افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

خرید ضد تعریق بدن و بررسی فواید آن

رپورتاژ آگهی

تمامی انسان‌ها روزانه به‌صورت نرمال عرق می‌کنند و می‌توان گفت که عرق کردن یکی از فرآیند طبیعی بدن می‌باشد. تعریق بدن به عوامل و علت‌های بسیار زیادی بستگی دارد. از جمله: وجود غدد زیاد عرق، رطوبت و گرمای محیط، رژیم‌های غذایی مختلف، استرس و اضطراب، ورزش، تغییرات هورمونی، اضافه وزن، مصرف داروهای مختلف و عوامل دیگر که به مقدار کم یا زیاد تعریق را در بدن افزایش میدهند.

بدن افراد به دلایل گوناگون و در شرایط مختلف عرق می‌کند. اکثر افراد در خواب تجربه تعریق شبانه را نیز دارند. خوب است بدانید زمانی به تعریق بیش از اندازه، بیماری میگویند که عمل تعریق بدون هیچ دلیلی به مدت بیشتر از ۶ ماه، مدام ادامه داشته باشد. برای جلوگیری از تعریق زیادی و کاهش آن به‌مرور زمان، در مرحله اول، معمولاً پزشک توصیه می‌کند از انواع ضد تعریق‌ بدن استفاده کنید.

خرید ضد تعریق بدن و بررسی فواید آن

این راهکار، ساده‌ترین روش درمانی این مشکل است. ضد تعریق‌ها با داشتن نمک آلومینیوم، از تعریق بدن جلوگیری می‌کنند. برخی از ضد تعریق‌ها را بدون نسخه پزشک می‌توانید از داروخانه‌ها خریداری کنید ولی در بعضی موارد که اثربخشی ضد تعریق کافی نیست و باید سراغ محصولات خاصی رفت، نسخه پزشک موردنیاز می‌باشد.

 برخی از ضد تعریق‌ها معمولاً با ترکیبات ویژه‌ای تولید می‌شوند که باید متخصص پوست آن را تجویز نماید تا توسط داروساز ساخته شود. به‌طورکلی این محصولات را باید شب و هنگام خواب استفاده کرد تا تأثیر بیشتری داشته باشند.

ضد تعریق زنانه

ضد تعریق زنانه یک محصولی بهداشتی است که با از بین بردن باکتری‌های سطح پوست بوی نامطبوع عرق بدن را از بین می‌برد. چنانچه شما از آن دسته زنانی هستید که بدنتان تعریق تقریباً متوسطی دارد و می‌خواهید آن را کنترل کنید حتماً نسبت به تهیه ضد تعریق اقدام کنید. بهتر است زمانی که پوستتان خشک است و از حمام آمده‌اید از ضد تعریق استفاده کنید.

توجه کنید که چنانچه مشکل تعریق شدید و بیش‌ازحد دارید و از بوی بد آن رنج می‌برید ضد تعریق قوی زنانه برای شما مناسب خواهند بود. ضد تعریق بدن در انواع مختلف وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی بر اساس نیاز و سلیقه‌تان بین مدل‌ها و رایحه‌های مختلف آن را انتخاب کنید. تفاوتی بین انواع ضد تعریق بدن از لحاظ عملکرد وجود ندارد.

انواع ضد تعریق قوی زنانه را می‌توانید با توجه به نیازتان، جهت کنترل تعریق، رفع بوی ناخوشایند عرق و خوشبویی بدن انتخاب و تهیه کنید.

خرید ضد تعریق بدن و بررسی فواید آن

مزایای استفاده از ضد تعریق زنانه

شاید برای شما نیز سؤال پیش آمده باشد که دلیل این حجم از محبوبیت و توصیه برای استفاده از ضد تعریق‌ها چیست. از این‌رو برخی از مزایایی که مصرف این محصولات برای شما به همراه می‌آورند، عبارت‌اند از:

کاهش و رفع تعریق تا حد معمول

همان‌طور که گفته شد، انواع محصولات ضد تعریق زنانه به‌طورکلی از ترکیبات و نمک‌های آلومینیومی یا موادی با کارکرد مشابه تولید شده‌اند که با مسدود کردن غدد عرق در رفع مشکل تعریق نواحی مختلف بدن بسیار کاربرد دارند.

کاهش و رفع بوی تند و زننده عرق

علاوه بر کاهش میزان و رفع تعریق، ضد تعریق‌ها در کاهش و رفع بوی ناخوشایند عرق نیز بسیار مؤثر می‌باشند. ترکیبات ویژه این محصولات با از بین بردن باکتری‌های روی سطح پوست از تجزیه عرق توسط آن‌ها و ایجاد بوی نامطبوع عرق جلوگیری می‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت که وظیفه اصلی ضد تعریق بدن کاهش و رفع بوی تند و زننده عرق است.

همچنین ترکیبات خوشبوکننده این محصولات موجب خوشبویی بدن می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از اسپری یا عطرهای خوشبوکننده بدن نخواهید داشت.

تقویت، تغذیه و محافظت از پوست

برخی ضد تعریق‌ها از ترکیباتی مانند ویتامین E و برخی مواد مغذی برخوردارند و به این صورت علاوه بر کاهش جریان عرق به سطح پوست، کاهش و رفع بوی عرق، به تقویت پوست و بهبود سلامتی آن نیز کمک می‌کنند. حتی جالب است بدانید که برخی از ضد تعریق‌ها حاوی موادی هستند که می‌توانند چربی پوست نیز کنترل کنند.

لطافت و نرمی پوست

ترکیباتی مانند روغن‌های آفتابگردان، نارگیل و عصاره گلیسیرین و آلوئه‌ورا و دیگر موارد موجود در انواع ضد تعریق زنانه باعث افزایش لطافت و نرمی پوست می‌شوند. ضمناً محصولاتی که مقادیر مناسبی از مواد آب‌رسان و مرطوب‌کننده و انواع اسیدهای چرب را دارند، می‌توانند در نرمی و لطافت پوست شما نقش بسزایی ایفا کنند.

مانع از ایجاد لکه‌های عرق بر روی لباس

استفاده از ضد تعریق قوی زنانه علاوه بر دیگر خواصی که دارد، مانع از بروز لکه‌های زرد عرق روی لباس می‌شود. جلوه ناخوشایند لکه‌های لباس باعث کاهش اعتمادبه‌نفس افراد نیز می‌شود. همچنین خود این محصول نیز به دلیل نبود پارابن و الکل در ترکیباتش، از لکه شدن لباس و یا تیره شدن پوست جلوگیری می‌کند.

خرید ضد تعریق بدن و بررسی فواید آن

رفع تیرگی پوست خصوصاً در ناحیه زیر بغل

اگر به دنبال ضد تعریق‌هایی هستید که تیرگی پوست شما خصوصاً در ناحیه زیر بغلتان را کم و آن را سفید کند باید بدانید که انواع محصولاتی که دارای ترکیباتی از قبیل ویتامین C، اسید کوجیک، نیاسینامید و آلفا هیدروکسی اسیدها هستند، نه تنها مانع تیرگی پوست خصوصاً در ناحیه زیر بغل شده بلکه باعث روشن‌ شدن پوست شما نیز خواهند شد.

از طرفی زمانی که لباس‌های بدون آستین می‌پوشید، سفیدی پوست زیر بغل شما نیز بر اعتمادبه‌نفستان تأثیر مثبتی می‌گذارد؛ بنابراین بهتر است این محصولات را با توجه به نیازتان تهیه و مصرف کنید.

کم شدن احساس سوزش و خارش پوست

بدون شک شما نیز موقع تعریق بیش از اندازه بدنتان، احساس می‌کنید که لایه‌ای روی پوستتان به وجود آمده که چسبناک و چرب است. دلیل اینکه پس از تعریق بدن، احساس سوزش و خارش می‌کنید به این موضوع بازمی‌گردد. استفاده از ضد تعریق زنانه می‌تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش و حتی رفع خارش ناشی از تعریق مؤثر می‌باشد.

افزایش اعتماد به نفس

واضح است در صورتی که لباسها و تن شما بوی خوش بدهد و مطمئن باشید که افراد دیگر، از بوی عرقتان اذیت نمیشوند، خودتان نیز احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. ضمن اینکه لکه‌های عرق روی لباس نیز در بسیاری از افراد باعث کاهش اعتماد‌به‌نفس می‌شود؛ به‌ویژه زمانی که بدن شما در پاسخ به استرس و احساس شرم بیشتر عرق می‌کند.

اکثر خانم‌ها هنگام که دچار استرس و یا احساس شرم می‌شوند معمولاً نسبت به برخی مسائل حساسیت و توجه بیشتری نشان می‌دهند و در برابر بعضی از موقعیت‌ها و شرایط آسیب‌پذیرتر می‌شوند، بنابراین بیشتر نگران این هستند که مبادا لکه‌های عرق روی لباسشان دیده شود.

با توجه به تمام موارد گفته‌شده، شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه درایسول، انواع ضد تعریق را خریداری و استفاده کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *