افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ته دیگ بخوری لاغر شوید

ته دیگ بخوری لاغر شوید

images

دانستنی های تغذیه درباره یک روش دیگر برای لاغر شدن در این جا متخصصان تغذیه بیان کرده اند که ته دیگ بخوری لاغر شوید بخوانید جزئیات این نوع لاغری را در ادامه مطلب.

یک فوق تخصص تغذیه “ته ‌دیگ” را بهترین جایگزین برنج برای کاهش وزن عنوان کرد.

دکتر کیومرث دانشور در گفت و گو با ايسنا، “ته‌ دیگ” را یکی از پنج غذای سالم و خوب عنوان کرد و افزود: ته‌ دیگ در کنار نان برشته، حلیم، ماکارونی و سیب زمینی به عنوان پنج غذای سوپر سالم هستند که بودن آنها در سفره سلامت افراد را تضمین می‌کند.

دانشور مصرف ته‌دیگ را عامل موثری برای کاهش وزن دانست و افزود: توصیه می‌شود افرادی که می‌خواهند کاهش وزن داشته باشند برنج را از وعده غذایی خود حذف کرده و ته‌ دیگ را جایگزین آن کنند، به عنوان مثال به جای خوردن چلو خورش، ته دیگ و خورش مصرف کنند.

وی تصریح کرد: افراد محدودیتی در مصرف ته‌دیگ ندارند و می‌توانند ته دیگ را به هر اندازه که می‌خواهند مصرف کنند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در نوع ته ‌دیگ نیز محدودیتی وجود ندارد و افراد می‌توانند از هر نوع ته‌دیگ شامل ته‌دیگ سیب زمینی، برنج و نان برای لاغر شدن استفاده کنند.

دانشور در ادامه اظهار کرد: خوردن ته‌دیگ به حدی مفید است که توصیه می‌شود افرادی که دندان خوردن آن را ندارند حتما بگذارند ته‌دیگ نرم شده و سپس استفاده کنند.

این فوق تخصص تغذیه مهم ترین نکته در زمینه ته‌دیگ را نوع روغن آن عنوان کرد و افزود: چنانچه روغن امگا۳ مصرف شود قطعا ته دیگ سالمی بدست خواهد آمد و افراد می‌توانند با خیال راحت از آن ته ‌دیگ استفاده کنند.

دانشور خاطرنشان کرد: افراد باید به خاطر داشته باشند که ته‌ دیگ سالم ته‌ دیگی است که رنگ آن طلایی و یا قهوه‌ای روشن باشد و خوردن ته ‌دیگ با رنگ قهوه‌ای تیره قطعا سرطان‌زا خواهد بود.

 

پزشکین : ته دیگ بخوری لاغر شوید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *