افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

لیفت ابرو یا بوکال فت در کلینیک گونه

رپورتاژ آگهی

خدمات لیفت ابرو در کلینیک گونه

بدون اتلاف وقت، میخواهیم توضیحی مختصر و مفید در مورد لیفت ابرو و بوکال فت بدهیم که هر دو این خدمات را می توانید در کلینیک گونه پیدا کنید.

لیفت ابرو

جراحی لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو که معمولاً لیفت پیشانی نیز نامیده می‌شود، صورت بالای چشم‌ها را جوان‌سازی می‌کند تا ظاهری با طراوت را بازگرداند که نشاط طبیعی بیمار را بهتر منعکس می‌کند. با از بین بردن افتادگی بیش از حد، پوست روی پیشانی و تغییر موقعیت عضلات و بافت‌های زیرین، لیفت ابرو می‌تواند ابروی سنگین و افتاده را اصلاح کند، شیارهای عمیق را از بین ببرد و کانتوری صاف‌تر و جوان‌تر را به یک سوم بالایی صورت بازگرداند.

چرا لیفت ابرو انجام دهیم؟

مشکل پیری پیشانی تأثیری است که بر حالات صورت ما می‌گذارد – یک ابروی افتادگی و به شدت شیاردار می‌تواند باعث شود که دائماً خسته، نگران یا حتی عصبانی به نظر برسید. لیفت ابرو مستقیماً به این مسائل می پردازد و به بیماران کمک می کند تا از ظاهری طبیعی تر و همچنین سایر تغییرات مثبت لذت ببرند:

  • دیگران ممکن است شما را نزدیک‌تر بدانند، زیرا دیگر به اشتباه شما را عصبانی یا نگران نمی‌دانند
  • چشمان شما روشن تر و به طور طبیعی هوشیارتر به نظر می رسند
  • اعتماد به نفس می تواند بهبود یابد زیرا دیگر نگران به نظر رسیدن “نگران” نیستید.

انواع جراحی لیفت ابرو

جراحان زیبایی از تکنیک های مختلفی برای جراحی لیفت ابرو استفاده می کنند. این که برای هر بیمار معینی بهترین است به اهداف بیمار، آناتومی منحصر به فرد و میزان اصلاحات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب بستگی دارد.

لیفت آندوسکوپی ابرو

جراحان زیبایی به طور فزاینده ای از روش آندوسکوپی برای جراحی لیفت ابرو استفاده می کنند که نسبت به تکنیک های قبلی بسیار کمتر تهاجمی است، اما اغلب می تواند به نتیجه ای به همان اندازه مطلوب برسد. برای لیفت ابرو به روش آندوسکوپی، جراح زیبایی شما یک سری برش بسیار کوتاه (طول حدود ¾اینچ) درست در پشت خط مو ایجاد می کند.

لیفت ابرو با برش موقت یا محدود

لیفت گیجگاهی ابرو شامل برش‌های کمی طولانی‌تر از لیفت ابرو آندوسکوپی است و معمولاً همراه با جراحی پلک انجام می‌شود. برش هایی به طول حدود ۱ اینچ درست بالای هر شقیقه، پشت خط مو ایجاد می شود. از طریق این برش‌ها، جراح زیبایی شما بافت‌های ناحیه بیرونی ابرو را بلند کرده و تغییر مکان می‌دهد.

بوکال فت

چربی بیش از حد باکال مشخصه ای است که معمولاً به صورت ظاهری چاق یا «صورت بچه» می دهد. بسیاری از افراد با چربی بیش از حد باکال یا پایین صورت از ظاهر مرتبط با این فراوانی ناراضی هستند. متأسفانه، در بسیاری از موارد، این اضافه چربی کمتر در برابر اثرات رژیم غذایی و ورزش کاملاً مقاوم است و در نتیجه حتی در افرادی که در همه جای بدنشان لاغر هستند، ظاهری کامل دارد. حذف چربی باکال یک راه ساده و موثر برای کاهش پری پایین صورت است که در نتیجه کانتور باریک‌تری ایجاد می‌کند.

درباره روش حذف چربی باکال

برداشتن چربی باکال یک روش بسیار ساده و سریع است که می تواند تحت بی حسی موضعی، آرام بخش IV یا بیهوشی عمومی انجام شود. انتخاب بیهوشی و روش جراحی بر اساس ترجیح بیمار و در صورت انجام سایر روش ها به طور همزمان انجام می شود. کاهش چربی باکال یک روش ساده است که کمتر از ۳۰ دقیقه طول می کشد. می توان آن را به تنهایی یا همزمان با هر روش دیگری انجام داد. در دستان با تجربه، برداشتن چربی باکال بسیار ساده است.

روش برداشتن پد چربی باکال

پس از بی‌حس کردن ناحیه با بی‌حسی موضعی، یک برش کوچک در گونه داخل دهان ایجاد می‌شود و خیلی سریع پد چربی باکال را پیدا شده و خارج می‌شود. پس از جداسازی، چربی باکال از گونه «بیرون می‌آید»، زیرا کمترین ارتباط را با سایر ساختارهای اطراف خود داشت. از آنجایی که از سایر ساختارهای گونه جدا شده است، چربی باکال به راحتی و بدون دخالت ساختارهای دیگر در صورت برداشته می شود.

لیفت ابرو یا بوکال فت در کلینیک گونه

کلینیک گونه

ارزانترین به ندرت بهترین است!

در حالی که جراحی زیبایی در خارج از کشور با کاهش قیمت همراه است، آیا خدمات کاهشی نیز وجود دارد؟ کشورهای مختلف مقررات متفاوتی خواهند داشت که بیمارستان های آنها باید رعایت کنند. بدون مجموعه ای از مقررات جهانی که باید رعایت کنید، چگونه می توانید مطمئن باشید که بیمارستانی که در خارج از کشور خواهید رفت تمیز و ایمن است؟ بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بسیاری در خارج از کشور وجود دارند که به طور باورنکردنی ایمن هستند و سطوح عالی مراقبت را ارائه می‌دهند. اما نکته ای که باید به خانه برسانید این است که باید تحقیقات زیادی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که این موضوع در مورد ارائه دهنده لوازم آرایشی که تصمیم دارید با آن بروید صادق است.

همچنین شایان ذکر است که برای هر عمل بزرگی مانند جراحی سینه یا عمل بینی، همه آنها از شما می خواهند که حداقل دو هفته از کار خود مرخصی داشته باشید و از پروازهای کوتاه مدت حداقل به مدت دو هفته و شش هفته برای مسافت طولانی جلوگیری کنید. . البته این بدان معنا نیست که نباید هزینه های دریافت شده برای رویه ها را با هم مقایسه کنید. هنگام مقایسه هزینه های نسبی، مطمئن شوید که همیشه مانند با مشابه را مقایسه می کنید. به عنوان بخشی از تحقیقات خود، مهم است که به دقت به پرداخت هزینه های جراحی زیبایی نگاه کنید. این تضمین می کند که در نهایت با هزینه های اضافی و غیرمنتظره مواجه نشوید.

از این جهت به شما پیشنهاد می شود که یکی از موسسات داخلی را برای عمل خود برگزینید. کلینیک گونه از این موارد است که خدماتی خوب را در این زمینه ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت مشاوره، به وب سایت goonehclinic.com مراجعه کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *