افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

معرفی مهم ترین جاذبه های گردشگری پاریس

رپورتاژ آگهی

معرفی مهم ترین جاذبه های گردشگری پاریس 

از ان جایی که به تعطیلات نوروز و بازار داغ سفرهای خارجی نزدیک می شویم و همانطور که می دانید سفر به پاریس جز محبوب ترین تور های اروپا می باشد. در این مقاله برای شما مهم ترین جاذبه های این شهر که باید حتما از آن ها دیدن کنید را معرفی خواهیم کرد.

شهر پاریس، پایتخت کشور فرانسه می باشد که با عنوان شهر عشق و مهم ترین شهر مد شناخته می شود. شهر پاریس با جمعیتی بالغ بر ۱۰ میلیون نفر سالانه میزبان میلیون ها مسافر از سراسر جهان می باشد.

این شهر پر از جاذبه های دیدنی، تاریخی و طبیعی می باشد که سفر به آن برای هر کس با هر سلیقه ای جذاب خواهد بود.

آب و هوای این شهر اقیانوسی  بوده و بهترین زمان بازدید از آن در دو فصل بهار و تابستان می باشد. البته در زمان سال نو میلادی، اوایل ماه ژانویه نیز زمان خوبی برای بازدید از پاریس می باشد.

اگر تصمیم سفر به این شهر را دارید در ابتدا باید از آژانس هواپیمایی معتبر اقدام به دریافت ویزا کنید سپس باید به سراغ بلیط هواپیما و رزرو هتل بروید. که می توانید دو مرحله اخر را به صورت آنلاین انجام دهید.

معرفی مهم ترین جاذبه های گردشگری پاریس

از جاذبه های این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • برج ایفل
  • طاق پیروزی
  • باغ تویلری
  • موزه لوور
  • اپرای گارنیه
  • کلیسا سکره کور
  • کلیسا نوتردام

برج ایفل

این برج نماد کشور فرانسه می باشد و در سال ۱۸۸۹ میلادی به دست معماری مشهور ساخته شده است. فراموش نکنید که بازدید از این برج باید اولویت شما باشد.

طاق پیروزی

این دروازه به دستور ناپلئون در سال ۱۸۰۶ برای پیروزی در جنگ های متعدد ساخته شده است. البته ساخت این برج سال ها بعد از مرگ ناپلئون به پایان رسید. این طاق پیروزی در انتهای خیابان شانزلیزه قرار گرفته است. و بر روی آن می توان نام جنگ ها و افسران فرانسوی را مشاهده کرد.

باغ تویلری

این باغ در نزدیکی خیابان مشهور شانزلیزه قرار گرفته و ارزش یکبار دیدن را دارد. این باغ یکی از زیباترین جاذبه های پاریس می باشد و در قرن ۱۹ میلادی ساخته شده است.

کلیسای سَکرِه‌کُر

کلیسای سکره کر در بالای تپه ای در محله مون ماتر بنا شده است که یکی از مهم ترین و هم چنین بزرگ ترین کلیسا ها پاریس است که سالانه میلیون ها نفر از این کلیسا مشهور و قدیمی بازدید می کنند. این کلیسا توانسته مقام دوم اماکن توریستی فرانسه را به خود اختصاص دهد و پس از کلیسای نوتردام پاریس در رتبه دوم قرار دارد. ساختن کلیسای سکره کر یک خواسته ملی بوده و البته مجلس ملی فرانسه در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۱۸۷۳ به ساختن این کلیسا رای داده اند. البته ساختن این کلیسا تاریخچه ای بسیار وسیع و البته جذاب را دارد.

موزه لوور

موزه لوور بزرگترین موزه هنر و هم چنین یک بنای مهم تاریخی در شهر پاریس است. موزه لوور در مرکز شهر پاریس و در کناره رودخانه سن واقع شده است. در این موزه مشهور بیش از ۳۸۰۰۰ آثار هنری موجود است؛ که این آثار مربوط به پیش از تاریخ تا حدود سده ۲۱ میلادی در فضای بسیار بزرگی حدود ۷۲۷۰۰ متر مربع جمع آوری شده است. در سال ۲۰۱۷ موزه لوور با توجه به نتایج بدست آمده در لیست پر بازدید ترین موزه های جهان قرار گرفته است. این محل قبل از تبدیل به موزه یکی از کاخ های سلطنتی موجود در فرانسه بوده است. که البته ساخت این کاخ بزرگ و شگفت انگیز به فرمان فیلیپ دوم انجام شده است.

اپرا گارنیه

کاخ گارنیه یا اپرا گارنیه محل برگزاری اپرا های شهر پاریس از سال ۱۸۷۵ تا ۱۹۸۹ میلادی در کشور فرانسه بوده است. این کاخ در سال ۱۸۶۲ توسط شارل گارنیه دستور ساختش صادر شد و در سال ۱۸۷۵ افتتاح شد. سبک معماری این ساختمان بر اساس سبک معماری رئوکلاسیسم بوده است و امروز جزو لیست بهترین مکان ها قدیمی و دیدنی کشور فرانسه قرار دارد.

 

کلیسای نوتردام پاریس

در کشور فرانسه مکان های دیدنی و گردشگری متعددی قرار دارد، که کلیسای جامع نوتردام پاریس نیز جزو این ساختمان های قدیمی و مشهور فرانسه می باشد. این کلیسا در جزیره سیته که در میانه رود سن می باشد واقع شده است که می توان آن را از جمله ساختمان ها معروف و قدیمی در منطقه چهارم شهر  پاریس نیز شمرد.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *