افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه لیفت ابرو را از بین ببریم؟

رپورتاژ آگهی

اول از همه باید بگویم که پیشنهاد نمی شود که لیفت ابرو خود را از بین ببرید. اما لیفت با نخ یا لیفت ابرو ممکن است در طول زمان، اگر با آن دستکاری کنید، از بین برود. انی موارد در goonehclinic.com ارائه می شوند.

لیفت با نخ چیست؟

با گذشت زمان، تغییراتی در شکل صورت و ظاهر آن به دلیل تغییرات مرتبط با افزایش سن در استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست صورت همراه با از دست دادن چربی، استخوان و غضروف رخ می دهد. لیفت با نخ یک روش درمانی کم تهاجمی و جوان‌کننده است که از نخ‌های جراحی تخصصی برای لیفت و بازسازی پوست افتادگی وسط صورت، گردن و گردن استفاده می‌کند و ظاهری سفت‌تر و جوان‌تر می‌دهد.

بیشتر بخوانید : لیفت با نخ در کلینیک گونه

لیفت صورت چیست؟

لیفت با نخ صورت که به درستی توسط یک متخصص پزشکی انجام می شود، به مرور زمان باعث تحریک تولید کلاژن برای بازگرداندن حجم صورت و صاف کردن خطوط و چین و چروک های عمیق می شود. این عمل برای درمان علائم پیری طراحی شده است و ظاهری طبیعی به شما می بخشد. برای مردان و زنان مناسب است و یک اثر دوگانه منحصر به فرد را ارائه می دهد – لیفت فوری و بازسازی طولانی مدت کلاژن. این عمل از بخیه های اسید پلی لاکتیک قابل جذب ساخته شده است که برای کمک به تحریک تولید کلاژن پوست شما حل می شود. نخ ها با استفاده از سوزن (بدون هیچ برشی) زیر پوست وارد می شوند تا بافت افتادگی در نواحی مشکل را بالا ببرد.

مشاوره لیفت با نخ شما: چه چیزی را باید انتظار داشت؟

درمان لیفت با نخ شما با یک دکتر خواهد بود که نیازها، تناسب شما را ارزیابی می کند و مناسب ترین شکل درمان را تعیین می کند. در طول مشاوره شما، آنها قادر خواهند بود به هر سوالی که ممکن است در مورد نگرانی های پوستی خود داشته باشید پاسخ دهند و توصیه های شخصی به شما ارائه دهند. اگر تصمیم به ادامه درمان لیفت با نخ گرفته شود، می توانند درمان را در کلینیک انجام دهند.

آیا لیفت صورت با نخ برای انواع پوست مناسب است؟

متأسفانه برای پوست های بسیار چروکیده، افتادگی و تغییر شکل مناسب نیست. چنین بیمارانی نمی توانند نتایج قابل مشاهده کافی از لیفت صورت با نخ دریافت کنند. به همین دلیل این افراد باید به سمت جراحی های لیفت صورت هدایت شوند. در مواردی که پوست بسیار ضخیم و سنگین است، نخ ها بی فایده هستند و در مواردی که پوست بسیار نازک و چروکیده است، فرآیند کافی نیست. مناسب ترین کاندید برای این روش افرادی هستند که پوست نازک با چین و چروک های خفیف دارند و افتادگی زیادی ندارند.

کدام قسمت های بدن را می توان با نخ ها درمان کرد؟

این روش برای افتادگی پوست در دهان و خط فک بسیار توصیه می شود. با این حال، به لطف نخ‌ها و تکنیک‌های جدیدی که امروزه توسعه یافته‌اند، امروزه اغلب برای صورت، گردن، گردن، ابروها، گونه‌ها و بسیاری از نواحی دیگر استفاده می‌شود.

لیفت با نخ

لیفت ابرو

لیفت ابرو نام ترند زیبایی است که به تازگی وارد آلمان شده است. هیجان انگیز به نظر می رسد – و این است! دستیار ما درمان جدید را برای شما آزمایش کرده است. لیفت مژه؟ تقریباً همه تا به حال در مورد آن شنیده اند. آنچه تا به حال نمی دانستم: این برای ابرو نیز موجود است. من یک متعصب واقعی ابرو هستم – و به همین دلیل برای من واضح بود که باید فوراً درمان زیبایی جدید را آزمایش کنم.

ناگفته های لیفت ابرو

بیایید به واقعیت ها برسیم: در لیفت ابرو (مانند لیفت مژه) موها تقویت می شوند تا بتوانند برای چندین هفته حالت خود را حفظ کنند. ابروها انعطاف پذیر هستند، بنابراین می توانید به راحتی آنها را در همه جهات شانه و حالت دهید. به خصوص برای افرادی که ابروهای بسیار باریک و موهای کمی دارند، این می تواند معجزه کند. من قبلاً ابروهای بسیار پر و متراکمی دارم، اما ظاهر ابروهای پرپشت را خیلی دوست دارم. به هر حال، من درمان زیبایی را در نوار ابرو چشمک زن در هامبورگ آزمایش کردم. این درمان چند هفته ای است که در اینجا در دسترس بوده است – اما سالن های دیگر در شهرهای دیگر مطمئناً از این روش پیروی خواهند کرد.

برای شماهده خدمات لیفت ابرو کلینیک گونه کلیک کنید.

اول از همه، یک سلب مسئولیت کوچک: ابرو یک موضوع سلیقه ای است. برخی ابروهای پرپشت و وحشی را دوست دارند، برخی دیگر دقیقا برعکس. و این چیز خوبی است. اگر مطلقاً ابروهای پرپشت را دوست ندارید، ظاهر لیفت ابرو را دوست نخواهید داشت. اما خب، نکته اصلی این است که هر کدام از ما آن چیزی را که دوست داریم بپوشیم.

لیفت ابرو اینگونه عمل می کند!

در مرحله اول ابروها برداشته و چربی زدایی می شوند تا موها بتوانند به طور بهینه درمان را بپذیرند. سپس دو لوسیون مختلف روی ابروها می آیند. این برای حالت دادن و ثابت کردن موها به سمت بالا استفاده می شود. اما نگران نباشید: بعد از حدود چهار تا پنج هفته، ابروها مانند قبل به نظر می رسند. بنابراین درمان دائمی نیست. لوسیون ها هر کدام حدود ده دقیقه روی ابروها باقی می مانند، سپس رنگ می شوند و سپس مراقبت اضافه می شود. و این در مورد آن است.

کلینیک گونه

منبع : https://goonehclinic.com/

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *