افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

آموزش مزوتراپی مو ۱۴۰۰

رپورتاژ آگهی

متاسفانه مشکل ریزش مو امروزه بسیار همه‌گیر شده و افراد را از هر جنسیت و از هر قشری درگیر این معضل می‌شوند. مزوتراپی مو یکی از روش‌های درمانی به شمار می‌آید که کاربردهای فراوانی دارد. از آنجایی که علل ریزش مو بسیار گسترده هستند و اطلاعات چندانی از فرایند ریزش مو در دست نیست، نمی‌توان داروهای درمانی کارآمدی به همه مراجعه‌کنندگان توصیه کرد. ریزش مو ممکن است ریشه ژنتیکی داشته باشد یا مربوط به انواع بیماری‌ها و تاثیرات مخرب آن‌ها در بدن افراد شود. یکی از راهکارهای موفق درمان ریزش مو، مزوتراپی است. این شیوه درمان با اینکه نوظهور بوده و سابقه چندان طولانی ندارد، اما در همین دوره توانسته رضایت عده کثیری از افراد را جلب کند. به دلیل گسترش روزافزون استفاده از مزوتراپی در کلینیک‌خای درمانی، افراد زیادی خواهان آشنایی و بهره‌مندی از دوره‌های آموزشی مزوتراپی هستند. مجموعه‌های معتبری نیز این امکان را در اختیار افراد مستعد قرار می‌دهند تا جذب بازار کار شوند. مجموعه فولیمو یکی از این مجموعه‌های مجرب درمانی است که دوره‌های آموزشی را به صورت جامع و تخصصی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در ادامه همراه ما باشید تا با ماهیت این شیوه درمانی بیشتر آشنا شوید.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی مو، مزوپلستی یا مزو هیر به مجموعه‌ای از راهکارهای درمانی است که روی سر با هدف به حداقل رساندن تهاجم‌ها و از بین بردن مشکلات شایع ریزش مو انجام می‌شود. پس از انجام این روش به شکلی درست و مناسب، ریزش مو تا حدودی متوقف شده، چربی پوست سر کنترل شده و ریشه مو تحریک به رشد مجدد می‌شود. در این شیوه درمانی مجموعه‌ای از آنزیم‌ها، فاکتورهای رشد، عصاره‌های گیاهی، انواع مختلف داروها، ویتامین‌ها و هورمون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند تا شاهد بهترین نتیجه در پروسه درمانی خود باشید. پزشک معالج پس از انجام معاینات لازم، عمل تزریق را با سوزن‌های کوچکی انجام می‌دهد.

آموزش مزوتراپی مو 1400

جالب است بدانید که پوست سر ما از سه لایه تشکیل شده که شامل رو پوست، لایه میانی و زیر پوست می‌شود. لایه میانی که درم نام دارد، ساختارهای متفاوتی را در خود جای داده که یکی از این ساختارها فولیکول است. فولیکول قسمت پیاز مو، بخشی که خارج از پوست سر قرار دارد و ما می‌بینیم، را در بر دارد. ار آنجایی که پیاز مو در لایه درم قرار گرفته، برای دریافت نتیجه بهتر، مواد درمانی توسط سرنگ مستقیما به این قسمت تزریق می‌شوند. از مزوتراپی مو می‌توان به تنهایی یا در کنار شیوه‌های درمانی دیگر به شکل موازی استفاده کرد تا شاهد نتایج بهتر و موثرتری بود.

فواید مزوتراپی مو

مزوتراپی مو باعث بهبود خونرسانی و تغذیه بافت‌های مختلف می‌شود و از تحلیل فولیکول‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد. پس از گذشت چند جلسه از مزوتراپی مو، با افزایش رشد موها، حجم موهای شما بیشتر خواهد شد. مسلما این مورد در افزایش زیبایی موهایتان نقش پررنگی ایفا خواهد کرد. این نوع درمان موثر، فولیکول‌های مو را تقویت کرده و درخشندگی و طراوت زیادی به آن‌ها می‌بخشد.

همچنین این روش نسبت به انواع راهکارهای درمانی دیگر خطرات کمتری در پی دارد و مشکلات تداخل دارویی برای بیماران به وجود نخواهد آورد. فراموش نکنید که مزوتراپی در مقایسه با بسیاری از روش‌های درمانی دیگر ارزان‌تر است، درد کمتری دارد و نیاز به بیهوش کردن بیمار در طول پروسه درمان نیست. علاوه بر این موارد، بهبودی سریع‌تر حاصل شده و نتایج را در بازه زمانی کوتاه‌تری خواهید دید. همان طور که پیشتر نیز اشاره شد، این راهکار درمانی و داروهای به کار رفته در مزوتراپی، فعالیت غدد چربی‌زا را کنترل می‌کنند.

عوارض مزوتراپی مو چیست؟

تا به امروز، عوارض و مشکلات خاصی از سوی مراجعان گزارش و ثبت نشده است. البته به علت استفاده از سوزن‌ها و فرو رفتن آن‌ها در پوست سر در موارد نادری اندکی درد، سوزش یا التهاب دیده شده که پس از گذشت مدتی کوتاه برطرف شده‌اند. طول دوره درمان مزوتراپی بین ۱۰ تا ۱۵ جلسه به طول می‌انجامد و اکثر مراجعه‌کنندگان پس از تکمیل طول دوره درمان شاهد نتایج رضایت‌بخشی خواهند بود؛ پس توصیه می‌کنیم بین جلسات درمانی وقفه نیندازید و به شکلی مستمر در ادامه آن‌ها مداومت به خرج دهید. بهتر است بدانید که این روش در افرادی که ریزش موی ناشی از بیماری‌های زمینه‌ای دارند، افرادی که دچار دیابت یا هپاتیت و ایدز هستند، افرادی که به علت مصرف داروهای شیمی درمانی دچار ریزش مو شده‌اند، خانم‌های باردار و کسانی که به دلایل ژنتیکی جنس موی خوبی ندارند پاسخگو نیست؛ بنابراین پیش از شروع درمان، با پزشک مشورت کرده و شرایط خود را به خوبی شرح دهید.

آموزش مزوتراپی مو 1400

آموزش مزوتراپی مو ۱۴۰۰ با مجموعه مجرب فولیمو

مزوتراپی مو یکی از تاثیرگذارترین و ایمن‌ترین روش‌های درمانی کنونی است. با اینکه این روش درمانی نسبتا جدید به شمار می‌آید، ولی با توجه به بازخوردهای فوق‌العاده و بی‌نظیر درمان شدگان می‌توان گفت بهترین روش درمانی تلقی می‌شود.

با توجه به اینکه طرفداران زیادی جذب این روش درمانی شده‌اند، دسته‌ای از افراد خواهان طی کردن دوره آموزشی مزوتراپی مو هستند. شما می‌توانید با یادگیری این دوره به صورت کامل و تخصصی، کسب و کاری را آغاز کنید و در مراکز زیبایی و درمانی جذب شوید و به کسب درآمد از این راه بپردازید. البته انتخاب مجموعه‌ای تخصصی، حرفه‌ای، معتبر و مجرب از مهم‌ترین گام‌ها در یادگیری این مهارت به شمار می‌آید.

پیدا کردن مجموعه‌ای مجرب به این معنی نیست که لزوما فردی حرفه‌ای در این زمینه خواهید شد؛ بلکه تلاش و توانایی شما نیز از تاثیرگذارترین عوامل در یادگیری دوره آموزشی مزوتراپی مو ۱۴۰۰ است. اگر دغدغه یادگیری این دوره را دارید، نیازی به نگرانی نیست! گروه تخصصی و مجرب فولیمو با ارائه دوره‌ آموزش مزوتراپی مو به صورت تخصصی و حرفه‌ای، پاسخگوی نیاز و دغدغه شما خواهد بود و در یادگیری شما به بهترین حالت همراهیتان خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات تخصصی و جامع در رابطه با انواع دوره‌های آموزشی، از وبسایت رسمی فولیمو دیدن فرمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *