افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

معرفی مراکز خدمات درمانی نقشه برداری مغز و نوار مغز در تهران

رپورتاژ آگهی

آیا علائم یکی از بیماری‌های مغز و اعصاب را تجربه می‌کنید و می‌خواهید هر چه سریع‌تر سلامت اولیه خود را بازیابید؟ اولین قدم برای تحقق این امر، مراجعه به مراکز نقشه برداری مغز و نوار مغز است؛ زیرا این مراکز نقشی مهم در تشخیص و درمان بیماری‌های مغز و اعصاب ایفا می‌کنند؛ اگر شما به دنبال این مراکز در تهران هستید، این متن برای شما نوشته شده است؛ زیرا در ادامه برخی از بهترینِ این مراکز در تهران را معرفی کرده‌ایم و شما می‌توانید پس از انتخاب مرکز موردنظر، اولین گام را برای تشخیص و درمان بیماری خود بردارید.

درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان رها

درمانگاه چند تخصصی و خصوصی مغز و اعصاب و روان رها که یکی از کلینیک‌های ارائه‌دهنده خدمات نقشه‌ برداری مغز و نوار مغز است، از کادر درمانی با بهترین پزشکان تشکیل شده است و با بیش از ۲۰ شرکت بیمه قرارداد بسته است. جراحی مغز، اعصاب و ستون فقرات، مشاوره خانواده، فیزیوتراپی، کلینیک خواب، گفتاردرمانی، نوار عصب و عضله، تحریک الکتریکی مغز، نوروفیدبک و بیوفیدبک از دیگر خدمات این مرکز تخصصی مغز، اعصاب و روان محسوب می‌شود.

آدرس اینترنتی کلینیک رها: https://rahabrainclinic.com

کلینیک چند تخصصی دکتر علی کربلایی

دکتر مغز و اعصاب و روانپزشکان کلینیک دکتر علی کربلایی تلاش می‌کنند انواع بیماری‌ها را با روش‌های پیشرفته و به‌روز و با کمترین عوارض جانبی، تشخیص دهند و سپس بهترین روش درمانی را برای بهبود بیمار، به‌کار برند. خدمات دیگری مانند تحریک مغناطیسی مغز (rtms)، نوار مغز، نقشه برداری مغز، نوروفیدبک، تحریک الکتریکی مغز، نوار عصب و عضله، آزمون‌های روان‌سنجی، روان‌درمانی، مشاوره و بیوفیدبک نیز در این کلینیک ارائه می‌شود.

مرکز توانبخشی و توانمند سازی عصبی کودکان توانش

مرکز کودکان توانش که در زمینه توابخشی کودکان فعالیت می‌کند، خدمات نقشه برداری مغز و نوار مغز را نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر این خدمات، تحریک الکتریکی مغز، نوروفیدبک، مگنت‌تراپی، کاردرمانی، ماساژدرمانی، رفتاردرمانی و گفتاردرمانی از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز هستند. روانپزشکان، پزشکان مغز و اعصاب و پزشکان اطفال این مرکز تلاش می‌کنند بیماری‌های مختلفی مانند آتروفی مغز و اختلال طیف اتویسم را با مشورت با یکدیگر درمان کنند.

نشانی اینترنتی کلینیک توانش: https://tavaneshclinic.ir

کلینیک مغز و اعصاب پزشک مغز

مهم نیست به کدام بیماری نادر یا خطرناک مغز و اعصاب مبتلا شده‌اید. پزشکان کلینیک پزشک اول دارای دانش تخصصی و سال‌ها تجربه در تشخیص و درمان انواع بیماری‌های مغز و اعصاب از بیماری‌های پیچیده‌ای مانند پارکینسون تا سردردهای شایع هستند. آن‌ها با تکیه بر دانش تخصصی و تجربیات ارزشمند خود می‌توانند جزئیات نقشه مغزی و نوار مغز را به‌درستی تفسیر کنند و به شما کمک کنند علائم خود را مدیریت یا درمان کنید و دوباره یک زندگی شاد و سالم را تجربه کنید.

کلینیک بین‌المللی مغز و اعصاب پزشک اول، خدمات درمانی و تشخیصی پیشرفته زیر را ارائه می‌دهد:

  • نقشه برداری از مغز: در این روش، فعالیت الکتریکی مغز بیمار اندازه‌گیری می‌شود. سپس پزشک با بررسی الگوهای امواج مغزی، می‌تواند بهترین روش درمانی را تجویز کنند.

  • نوار مغز: در این روش تشخیصی، سیگنال‌های الکتریکی مغز ثبت می‌شود. دکتر مغز و اعصاب با کمک نوار مغز می‌تواند صرع یا بیماری‌های مرتبط با مشکلات حافظه را تشخیص دهد و اطلاعاتی درباره نوع صرع و عوامل تحریک‌کننده آن به دست آورد.

  • بیوفیدبک: در این روش درمانی، عملکردهای غیرارادی مانند ضربان قلب و فشار خون به‌صورت لحظه‌ای اندازه‌گیری می‌شود. سپس متخصص به بیمار یاد می‌دهد چگونه با نظارت بر اندازه‌گیری لحظه‌ای فعالیت‌های غیرارادی، می‌تواند بیماری‌هایی مانند اضطراب فراگیر، افسردگی، اختلال استرس پس از سانحه را درمان کند.

  • نوروفیدبک: در این روش، متخصص به بیمار یاد می‌دهد چگونه با نظارت بر فعالیت لحظه‌ای امواج مغزی، می‌تواند بیماری‌هایی مانند اختلال کمبود توجه یا بیش‌فعالی، اختلال طیف اوتیسم، اضطراب، استرس و افسردگی را درمان کند.

  • تحریک الکتریکی مغز: در این روش درمانی، با تحریک مغز با جریان الکتریکی ضعیف، می‌توان به درمان افسردگی و اضطراب کمک کرد.

  • تحریک مغناطیسی مغز: با تحریک مغناطیسی سلول‌های مغز، می‌توان اختلال افسردگی اساسی، اختلال وسواس فکری-عملی را درمان کرد.

  • نوار عصب و عضله: با این روش، می‌توان سلامت عضلات و اعصاب آن را ارزیابی کرد و دیستروفی عضلانی، میاستنی گراویس، سندرم تونل کارپال، نوروپاتی محیطی، فلج اطفال و فتق دیسک را تشخیص داد.

  • سونوگرافی مغز: در این روش، با کمک امواج صوتی می‌توان تصاویری را برای یافتن محل و ارزیابی تومورها ایجاد کرد.

کلینیک مغز و اعصاب پزشک اول سعی می‌کند بیماری‌های مغز، اعصاب و روان را با روش‌های درمانی بدون نیاز به دارو درمان کند. همچنین این کلینیک همواره مقالاتی درباره انواع بیماری‌ها و انواع روش‌های درمانی و تشخیصی منتشر می‌کند تا سطح دانش عمومی جامعه را افزایش دهد. این مرکز فوق تخصصی بر این باور است که هر چه دانش بیماران افزایش یابد، انتخاب بهترین روش درمانی راحت‌تر است.

رزرو نوبت در کلینیک پزشک اول؛ خداحافظی با بیماری‌های مغز و اعصاب

آیا علائم آزاردهنده‌ای را تجربه می‌کنید و به علت استرس زیاد نمی‌دانید باید چه کاری انجام دهید یا به کدام یک از کلینیک‌های معرفی شده در این فهرست، مراجعه کنید؟ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم هر چه زودتر به کلینیک پزشک اول مراجعه کنید تا بهترین متخصصان کشور، بیماری شما را با تجهیزات پیشرفته و به‌روز تشخیص و درمان کنند.

به خاطر داشته باشید که با تشخیص و درمان زودهنگام می‌توانید از بدترشدن بیماری و واردشدن آسیب‌های جبران‌ناپذیر به مغز و سیستم عصبی خود جلوگیری کنید. همین الان می‌توانید نوبتی برای ملاقات با دکتر مغز و اعصاب کلینیک پزشک اول از طریق لینک زیر رزرو کنید تا هر چه زودتر با بیماری‌ مغزواعصاب خداحافظی کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *