افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

زانو بند اسپیلاوایزر درمان قطعی درد آرتروز زانو

رپورتاژ آگهی

دردهای عضلانی بسار سخت و طاقت‌فرسا هستند. از عوارض آرتروز زانو می‌توان به درد یا ناراحتی در زانو اشاره کرد به صورتی که نتوان فعالیتهای روزمره خود را انجام داد. یکی از انواع روش های درمانی برای کاهش درد و التهاب ایجاد شده در زانوی آسیب دیده و یا آرتروز زا استفاده از زانو بند اسپیلاوایزر می باشد. این زانوبند، با کمک امواج فراصوت باعث ایجاد لرزش و ارتعاش در بافت های آسیب دیده و خون رسانی در زانو شده که همین تکنولوژی باعث بهبود و درمان زانو درد می‌باشد. روش درمان زانو درد بسیار متفاوت از راه رفتن در اب و بسیاری موارد دیگر می‌باشد . اما بسیاری از افراد این موارد درمان قطعی و موثر براب زانو درد آنها نیست درمان زانو درد تا جایی پیش رفته که بسیاری از افراد به جراحی های مختلف رو اوردن. با استفاده از زانو اسپیلاوایزر  راهی بدون عوارض و با بازدهی بالا هستید

بسیاری از  افراد با روند  ایجاد درد در زانو و یا دیگر بافت های بدن آشنا نیستند. شایع ترین علت درد ایجاد شده در تمام بدن قالبا یک علت مشخص است. زمانی که یکی از بافت های بدن دچار آسیب می شود، یک تورم و التهابی در بافت ایجاد می شود که باعث ایجاد درد می شود.این تورم با فشار  به بافت عصبی باعث ایجاد و احساس درد در بدن می‌شود.

زانو بند اسپیلاوایزر چیست؟

بهبود قطعی درد آرتروز زانو با زانوبند فرانسوی اسپیلاوایزر با تولید امواج فراصوت، باعث بلاک سیستم عصبی زانو شده و نه‌تنها درد آرتروز، بلکه درد ناشی از موارد دیگر را بهبود می‌دهد. با استفاده از این زانوبند، می‌توانید فیزیوتراپی را به خانه بیاورید.

زانو بند اسپیلاوایزر درمان قطعی درد آرتروز زانو

مولد های فراصوت اسپیلاوایزر توانایی زیادی در بلاک عصبی یا بی‌حس کردن اعصاب مربوط به درد زانو دارند. پس از یک تا دو ساعت استفاده در هر شبانه روز، تأثیرات کوتاه‌مدت و بلندمدت استفاده از این محصول را متوجه خواهید شد.

امواج فراصوت در زانوبند اسپیلاوایزر ، زمانی که امواج به زانو تابانده می شوند، در سلول های موجود در بافت آسیب دیده ارتعاش و لرزش رخ خواهد داد. زمانی که بافت در معرض این لرزش قرار می گیرد، بدن به منظور خون رسانی مناسب به ناحیه ای که در حال ارتعاشات می باشند، خون رسانی به آن محدوده را افزایش می دهد.

بعد مدتی که خون رسانی به ناحیه آسیب دیده افزایش پیدا میکند بدن شروع به بازیابی و کمتر شدن درد زانو میکند.

برای خرید زانوبند اسپیلاوایزر کلیک کنید.

آیا استفاده از اسپیلاوایزر عوارض دارد؟

امواج فراصوت تولید شده توسط این محصول، همان امواجی هستند که در سونوگرافی استفاده می‌شوند؛ بنابراین به شما اطمینان می‌دهیم که با استفاده از این محصول، دچار هیچ عارضه‌ای نمی‌شوید.

چاره قطعی درد  آرتروز  زانو چیست؟

اسپیلاوایزر تنها راه قطعی درمان درد آرتروز زانو با بهره گیری از تکنولوژی امواج فراصوت در جهان است.امواج فراصوت سیستم عصبی زانو را بلاک کرده و بدین ترتیب باعث التیام درد شما می شود. مولدهای اسپیلاوایزر دارای توان بسیار بالا در بلاک عصبی (بی حس کردن اعصاب درد زانو)هستند،بطوریکه بعد از حدود یک الی دو ساعت استفاده در شبانه روز تمام محرک های عصبی درد را از حالت التهاب به آرامش باز می گردانند و درنتیجه درد زانو بطور کامل از بین می رود.

شیوه استفاده از زانو بند اسپیلاوایزر :

زانوبند اسپیلاوایزر را در زمان آسایش، بر روی زانو خود ببندید و اجازه دهید که حدود یک الی دو ساعت امواج فراصوت بر روی زانوی شما تابانده شود. دقت داشته باشید که برای استفاده از زانوبند، حتما باید بی حرکت و در حال آسایش باشید. لذا استفاده از اسپیلاوایزر در هنگام فعالیت های از قبیل راه رفتن و … امکان پذیر نیست و پیشنهاد میشه از انجام دادن این کار جدا خود داری کنید.

نکات کلیدی استفاده از زانوبند اسپیلاوایزر بسیار راحت بوده و در طول۲۴ ساعت فقط یک الی دو ساعت محل درد را با آن می پوشانید و زانوبند را به حالت روشن نگه می دارید، فقط توجه کنید که بیشتر از ۲ ساعت نشود البته لازم به ذکر است در هنگام حرکت و فعالیت امکان استفاده از این زانوبند وجود ندارد و می بایست فرد در حالت استراحت بدون حرکت پا از این محصول استفاده کند

امواج فراصوت و جایگاه آن در علم پزشکی چیست؟

روش های مختلفی برای کاهش درد و التهاب زانو و نقاط دیگر بدن وجود دارد  مواقعی که زانو آسیب می بیند، ناحیه آسیب دیده با مراجع به مراکز پزشکی با استفاده از روش سنتی باند و یا کچ گرفته میشود که یکی از مواردی که باعث ایجاد درد و تورم و التهاب می‌شود همین روش سنتی بوده پس هر عامل خارجی و یا داخلی که باعث کاهش درد و تورم ناحیه آسیب دیده بشود یک روش درمانی در علم پزشکی شناخته خواهد شد.

تجهیزات پزشکی روز به روز پیشرفته تر می‌شوند و این پیشرفت در جهت حفظ و کاهش درد بیماران و آسیب های بدنی بوده  و تجهیزات قدیمی جایگاه کمتری و کم رونق تری پیدا میکنند یکی از روش های علمی جدیدی که برای کاهش درد و التهاب نقاط مختلف بدن انتخاب می‌شود و استفاده میشود استفاده از امواج فراصوت بوده که این امواج به افراد دارای درد تجربه درد کمتر و درمان زودتری می‌دهد.

آیا استفاده از اسپیلاوایزر عوارض دارد؟

شاید برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که امواج اسپیلاوایزر در طول زمان عوارض در پی دارند یا خیر؟! جالب است بدانید که این زانوبند دقیقا از همان طول موج فرکانس صوتی استفاده می کند که در دستگاه های سونوگرافی استفاده می شود و این امواج هیچ گونه عوارضی بر روی بافت ها و سلول های عصبی ندارند،متقاضیان می توانند با خیال راحت و بدون هیچ گونه عوارض بیولوژیکی سالیان سال از این محصول استفاده کنند

چه دردهایی نیاز به استفاده از  اسپیلاوایزر را دارد و آیا راه حل درمانی است یا کاهش درد؟

روش های مختلفی برای کاهش درد زانو وجود دارد یکی از این روشها استفاده از قرص‌های مسکن و یا بستن زانو با استفاده از کش ها و یا زانو بند های معمولی می باشد اما آیا این کارها جوابگوی درد زانو و یا درمان درد زانو است جواب خیر است شاید با استفاده از این روش های قدیمی درد زانوی شما تا حدی کاهش پیدا بکند و شما می توانید شبی را بهتر استراحت کنید ولی درمان قطعی درد زانو نمی باشد سوال بهتر این است که آیا استفاده از قرص های مسکن درد شما را کمتر کرده؟ زانوبند اسپیلاوایزر باعث افزایش گردش خون و افزایش خون رسانی به قسمت آسیب دیده و ملتهب می شود یکی از مزیتهای این زانو بند  استفاده از تکنولوژی فراصوت می‌باشد که علاوه بر کاهش درد زانو درمان قطعی و با کیفیت درد زانو می باشد دور زمانه استفاده از قرص های مختلف جهت بهبود دردهای بدن از جمله زانو سر آمده بسیاری از افراد بعد از استفاده از این زانو بند ها توانستند به زندگی معمولی خود بازگردند تجربه استفاده از این زانو بند ها بعد از استفاده با کاهش تورم کاهش درد و بهبود ۱۰۰ درصدی بوده پس بیایید با همدیگر روراست باشیم استفاده از تکنولوژی های قدیمی یا روش های قدیمی برای کاهش درد زانو موثر نبود و بهتر است به جای گرفتار کردن خودتان به دنبال راه موثر و مناسبی جهت درمان درد زانوی خود باشید

خرید زانوبند اسپیلاوایزر.

خرید نی زانو بند برای تجربه درد کمتر درمان قطعی زانو با استفاده از این دستگاه به عنوان راه حل مناسب جهت درمان درد زانو و  درد آرتروز زانو می باشد پیشنهاد می‌کنیم به شما اگر راهکارهای مختلفی را جهت درمان درد زانوی خود امتحان کردید و به نتیجه مناسبی نرسیدید حتماً این زانوبند را تهیه کنید و از آن استفاده کنید با استفاده از آن بند شما در مدت زمانی مشخص درد زانوی خود را فراموش نخواهد کرد و به زندگی معمولی خود ادامه خواهد داد

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *