افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

هزینه میکرونیدلینگ صورت در سال ۱۴۰۱

رپورتاژ آگهی

همان طور که می دانید میکرونیدلینگ باید توسط بهترین متخصص پوست در بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران انجام شود تا از هرگونه مشکلات احتمالی جلوگیری شود و زیباجو به نتیجه دلخواه خود برسد. پزشک برای کاهش درد و سوزش قبل از انجام میکرونیدلینگ از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند و سپس سوزن های ریزی را روی صورت زیباجو حرکت می دهد که این روش را میکرونیدلینگ می نامند. داشتن پوستی شفاف و شاداب یکی از خواسته های همه افراد است که ارتباطی با سن و جنسیت ندارد. از گذشته تاکنون روش های مختلفی برای جوان سازی پوست برای رفع زخم، جوش و جای لک پا به عرصه پزشکی و زیبایی گذاشته است که برخی از این روش ها سنتی بوده و برخی دیگر از تکنیک های خاص پزشکی استفاده می شود. میکرونیدلینگ صورت نیز به ۵۰ سال پیش باز می گردد. ممکن است این مطلب برای شما تعجب آور باشد اما جالب است که بدانید این روش شباهتی به یکی از شیوه های درمانی مصر باستان دارد.

مراحل انجام میکرونیدلینگ

در روش میکرونیدلینگ از دستگاهی با سوزن های کوچک استفاده می شود که با تماس با پوست صورت انجام می شود. همان طور که گفته شد سوراخ های ریزی روی پوست ایجاد می شود که این امر موجب می شود فضایی برای وارد کردن سرم و مواد باز شود. این روش درمانی را می توانید از طریق دو متد انجام دهید که در ادامه به بررسی این دو متد می پردازیم:

دستگاه

در بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران از این متد برای میکرونیدلینگ استفاده می شود. در این روش برای ایجاد منافذ با فاصله معین از یک دستگاه استفاده می شود و سرعت حرکت دستگاه نیز قابل تنظیم و کنترل است. تعداد منافذی که بر سطح پوست ایجاد می شود نسبت به روش دستی بسیار بیش تر می باشد و همچنین نتیجه بهتری نیز خواهد داشت.

دستی

در این متد از دستگاهی به نام درمارولر استفاده می شود و همچنین از یک سری غلتک با تعداد زیادی سوزن کوچک که از جنس تیتانیوم هستند مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه های نام برده شده برای ایجاد حفره روی صورت استفاده می شود. دستگاه های میکرونیدلینگ جنس های مختلفی دارند مانند: سیلیکون، فلزی و شیشه ای که در ایران این جنس دستگاه ها موجود نمی باشد.

هزینه میکرونیدلینگ صورت در سال 1401

مزیت انجام میکرونیدلینگ صورت

در ادامه به بررسی مزیت انجام میکرونیدلینگ صورت می پردازیم:

رفع چین و چروک پوست

یکی از مزیت انجام این روش رفع چین و چروک پوست است. در طول زمان میزان تولید کلاژن پوست کاهش می یابد و همین مسئله باعث افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک روی پوست صورت می شود. در صورتی که شما می توانید با انجام این روش مواد مغذی  را به پوست تزریق کنید تا کلاژن و الاستین پوست مجدد افزایش یابد. برای انجام میکرونیدلینگ صورت می توانید به بهترین مرکز میکرونیدلینگ مراجعه کنید. همچنین سایت تاپتنا لیست ۱۰ تا از بهترین مرکز میکرونیدلینگ را برای شما معرفی کرده است.

درمان جوش و آکنه

برای نتیجه گیری بهتر شما می توانید به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران مراجعه کنید. برای کاهش اثر جای جوش از این تکنیک استفاده کنید. همان طور که می دانید بعد از انجام میکرونیدلینگ زخم هایی با روزنه های کوچک روی صورت ظاهر می شود که اگر مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ را انجام دهید، جای زخم های قبلی نیز تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

کاهش میزان ترک های پوستی

یکی از قابلیت های پوست خاصیت کشسانی بودن آن است. در گذر زمان این قابلیت کاهش می یابد و بلکه بعد از زایمان، چاقی و لاغری فشار شدیدی به پوست وارد می شود و منجر به از بین رفتن این حالت پوست در قسمت های شکم، ران و بازو می شود. شما می توانید با استفاده از این روش تا حد زیادی حالت پوست خود را بهبود ببخشید.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

هزینه میکرونیدلینگ صورت در سال 1401

هزینه میکرونیدلینگ صورت

هزینه میکرونیدلینگ صورت به چند عامل مهم بستگی دارد که به شرح ذیل می باشد:

  • اگر میکرونیدلینگ توسط مزوتراپی انجام شود، هزینه بالاتر خواهد بود.
  • هر چه ناحیه تحت درمان بیش تر باشد، هزینه میکرونیدلینگ نیز بیش تر خواهد بود.
  • دستمزد پزشک نیز یکی از عامل هایی می باشد که تاثیر بر هزینه انجام میکرونیدلینگ دارد.
  • تعداد جلسات نیز یکی دیگر از عامل مهم تاثیرگذار روی هزینه می باشد که پزشک باید تعداد جلسات را برای بیمار تعیین کند.

چه کسانی نمی توانند میکرونیدلینگ صورت را انجام دهند؟

همه افراد با مراجعه به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهران می توانند میکرونیدلینگ را انجام دهند. این روش برای بازسازی و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل این که این روش درمانی غیر تهاجمی است برای بسیاری از افراد مناسب است اما برخی از افراد به فلزات حساسیت دارند نمی توانند از این روش اقدام به انجام بازسازی و جوان سازی پوست خود کنند. در ادامه به معرفی کاندیدای نامناسب انجام میکرونیدلینگ می پردازیم:

  • افرادی که عفونت پوستی یا تبخال دارند.
  • افرادی که دیابت دارند.
  • خانم های باردار و شیرده
  • افرادی که داروهای انعقاد کننده خون مصرف می کنند.
  • بیماران هموفیلی
  • کسانی که زخم های آن ها دیر بهبود می یابد.

هزینه میکرونیدلینگ صورت در سال 1401

کلام آخر

به طور کلی میکرونیدلینگ یک روش کم خطر و کم عارضه می باشد و تنها زخم های کوچکی بر روی پوست فرد ایجاد می شود. از این روش می توان برای رفع مشکلات پوستی اقدام کرد. همچنین میکرونیدلینگ برای جوان سازی پوست، پا و دست استفاده می شود اما اصلی ترین کاربرد میکرونیدلینگ برای جوان سازی پوست، صورت و گردن می باشد. از شما سپاسگزاریم که ما را همراهی کردید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *