جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



طرز تهیه آبگوشت ذرت یک شام رژیمی و کم کالری

1

 

  • یک دقیقه این ترکیب را بجوشانید و سپس می توانید آنرا از روی حرارت بردارید.در ظرف سرو بکشید و روی آنرا با گشنیز و موسیر باقی مانده تزیین کنید.

 

با سبزیجاتی که در منزلتان دارید یک شام کم کالری و خوش طعم درست کنید.

طرز تهیه یک شام ساده از سبزیجات را در این دستور برایتان آورده ایم. این غذا کم کالری است. می توانید یک کاسه از آنرا به عنوان یک شام رژیمی مصرف کنید و از طعم آن لذت ببرید.
مواد لازم برای آبگوشت ذرت یک شام رژیمی :

 روغن زیتون ۲ قاشق چای خوری
 پیاز  یک عدد خرد شده
 استاک سبزیجات  ۴ فنجان
کنسرو ذرت  یک قوطی
روغن کنجد یک دوم قاشق چای خوری
موسیر ۴ عدد نازک
گشنیز خرد شده تازه به مقدار لازم برای سرو

 

تهیه کردن استاک سبزیجات :
استاک سبزیجات خوشمزه نه تنها بسیار آسان است، بلکه بهترین راه برای خلاص شدن از سبزیجات اضافه داخل یخچال می باشد.
جوشاندن یک مشت سبزیجات و گیاه و فلفل با آب، به شما مایه اصلی یک سوپ معطر و مغذی، انواع خورش ها و تعداد بیشماری از غذاهای دیگر را خواهد داد.
شما می توانید انواع سبزیجات را برای تهیه استاک سبزیجات استفاده کنید ولی هرگز هویج، پیاز و کرفس را فراموش نکنید، زیرا اینها سبزیجات ضروری برای تهیه استاک سبزیجات معطر هستند.
برای تهیه این استاک، تمام سبزیجات را شسته و به تکه های بزرگ خرد کنید. حتی پیاز را تنها به دو نیم تقسیم کنید.
همه سبزیجات خرد شده را در یک قابلمه بزرگ بریزید. مواد باقیمانده و آب را نیز اضافه کنید.

طرز تهیه آبگوشت ذرت یک شام کم کالری :
روغن را در یک ماهی تابه بزرگ روی حرارت ملایم گرم کنید.
پیاز را اضافه کرده و آن را تفت دهید تا بپزد. وقتی پیاز ها نرم شد.
استاک سبزیجات را اضافه کنید و سپس کنسرو ذرت را با آب آن به مواد اضافه کنید.
حرارت را زیاد کنید و مواد را به جوش آورید.
بعد از به جوش آمدن حرارت را کم کنید .روغن کنجد را بیفزایید و مقداری از موسیر خرد شده را نیز اضافه کنید.
یک دقیقه این ترکیب را بجوشانید و سپس می توانید آنرا از روی حرارت بردارید.
در ظرف سرو بکشید و روی آنرا با گشنیز و موسیر باقی مانده تزیین کنید.

 

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)