افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چرا باید پوست خود را پاکسازی کنیم؟

رپورتاژ آگهی

پوست ما روزانه در معرض انواع آلودگی های محیطی، چربی های ترشح شده، مواد آرایشی، سلول های مرده و … قرار می گیرد. این ناخالصی ها و خصوصا انباشته شدن سلول های مرده پوست به مرور سبب تیره و کدر شدن ظاهر پوست می شود. همچنین موجب مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش های سرسیاه و آکنه ها می گردد. از این رو پاکسازی منظم و هفتگی پوست می تواند تاثیر چشمگیری بر روی کاهش مشکلات پوستی و بهبود بافت و کیفیت پوست داشته باشد. از طرفی دیگر وقتی ناخالصی ها سطج پوست را در بر می گیرند، مانع جذب مواد مغذی و سرم ها و کرم ها توسط پوست می شوند. بنابراین پاکسازی پوست امری ضروری برای مراقبت از پوست است.

چگونه می توانیم پوست خود را پاک سازی نماییم؟

روش های مختلفی برای پاکسازی پوست وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از ماسک های صورت است. ماسک زغال ، خاک رس و …. عملکردهای متفاوت ولی نتایج مشابهی دارند. این ماسک ها به جذب چربی اضافی، کاهش آکنه و لایه برداری پوست کمک می کنند. زغال چوب فعال یک ماده موثر است که باکتری ها، سموم، آلودگی و چربی را از پوست پاک می کند. اگر پوست شما مستعد جوش زدن است، موثرترین کاری که می توانید برای پوست خود انجام دهید این است که از ماسک های صورت برای رفع منافذ مسدود شده استفاده کنید. ماسک های صورت زغال می تواند به ناخالصی ها بچسبد و در حین شستشو یا جدا کردن ماسک، آلودگی های مسدود کننده منافذ را از بین ببرد. در نتیجه پوستی تمیز و شفاف به شما می بخشد. شما می توانید بسته به نوع پوست و نیاز خود، هفته ای یک تا سه بار از ماسک زغال استفاده کنید.

معرفی ماسک پاک کننده منافذ حاوی زغال فعال اوریجینز

ماسک زغال فعال اریجینز در حجم های ۱۵ ، ۳۰ و ۷۵ میلی لیتری و ساخت آمریکا، یکی از موثر ترین محصولات برای پاکسازی عمقی سطح پوست و منافذ آن است. این ماسک از زغال فعال چوب بامبو و خاک رس سفید چینی ساخته شده که مانند آهنربا برای تمیز کردن عمیق پوست عمل می کند. این محصول ناخالصی ها و آلودگی های جمع شده داخل منافذ پوست را در خود حل کرده و از بین می برد. ماسک زغال پاک کننده منافذ پوست Origins با سم زدایی و تصفیه پوست، زبری و کدری آن را برطرف می کند. همچنین ضمن پیشگیری از ایجاد جوش ها، به رفع جوش های زیر پوستی کمک می کند. با استفاده از این ماسک صورت، پوستتان روشن و شفاف تر خواهد شد.

ماسک زغال اوریجینز مدل Clear Improvement Active ترشح چربی پوست را کنترل می کند. این ماسک ضمن بهبود ناهمواری های پوست، به مرور سبب کوچک تر شدن سایز منافذ باز آن نیز می شود. ماسک Active Charcoal اوریجینز سبب نرم و لطیف و صاف شدن پوست می شود. این ماسک دارای فرمولاسیونی وگان بوده و تست حیوانی ندارد. همچنین بدون مواد مضر شیمیایی مانند پارابن، سولفات، فتالاتٍ، روغن های معدنی، فرمالدئید و ترکیبات حیوانی فرموله شده است. ماسک زغال Improvement Active اوریجینز برای انواع پوست خصوصا پوست های نرمال و مختلط و چرب بسیار مناسب می باشد.

چرا باید پوست خود را پاکسازی کنیم؟

ماسک زغال فعال پاک کننده منافذ پوست اوریجینز اصل را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

ماسک صورت Origins Clear Improvement Active Charcoal Mask To Clear Pores محصولی از برند آمریکایی اوریجینز است که با فرمولاسیونی دقیق از مواد ارگانیک و طبیعی، محصولاتی فوق العاده با کیفیت با اثرگذاری بسیار بالا ارائه می دهد. این ماسک صورت دارای رتبه اول فروش در آمریکا به مدت یک سال می باشد. توجه داشته باشید که در هنگام تهیه این ماسک پرطرفدار به اصل بودن آن دقت کنید. زیرا محصولات فیک می توانند سبب آسیب های جبران ناپذیری به پوست شما شوند. بنابراین توصیه می کنیم جهت اطمینان از اصالت محصولات برندهای خارجی، آن ها را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش محصولات آرایشی و مراقبت های پوستی اصل و اورجینال از برندهای خارجی درجه یک دنیا است. این فروشگاه وارد کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات خارجی بوده و محصولات خود را از نمایندگی های مجاز این برند ها خریداری می نماید. فروشگاه رایامیکاپ همچنین اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می کند. ماسک زغال فعال اوریجینز با حجم های ۱۵ ، ۳۰ ، ۷۵ میلی لیتر در این فروشگاه موجود است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول از فروشگاه رایا میکاپ، بر روی خرید ماسک پاک کننده منافذ حاوی زغال فعال اوریجینز کلیک نمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *