اما از نظر برخی از پزشکان، نمی تواند روش مناسبی برای کاشت ابرو به حساب بیاید. علت اصلی این است که ابروی بسیاری ز متقاضیان که با این روش کاشت شد حالت طبیعی نداشتند و بیشتر حالت وز وز پیدا می کردند. با این که پزشک با دقت بالایی عمل کاشت را انجام می داد اما جهت رشد موها مناسب نبود و کاملا با ابروهای طبیعی فرد فرق داشت. علاوه بر این در این روش برای برداشت فولیکول های مو از منطقه اهدا کننده نیاز به برش و بخیه بود و فرد گاهی احساس درد یا خونریزی می کرد. دوره نقاهت نیز در این روش طولانی بود. در این روش عمدتا از موهای پشت گوش برداشت می شد و درابروها کاشت انجام می دادند. این روش دقیقا مانند کاشت مو بود.

کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو به روش FUE که به آن برداشت غیر نواری نیز می کنند یک روش متداول برای کاشت ابرو است که برای انجام آن نیازی به جراحی نمی باشد. هم خانم ها و هم آقایان می توانند از این روش برای کاشت موهای ابرو خود استفاده نمایند. در واقع، روش FUE یک روش خوب برای کاشت ابرو به حساب می آید. در این روش ابتدا تارهای مو در قسمت پشت سر برداشت می شوند و سپس در منطقه گیرنده یعنی ابروها عمل کاشت صورت می گیرد. با توجه به اینکه موهای این منطقه بسیار ظریف است باعث می شود که کاشت ابرو با دقت بیشتری صورت گیرد.  از آنجایی که جراحی در این روش بسیار سبک تر از جراحی با روش FUT است، فرد درد کمتری دارد و طبیعتا دوره نقاهت او بسیار کوتاه تر خواهد بود. همچنین بعد از اینکه با کمک این روش عمل کاشت انجام شد دیگر روی ابروها جای زخم باقی نمیماند و فرد می تواند به طور عادی به فعالیت های روزمره اش برگردد. نکته مهم دیگر این است که در روش FUE فولیکول های مو به صورت تکی برداشت می شوند و سپس با زاویه مناسبی در ابروها کاشت صورت می گیرد. به همین دلیل است که در این روش نیازی به برش زدن یا بخیه کردن بخش اهدا کننده وجود ندارد و این یک روش کم تهاجمی به حساب می آید. همچنین یک روش بسیار محبوب برای کاشت مو به حساب می آید. اما با توجه به اینکه علم در دائما در حال پیشرفت است، امروزه روش های جدیدتری نیز برای کاشت ابرو روی کار آمده است.

کاشت ابرو به روش SUT

این روش در واقع یکی از روش های جدید و کارآمد در زمینه کاشت ابرو می باشد. در این روش که بسیار رایج است ابتدا فولیکول ها از منطقه اهدا کننده استخراج می شوند. روش های مختلفی برای استخراج فولیکول ها و کاشت آنان در منطقه گیرنده وجود دارد که هیچ کدام از آنها نیازی به جراحی ندارند. همچنین در روش SUT  برای کاشت ابرو، نتیجه نهایی بسیار طبیعی می باشد و فرد تا آخر عمر از داشتن ابروهایی زیبا لذت می برد. به همین دلیل است که این روش های جدید طرفداران زیادی پیدا کرده اند. همچنین تقریبا در این روش ها فرد دوره نقاهتی ندارد و می تواند بعد از عمل به زندگی عادی و روزمره خودش برگردد.

خطرات و عوارض جانبی

برخی از عوارض احتمالی کاشت ابرو عبارتند از: ‌

برخی از پیوندها به پوست “نبرده” می شوند که منجر به رشد موهای تکه تکه می شود

ناهماهنگی ابروها به دلیل بیهوشی که ابروهای شما را به طور غیر طبیعی در حین جراحی قرار می دهد

رشد مو در جهات مختلف یا بافت های متفاوت

عوارض نادرتر می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • عفونت
  • فولیکول های مو ملتهب و عفونی ( فولیکولیت )
  • جای زخم
  • کبودی و تورم

اکثر کاندیدهای مناسبی که کاشت ابرو انجام می دهند، اغلب در دو سال اول نتایج خوبی را مشاهده می کنند. پس از آن، نتایج ممکن است محو شوند و موها اغلب می ریزند. گاهی اوقات نتایج می تواند تا سال ها پس از جراحی اولیه باقی بماند. اگر کاشت ابرو را انتخاب کردید، برای انجام یک عمل جراحی احتمالی در آینده آماده باشید.

چرا برای کاشت ابرو به دکتر خوب نیاز است

کاشت ابرو یک عمل زیبایی رایج است و با ید با دقت و ظرافت زیادی انجام شود تا نتیجه حاصل از آن برای فرد متقاضی راضی کننده باشد. از این رو، این عمل باید توسط یک دختر خوب و متخصص انجام شود تا فرد به نتیجه دلخواه خودش که داشتن ابروهای طبیعی و پرپشت است برسد. ابتدا یک دکتر زیبایی حرفه ای باید شما را بررسی کند تا علت کم مویی شما در منطقه ابرو مشخص و در صورت نیاز درمان شود. سپس بهترین روش را برای کاشت مو ابرو انتخاب نماید.

قبل از کاشت ابرو

برای اینکه دکتر ابروهای شما را بکارد ابتدا از متقاضی می خواهد که شکل ابروی مورد نظرشان را ترسیم نماید. یک دکتر خوب سعی می کند تا جایی که می شود تقارن را بین ابروهای فرد ایجاد کند. برخی در این مرحله از طرح های آماده استفاده می کنند اما نتایج نشان داده بسیاری از این طرح های آماده غیر طبیعی هستند. سپس پزشک معمولا از ناحیه پشت سر شما برای استخراج فولیکول استفاده می کند چرا که موها در آن ناحیه معمولا از نظر ساختاری بسیار شبیه موهای ابرو هستند. به همین دلیل موهایی که در ناحیه ابرو در می آیند بسیار طبیعی خواهند بود.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

با توجه به ظرافت این عمل حتما دکتر خوبی را انتخاب کنید تا از نتیجه عمل راضی باشید. کلینیک تخصصی الهام با سالها تجربه با بیهره گیری از پزشکان متخصص و خوب در این زمینه سالها خدمتگزار شما عزیزان بوده است. اگر قصد کاشت ابرو دارید می توانید به این کلینیک مراجعه نمایید و با یک دکتر خوب آن صحبت کنید تا بهترین نتیجه برایتان به دست بیاید. امیدواریم که مقاله ما برایتان مفید بوده باشد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *