افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

رابطه زناشویی محکمی داشته باشیم

 

 

  • این تنها به معنی رابطه جنسی نیست. بلکه تمام اشکال محبت و عشق‌ورزی و صمیمیت را دربرمی‌گیرد. این رفتارها مانند ضربه‌گیرهایی در یک رابطه هستند و ما را از لحاظ عاطفی و احساسی به هم متصل نگه‌می‌دارند، و باعث می‌شوند نسبت به نقاط ضعف هم تحمل و شکیبایی بیشتری نشان دهیم. اگر احساسات گرمی نسبت به همسرمان داشته باشیم، به ما کمک می‌کند از خیلی چیزها چشم‌پوشی کنیم.

 

گاهی یک ازدواج به خوبی و با عشقی پرقدرت شروع می‌شود و سپس نقاط ضعف و کمبودها کم کم ایجاد می‌شوند. این کاملا طبیعی است. اما مثل خیلی چیزهای دیگر، اگر این مسائل رها شده و حل و فصل نشوند، ناکامی‌ها می‌توانند شروع به نابود کردن زندگی‌تان کنند. بنابراین چند ایده برای مراقبت و حفظ ازدواج‌تان داریم.

تصور کنید: شما اتومبیل‌تان را هر ۵۰۰۰ مایل و سپس هر ۱۰۰۰۰مایل چک می‌کنید و این‌کار همین‌طور ادامه دارد. ازدواج‌تان از اتومبیل‌تان بسیار باارزش‌تر است.

  1. آیا باهم اوقات خوب و باکیفیتی را می‌گذرانید؟

“کیفیت” در اینجا مهم است. گاهی تمام وقت‌تان را صرف کار می‌کنید، غرق روزمرگی‌های خسته‌کننده می‌شوید و یا درمورد چیزهای کوچک و بی‌ارزش مدام بحث می‌کنید.

اگر چنین است، به این فکر کنید که در ابتدا چه چیزی شما را به یکدیگر جذب کرد و بیشتر از انجام چه‌کاری با همدیگر لذت می‌برید. برنامه‌ریزی کنید تا فعالیت‌های لذت‌بخش بیشتری باهم انجام دهید، و این تنها برای یک بار نباشد، به‌طور منظم این برنامه را داشته باشید.

  1. آیا مکررا همدیگر را می‌رنجانید؟

اگر چنین است، هرکدام‌تان نیاز دارید درموردش فکر کنید. اگر درمورد مسائل دیگر دچار استرس هستید، پس شاید وقت آن باشد به کنترل استرس فردی خودتان اهمیت دهید وبه آن بپردازید( ورزش کنید و یا مهارت‌های غلبه بر استرس را بیاموزید). یا اگر حساسیت و رنجش شما، نمود پنهانی از شکایت و ناراحتی بزرگ‌تری است که به زندگی مشترک و همسرتان مربوط می‌شود، پس این مسئله را حل و فصل کنید.

بگومگوهایی که درابتدا ظاهرا مانند کل‌کل‌های بامزه به‌نظر می‌رسند می‌توانند به‌سرعت شگفت‌انگیزی به تاخت و تازهای کلامی و نیشدار تبدیل شوند. اجازه ندهید چنین اتفاقی بیفتد. یا اگر چنین شد، علت اساسی‌اش را پیدا و برطرف کنید.

  1. آیا به اندازه کافی رابطه غیرکلامی دارید؟

این تنها به معنی رابطه جنسی نیست. بلکه تمام اشکال محبت و عشق‌ورزی و صمیمیت را دربرمی‌گیرد. این رفتارها مانند ضربه‌گیرهایی در یک رابطه هستند و ما را از لحاظ عاطفی و احساسی به هم متصل نگه‌می‌دارند، و باعث می‌شوند نسبت به نقاط ضعف هم تحمل و شکیبایی بیشتری نشان دهیم. اگر احساسات گرمی نسبت به همسرمان داشته باشیم، به ما کمک می‌کند از خیلی چیزها چشم‌پوشی کنیم.

بگذارید برای‌تان توضیح دهم: در یک ازدواج، شما به مهارت اغماض از عیب‌ها و کاستی‌ها نیاز دارید، حداقل گاهی‌اوقات! این یک مهارت اساسی است.

به ازدواج‌تان مثل ارگانیسم حیاتی تنفس نگاه کنید. در فیلم “آنی هال”، وودی آلن به آنی می‌گوید:” رابطه‌ها مثل کوسه‌ها هستند، یا به جلو حرکت می‌کنند یا میمیرند. و چیزی که ما در دست‌مان گرفته‌ایم یک کوسه مرده است.”

رابطه‌تان را درحال حرکت به جلو نگه دارید. چون ازدواج باارزش و گرانبهاست و غفلت و فراموشی می‌تواند تبدیل به یک مسئله بسیار حساس و مشکل آفرین شود. زندگی مشترک شما باید زندگی کند، زنده بماند و به‌خوبی هم زندگی کند

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *