افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بهترین انواع ایمپلنت در ایران

رپورتاژ آگهی

 برندهای متعددی در ایران و بازارهای جهانی وجود دارد که به دلیل بالا بودن کیفیت کلینیک‌های معتبر از آنها استفاده می‌کنند. ایمپلنت زمانی به کار برده می‌شود که شخص دندان یا دندان‌هایی را از دست داده باشد.

 ایمپلنت های دندان برای ماندگاری و دوام مطلوب باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت‌های معتبر ساخته شده باشند. در کشور ایران برندهای مختلفی از کشورهایی چون آمریکا، سوئیس،کره و آلمان مورد استفاده قرار می گیرد که از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما نکته‌ای که اهمیت دارد این است که برند ایمپلنت تعیین کننده کیفیت آن است نه کشور سازنده.

این یعنی زمانی که اقدام به ایمپلنت دندان خود می‌کنید باید این را در نظر داشته باشید که برند ایمپلنت شما چه چیزی است و پزشک از چه برندی استفاده می‌کند نه کشور سازنده آن.

مرکز ایمپلنت دندانی ایمپلنتیا با داشتن باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌ها در انواع مختلف اروپایی و آمریکایی کره ای می‌تواند با هزینه مناسبی ایمپلنت دندان را برایتان انجام دهد و از بهترین نوع برندها استفاده می‌کند. در ادامه این مطلب به معرفی چند برند مهم و شناخته شده از کشورهای مختلف می‌پردازیم:

بهترین انواع ایمپلنت در ایران

 برندهای آمریکایی ایمپلنت از بهترین انواع ایمپلنت

  • زیمر بیومت: شرکتی بزرگ با سابقه ای طولانی که بیش از ۵۰ سال است در این زمینه فعالیت دارد. برند شناخته شده و خوشنام است که محصولاتش را در کشورهای مختلف جهان عرضه می‌نماید.
  • بایوهرایزن:

در اوایل ورود سيستم آمریکایی بايوهورايزن در ایران خیلی مورد رضایت پزشکان و بیماران نبود اما بعد از ورود سیستم جدید بایوهرایزن یعنی همان سيستم اينترنال و تيپرد  و تکنولوژی لیزرلاک  مورد توجه بیشتری قرار گرفت که علت اصلی آن هم می‌توان به کاهش روند تحلیل استخوان و بهبود وضعیت استخوان سازی اشاره کرد.

  • نئودنت Neodent:

نئودنت دومین شرکت بزرگ در زمینه ایمپلنت دندانی در دنیا بوده و تمامی محصولات این برند برزیلی دارای گواهینامه FDA، CE و ISO نیز می‌باشد. از مزایای این برند می‌توان به دارا بودن سطح Acqua و NeoPoros، پلتفرم سوئیچینگ، تنوع قطعات پروتزی و گارانتی دائمی اشاره کرد.

برندهای سوئیسی ایمپلنت از جمله بهترین انواع ایمپلنت

  • اشترومن: این شرکت با سابقه‌ای در حدود نیم قرن از شرکت‌های شناخته شده در زمینه تولید ایمپلنت دندان است. محصولات تولید شده از کیفیت و دوام بسیار بالا برخوردار هستند. درست است که قیمت بالایی دارد، اما به خاطر کیفیت ، دارای طرفداران بی شماری در دنیا است. از مزایای دیگر این ایمپلنت حضور دفتر این کمپانی به صورت مستقیم (نه به صورت نمایندگی)در ایران است.
  • اس آی سی: این برند سوئیسی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۳ در این عرصه آغاز کرد. در بدو فعالیت در کشور ایران به دلیل قیمت مناسب فروش قابل قبولی داشت. قیمت این برند نسبت به انواع اروپایی و آمریکایی کمتر است. با آنکه قیمت مناسبی دارد از دوام و استحکام قابل قبولی برخوردار است.

 برندهای سوئدی ایمپلنت از بهترین انواع ایمپلنت دندان

  • نابل بیوکر: این شرکت نیز حدود ۴۰ سال است که فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده است. از ویژگی‌های اختصاصی این محصولات این است که از جنسی طراحی شده و می‌تواند تماس حداکثری با استخوان ها ایجاد نماید و از تحلیل رفتن استخوان ها به خوبی جلوگیری کند.

 طبق گفته های این شرکت این ایمپلنت به گونه‌ای است که حتی سبب می شود که استخوان‌ها فرایند استخوان سازی را نیز انجام دهند. این مزیت‌ها موجب شده است تا این برند تبدیل به برندی معتبر در میان عرضه کننده های ایمپلنت در جهان شود. این ویژگی‌ها سبب شده است که ایمپلنت های این برند بالاترین قیمت را داشته باشند و از گران ترین انواع برندهای اروپایی به حساب بیاید. در حال حاضر این برند در ایران موجود نمی باشد.

دنسپلای: از برندهای پرفروش به حساب می آید. قیمتی بسیار مناسب دارد و همین امر سبب شده است که چیزی حدود ۷۰ درصد بازار ایمپلنت را در کشورهای اروپایی و آمریکایی به خود اختصاص دهد. در کشور ایران نیز به دلیل قیمت مناسبی که دارد در بیشتر مواقع بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. در حال حاضر این برند در ایران موجود نمی باشد.

برای انجام ایمپلنت و یا کاشت دندان خود با بهترین نوع و کیفیت می‌توانید با شماره تماس مرکز دندانپزشکی ایمپلنتیا ۰۲۱۲۶۳۵۴۹۸۰ و ۰۲۱۲۶۳۵۴۹۹۲تماس گرفته و اقدام به مشاوره تخصصی و رایگان در این زمینه نمایید.

 برندهای کره‌ای ایمپلنت از انواع با کیفیت ایمپلنت دندان

  • دنتیوم : ایمپلنت‌های این شرکت دارای سطح تماس مطلوبی در زمان کاشت با استخوان‌ها هستند. این امر به دلیل طراحی خاص این گونه ایمپلنت ها است. از ماندگاری و دوام خوبی برخوردار هستند. با توجه به کیفیتی که دارند قیمت پایینی داشته و نسبت به انواع اروپایی و آمریکایی بهایی کمتر دارند.
  • مگاژن: این شرکت نوپا فعالیت خود را در زمینه ایمپلنت دندان از سال ۲۰۰۶ آغاز نموده است. تنها برندی از شرکت کره در ساخت ایمپلنت است که مجوز سازمان غذا و دارو را اخذ نموده است. به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در کشور ایران استفاده زیادی دارد.
  • ایمپلنت کره ای cis سیس:

از جمله برندهایی که در ایران محبوبیت بالایی دارد ایمپلنت کره ای cis سیس است. علت محبوبیت این برند این است که درصد موفقیت بالایی دارد و همچنین از قیمت مناسب و کیفیت بالایی هم برخوردار است. از آنجایی که این ایمپلنت کره ای cis سیس درصد رضایت بالا و به مراتب عوارض کمتری بعد از عمل دارد لذا در دسته بندی ایمپلنت‌های رایج قرار می‌گیرد.

بهترین انواع ایمپلنت در ایران

  • بایوتم Neodent:

تمامی برندهای ایمپلنت کره و ایمپلنت بایوتم Biotem کره به دلیل پایین تر بودن قیمت و کیفیت بالاتر در ایران محبوبیت زیادی دارند. ایمپلنت دندان بایوتم دارای ۱۵ سال ضمانت است. از فواید این برند می‌توان به ثبات اولیه خوب در استخوان و همچنین مناسب برای انواع استخوان با هر نوع برجستگی‌ای می‌باشد.

 برندهای حرفه ای آلمانی ایمپلنت از بهترین انواع ایمپلنت دندان

زایو: ایمپلنت‌های تولید شده توسط این شرکت بسیار با کیفیت و حرفه‌ای هستند. قیمت مناسب و دوام مطلوب باعث شده است که در ایران نیز کاربران بسیاری پیدا کند.

مدنتیکا:  شرکتی تقریباً باسابقه است که محصولاتی بسیار با کیفیت تولید می کند. کیفیت بالای آن سبب شده است که در دنیا جزو انتخاب های بسیاری از دندانپزشکان باشد. از آنجایی که قیمت بالایی دارد در کشور ایران کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایمپلنت آلمانی بگو (Bego):

ایمپلنت آلمانی بگو (Bego) نسبت به سایر شرکت‌های آلمانی، از قیمت بسیار خوبی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این برند این است که چون جنس ایمپلنت بگو توسط متخصصین خود این شرکت طراحی شده لذا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و طول عمر بالایی هم دارند.

نکته مهم: در صورت حساسیت به تیتانیوم از چه نوع ایمپلنتی استفاده کنم؟

درخصوص تیتانیوم باید گفت که در برخی افراد حساسیت به تیتانیوم وجود دارد که این مسائل می تواند مربوط به عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، سیگار باشد لذا افرادی که به تیتانیوم حساسیت دارند، حتما سعی کنند از ایمپلنت‌هایی سرامیکی، ایمپلنت‌های سطح وانادیوم و همچنین ایمپلنت‌های سطح تانتالیوم استفاده نمایند.

ایمپلنت ایرانی:

ایمپلنت ایرانی توسط شرکت کیمیا کاشت در ایران شروع به فعالیت کرده است و با رقبای اروپایی و آمریکایی خود به رقابت پرداخته و از جنس و کیفیت بالایی هم برخوردار هستند همچنین ایمپلنت ایرانی دارای ضمانت نامه مادام العمر نیز می‌باشد لذا هیچ نگرانی‌ای درخصوص استفاده از آنان وجود ندارد.

برای اطمینان از اصالت برندهای استفاده شده و جلوگیری از محصولات غیر استاندارد به مراکز معتبری مانند مرکز دندانپزشکی تخصصی ایمپلنتیا ولنجک مراجعه نمایید. در این مرکز انواع خدمات ایمپلنت، ایمپلنت یک روزه دیجیتال، لمینت و… به شما عزیزان با کیفیتی عالی ارائه خواهد شد.

شما می‌توانید برای انجام بهترین نوع ایمپلنت دندان در این مرکز، در ابتدا اقدام به بررسی و مشاهده نمونه کارها و یا سایر خدمات دندانپزشکی ایمپلنتیا نمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *