افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نسخه جدید لاغری شربت سیر و عسل

نسخه جدید لاغری شربت سیر و عسل

معجزه شربت سیر و عسل قبل از خواب

نسخه جدید لاغری شربت سیر و عسل : راه های زیادی برای لاغر شدن بکار برده اید ؟ رژیم های سختی گرفته اید که اثری نداشته ؟  و می خواهید شکم تان را کوچک و چربی های اطراف آن را بسوزانید در این مطلب نسخه جدید لاغری شربت سیر و عسل را برای شما بیان می کنیم .

نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی برای کاهش وزن ارائه شده اما به شکل فعال به لاغر شدن شکم و آب شدن چربی های اطراف آن کمک نمی کند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان تغذیه، بهترین نسخه برای این موضوع، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه ۱۰ کیلو وزن کم کند، به این ترتیب که هر روز یک فنجان از این معجون را قبل از خواب بنوشد.

نسخه جدید لاغری شربت سیر و عسل : برای تهیه معجون عسل و سیر یک حبه سیر را له کرده و در یک فنجان آب داغ قرار دهید، سپس یک قاشق عسل طبیعی به آن اضافه نموده و آن را قبل از خواب میل کنید.

پزشکین : نسخه جدید لاغری شربت سیر و عسل

7 نظر

  1.  وقتی که آب داغه عسل اضافه بشه یا وقتی سرد شد.چون یه جایی خوندم آب داغ خاصیت عسل رو از بین میبره. 

  2. سلام، ایا لازمه مدتی بمونه یا همون موقع مصرف کنیم؟ قبل از خواب درست کنیم و بخوریم؟ تا یکماه؟

  3. سلام من یکماه هر شب یک حبه سیررو له میکردم وبایک قاشق عسل مخلوط میکردمو با نیم لیوان آب ولرم میخوردم حدود ۵ کیلو کم کردم کمتر سرما میخورم وسرحالتر هم هستم فقط نمیدونم تاچه زمان میتونم ادامه بدم …

  4. برای اونایی که طبع بدنشون گرم هستش خیلی با احتیاط مصرف بشه.خصوصا اگر هوا گرم هم باشه.پس طبع بدن و غذاهایی که سرد ویا گرم هستن رو لحاظ کنید و هر نسخه ای برای هر کسی پیچیده نمیشه.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *