افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

۴ دلیل مهم استفاده از پرستار در منزل

رپورتاژ آگهی

 پرستار در منزل

مطمئن و با تجربه و با سابقه نیازمند تحقیق و بررسی زیاد می باشد.

امروزه با تغییر سبک و روش زندگی و کم بود وقت،نبود تخصص،مشکلات اقتصادی،هزینه های بالای مراکز درمانی باعث شده اکثر مردم بجای نگهداری کودک و سالمند خود در بیمارستان، مراقب از سالمند یا کودک را به واسطه پرستار در منزل و با مشورت و پزشک متخصص خود انجام دهند. ما در مرکز پرستاری ناجی شما را برای انتخاب پرستار حرفه ایی و مطمئن راهنمایی می کنیم.

  • در چه زمانی از پرستار در منزل استفاده می کنیم؟

 برخی از سالمندان، به دلیل کهولت سن و شرایط ضعیف جسمانی، نیاز به نگهداری و مراقبت های درست پزشکی دارند یکی از خدماتی که توسط مراکز پرستاری ناجی ارائه می شود پرستار سالمند در منزل بوده که با کمک این پرستار مراقبت و نگهداری از سالمندان، مدیریت در درمان بیماری های مزمن مثل دیابت و فشارخون بالا و تنگی نفس و همچنین آموزش و مشاوره به اعضای خانواده ی سالمند انجام می شود در نتیجه اعضای خانواده می توانند با اطمینان و بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای به امور خود برسند. مرکز پرستار ناجی با تکیه بر ۲۰ سال سابقه درخشان و کسب مجوز های رسمی از سازمان وزارت بهداشت در سال ۱۳۷۸ آغاز به کار نموده است. تیم ناجی با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات در زمینه پرستار در منزل، پرستار سالمند، و پرستار کودک به شما عزیزان می باشد.

نگهداری از سالمند در منزل

مراقبت و نگهداری  توسط پرستار سالمند در منزل مزایای بسیاری دارد که به تعدادی از آن ها می پردازیم:

  • سالمندان معمولا در محیط خانه و در کنار اعضای خانواده ی خود احساس بهتری خواهند داشت.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه های جانبی مثل رفت و آمد به مراکز پزشکی و کار های شخصی
  • کاهش استرس و فشار اعضای خانواده و اطمینان از این موضوع که پرستار سالمند مراقب اوست.
  • ارائه ی خدمات پزشکی و بهداشتی به صورت کاملا تخصصی مثل مدیریت تغذیه و برنامه ی زمانی داروها، کنترل دمای بدن، فشار خون، قندخون و…
  • انجام آزمایشات پزشکی لازم، تزریقات و واکسیناسیون در منزل
  • انجام کارهای روزمره و استحمام و بهداشت فردی

در این چند سال به خاطر رشد کسب و کار پرستاری بسیاری بسیاری از مجموعه ها بدون کسب مجوز های رسمی از وزارت بهداشت و نامعلوم بودن فعالیت های آنها اقدام به خدمات پرستاری برای مردم می کنند. و باعث مشکلاتی  برای خانواده از قبیل بدرفتاری دزدی و بی اهمیت دادن کار توسط افرادی که ادعای پرستاری دارند ممکن است به وجود بیاید. شغل پرستاری کاری وابسته به تجربه،مهارت،و علاقه است اگر غیر از این و فقط برای درآمد و چیزهای دیگر باشد قطعا مشکلات زیادی را برای خانواده ها به همراه می آورد. ما در مرکز پرستاری ناجی از تمامی پرستاران تاییده هویت و مصاحبه شغلی گرفته و تعهدات لازم را از پرستاران دریافت می کنیم. پرستاران ناجی در سطح تهران جزو بهترین ها هستند و سالها ها با این مرکز در ارتباط هستند.
اگر نیاز به مراقب در منزل دارید باید از مراکز معتبر و باسابقه درخواست کنید. زیرا چندین ساله به خاطر رشد کسب و کار پرستاری و ویزیت در منزل مجموعه هایی بدون کسب مجوز های رسمی از وزارت بهداشت و نامعلوم بودن فعالیت های آنها اقدام به خدمات پرستاری برای مردم می کنند.پرستاری کاری وابسته به تجربه،مهارت،و علاقه است اگر غیر از این و فقط برای درآمد و چیزهای دیگر باشد قطعا مشکلات زیادی را برای خانواده ها به همراه می آورد.

پرستار در منزل

برخی از وظایف پرستار سالمند چیست؟

  • مراقبت و نگهداری از سالمند: مهمتررین وظیفه او مراقبت از سالمند است. مخصوصا سالمندانی که به بیماری آلزایمر مبتلا هستند نیاز به مراقبت بیشتری دارند.
  • معاینه حالات روحی و جسمی سالمند و سر وقت دادن داروها با هماهنگی و مشورت خانواده و پزشک
  • پرستار سالمند باید به غذای او حساس باشد و از خوردن غذاهای چرب و مضر جلوگیری کند و برنامه غذایی سالمی برای فرد سالخورده داشته باشد.
  • هم صحبتی و حفظ احترام یکی از وظایف اصلی پرستار سالمند می باشد که به فرد سالخورده احساس عزت نفس داده و بسیار در روحیه و تاثیر مثبت می گذارد
  • سالمندان به دلیل شرایط سنی ممکن است نتوانند بهداشت فردی یا امورات شخصی خود را انجام دهند پرستار سالمند باید به کمک او آمده و برخی از کار ها را با هماهنگی او و با صبر و حوصله انجام دهد.
  • بعضی از سالمندان در منزل به صورت تنها زندگی می کنند این افراد برای رفت و امد و خرید و تهیه غذا و امورات مالی و بیرون رفتن می توانند از پرستار در منزل کمک بگیرند تا احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

۲ – پرستار کودک برای چه خانواده ای لازم است ؟

بسیاری از خانواده های شاغل که در ساعتهایی از شبانه روز به خاطر مشغله های کاری یا هر دلیل دیگری فرصت کافی برای رسیدگی به امور فرزندان خود ندارند از شخصی تحت عنوان پرستار کودک برای مراقبت از کودکان خود کمک می گیرند و این شخص با هدف کسب درآمد، روزانه حداقل دو ساعت در خصوص نگهداری و آموزش کودکان از طریق بازی و سرگرمی به صورت خصوصی فعالیت می کند. کارشناسان ما در تیم ناجی با توجه به سن و جنسیت فرزند شما پرستار کودک و پرستار نوزاد مناسب و مطمئن را برای شما پیشنهاد می کنند.

وظایف پرستار کودک چیست؟

یک پرستار نوزاد یا کودک  لازم است در دوره های مقدماتی و تخصصی در زمینه ی نگه داری از کودکان در رده های سنی مختلف، بهداشت بچه، روانشناسی کودک و روش های تربیتی و آموزشی آن ها شرکت کرده و گواهی های لازم را اخذ نماید چرا که مهارت در آموزش های منظم و صحیح در هنگام نگهداری از کودکان یکی از بایدها و الزامات این حرفه می باشد هر چند بسیاری از پرستاران کودک مهارت خود را از طریق تجربه بدست آورده اند و ممکن است تحصیلاتی در این خصوص نداشته باشند.

پرستار در منزل

هم چنین لازم است از طرف مراجع و نهادهای مربوطه مجوزهای لازم برای انجام این کار داشته باشد به طور کلی یک پرستار نوزاد و کودک وظایفی به شرح زیر دارد:

  • کمک به کودک در پوشیدن لباس
  • مدیریت تغذیه ی وخواب کودک
  • موارد مربوط به بهداشت کودک مثل استحمام، بردن به دستشویی یا تعویض پوشک
  • سرگرم کردن بچه ها با استفاده از بازی های ایمن و مناسب سن آن ها
  • درصورت هماهنگی با والدین کودک پرستار در منزل اجازه دارد برای گردش و بازی کودک را به پارک ببرد.
  • مدیریت برنامه ی دارویی وکنترل واکسیناسیون کودک
  • مراقبت از کودک در برابر هر نوع آسیبی
  • برقراری ارتباط کلامی و عاطفی با بچه ها
  • کمک به کودک در رعایت نظافت بهداشت دهان و دندان
  • ایجاد فضایی آرام و به دور از استرس برای کودک
  • آموزش کودک در زمینه های مختلف مثل: امور تربیتی، بهداشت، ارتباطات، انجام امور خود به صورت مستقل و…

پرستار در منزل

مرکز پرستاری ناجی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با تکیه بر تجربه و آگاهی از آخرین روش های نگهداری  پرستار سالمند، پرستار کودک، و مراقبت از بیماران و افراد کم توان از تمامی پرستاران و بهیاران در هنگام استخدام از نظر هویت، سطح توانایی و مهارت، حسن اخلاق، سابقه و دریافت مدارک شخصی بررسی تاییدیه های لازم گرفته میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات پرستاری به وب سایت مرکز پرستاری ناجی  مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۸۸۴۶۴۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته تماس برقرار کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *