افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهنمای خرید بهترین دستمال مرطوب نوزاد

رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید بهترین دستمال مرطوب نوزاد

دستمال مرطوب نوزاد چه مارکی خوب است؟ در اینجا چند نمونه از برندهای داخلی و خارجی خوب دستمال مرطوب نوزاد را به شما معرفی می‌کنیم. دستمال مرطوب برند ترک پمپرز مدل سنسیتیو، یکی از بهترین‌های موجود در بازار است. این مدل فاقد فنوکسی اتانول یا پارابن و عطر بوده و الکل هم ندارد.

بهترین دستمال مرطوب نوزاد چگونه است؟

دستمال مرطوب سنسیتیو پمپرز با بازگرداندن تعادل PH طبیعی پوست، از بروز هرگونه التهاب و جوش پوستی جلوگیری می‌کند. کیفیت دوست‌داشتنی این دستمال، باعث محبوبیت آن شده است.

علاوه بر این نوع بسته‌بندی پاکتی این محصول، دسترسی راحت به دستمال‌های موجود در بسته‌بندی را می‌دهد. بسته‌های پاکتی دستمال‌های پمپرز، دارای در چسبی هستند که به راحتی باز و بسته می‌شود و مانع خشک شدن آن‌ها می‌شود.

یکی دیگر از برندهای معتبر خارجی که PH سازگار با پوست بدن نوزاد و کودک دارد، برند جانسون است. دستمال‌های این برند علاوه بر تمیز کردن کامل پوست، پوست را فوق‌العاده نرم و لطیف می‌کنند و سلامت آن را حفظ می‌کنند.

این دستمال‌ها ظرافت فوق‌العاده‌ای دارند و با برخورداری از تکنولوژی پیشرفته الیاف جدید، مانند اسفنج نرم هرگونه آلودگی را از بین می‌برند. دستمال‌های این برند بهترین گزینه برای پاک کردن نوزاد بعد از تعویض پوشک به شمار می‌آیند.

دستمال مرطوب کودک مولفیکس محصولی مرغوب و با کیفیت است که می‌توانید با اطمینان خاطر برای پوست صورت و بدن نوزاد و کودک دوست‌داشتنی‌تان استفاده کنید. بافت نرم و لوسیون موجود در آن، ضمن تمیز کردن، از پوست حساس کودک محافظت می‌کند.

در کنار این برندهای خارجی، برند پنبه ریز ، وی، نینو و دافی هم مارک‌های داخلی هستند که دستمال مرطوب‌های نسبتا با کیفیتی تولید می‌کنند.
بنابراین اگر نمی‌خواهید این محصول از محصولات مادر و کودک را از میان مارک‌های خارجی انتخاب کنید و به دنبال محصولی با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما برندهای ذکر شده است.

راهنمای خرید بهترین دستمال مرطوب نوزاد

دستمال مرطوب کودک از چه موادی تشکیل شده است؟

به طور کلی دستمال مرطوب کودک مرغوب از ترکیبی بی‌نظیر از یک ماده پارچه‌ای مانند نبافته و لوسیون پایه، جهت پاک کردن ملایم تشکیل شده است. پایه و اساس آن، ماده الیافی است که نرمی و لطافت را به ارمغان می‌آورد.

این الیاف از سلولز و پلی پروپیلن اصلاح شده ساخته شده که خاصیت منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. این الیاف در هم تنیده شده و پارچه‌ای نرم با خاصیت کشسانی را ایجاد می‌کند که باعث احساس لطافت روی پوست می‌شود.

خوب است بدانید رطوبت موجود در این مدل دستمال‌ها، به دلیل وجود لوسیون پاک‌کننده ملایم بر پایه آب بوده که در ساختار آن به کار رفته است. همچنین وجود مواد پاک‌کننده در لوسین موجود در آن، میزان پاک‌کنندگی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

علاوه بر الیاف در هم تنیده و لوسین، مقداری مواد نگهدارنده هم در تولید این محصول به کار می‌رود. مواد نگهدارنده قبل از باز کردن محصول، باعث تازگی دستمال‌ها شده و از خشک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین پس از باز کردن در بسته‌بندی، مانع از آلودگی دستمال‌ها در طول دوره مصرف می‌شود.

راهنمای خرید بهترین دستمال مرطوب نوزاد

آیا دستمال مرطوب برای نوزاد مضر است؟

از آن‌جایی که پوست نوزادان و کودکان بسیار حساس است، بایستی در انتخاب محصولاتی که ارتباط مستقیم با پوست آن‌ها دارد دقت شود. به طور کلی دستمال مرطوب‌های شرکت‌های معتبر و معروف، به دلیل اینکه در ساختشان هیچ‌گونه ماده شیمیایی از قبیل اتانول، پارابن و الکل به کار نمی‌رود، همچنین میزان PH پوست را به تعادل می‌رسانند، هیچ ضرری برای پوست نوزاد ندارند.

جمع بندی

دستمال مرطوب نوزاد و کودک، برای تمیز کردن و پاک کردن طراحی شده است. با استفاده از آن از هر برندی که باشد، دیگر نیازی به شست‌وشو نیست.

بنابراین اگر در جایی بودید که هنگام تعویض پوشک، آب برای شست‌وشو نبود و یا دست و صورت کودکتان کثیف شده بود و دسترسی به آب نداشتید، بهترین و راحت‌ترین راه، استفاده از دستمال مرطوب است.

این محصولات بسته به شرکتی که آن را تولید کرده، بسته‌بندی‌های متفاوتی دارند. رایج ترین مدل آن‌ها بسته‌بندی‌های پاکتی هستند که هم فضای کمی را اشغال می‌کنند و هم به راحتی باز و بسته می‌شوند. همچنین بعضی از آن‌ها بسته‌بندی استوانه‌ای شکل دارند.

برای خرید دستمال مرطوب کودک یا مشاهده قیمت آن در فروشگاه الانزا، از دسته‌بندی مادر و کودک، روی زیرشاخه بهداشت و مراقبت کودک کلیک کنید و کالای مورد نظرتان را به صورت اینترنتی در مدت زمان کوتاه سفارش دهید.

منبع: مجله الانزا

۱ نظر

  1. عوارض دستمال مرطوب برای نوزاد بعدا باعث نمیشه بچه سرطان پوست بگیره یا عوارض این شکلی؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *