افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

کالزونه غذای خوشمزه ایتالیایی

fo168

کالزونه یک غذای بسیار خوشمزه ایتالیایی میباشد که امروز تصمیم داریم آن را به شما عزیزان آموزش دهیم.اگر به غذاهخای فست فودی علاقمند هستید حتما این غذا را امتحان کنید

مواد لازم:

 

مخمر ۷ گرم
شکر نصف قاشق چایخوری
آب ولرم ۱۸۰ میلی لیتر
آرد سفید ۳۰۰ گرم
شیر یك قاشق غذاخوری
روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری
سوسیس یا كالباس ۱۵۰ گرم
پیاز خرد شده یك عدد متوسط
سیر خرد شده یک حبه
ریحان خرد شده یك قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی خرد شده یك قاشق غذاخوری
زیتون خرد شده ۲ قاشق سوپ خوری
پنیر موزارلا ۱۰۰ گرم
نمک به مقدار لازم

طرز تهیه :
سیر و پیاز را با روغن زیتون به مدت یك دقیقه تفت می دهیم.
سپس گوجه فرنگی را اضافه كرده وبعد ریحان، سوسیس خرد شده و زیتون را به مواد می افزاییم. مواد را از روی حرارت برداشته و می گذاریم تا خنك شود.
مخمر، شكر و آب ولرم را داخل یك ظرف ریخته، در آن را گذاشته و در مكانی گرم به مدت ۱۰ دقیقه می گذاریم بماند. سپس آرد، نمك و روغن را در ظرف دیگری مخلوط كرده و مخمر عمل آمده را به مواد می افزاییم و به مدت ۵ دقیقه آن را ورز می دهیم. بعد از آن درب خمیر را با دستمال پوشانده و به مدت یك ساعت در جای گرمی قرار می دهیم
خمیر را به دو قسمت تقسیم كرده وآن را پهن می كنیم ،دایره ای به قطر ۲۵ سانتی متر قالب زده و درون آن را با نیمی از مواد كالزونه پر كرده و نیمی از پنیرها را روی مواد قرار می دهیم.
سپس دو طرف خمیر را به هم متصل می كنیم و اطراف خمیر را خوب به هم می فشاریم. بعد از آن كالزونه ها را داخل سینی فر قرار داده و روی آن را با استفاده از برس با مقداری شیر آغشته می كنیم در نهایت به وسیله چنگال چند سوراخ روی آن ایجاد كرده و يا با چاقو برش هاى كوچكى روى سطح دهيد وسپس در طبقه وسط فر با حرارت ۳۵۰ درجه فارنهایت به مدت ۴۰ دقیقه قرار می دهیم.


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *