افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با ورزش منظم اضطراب بيماران کم می شود

4

 

  • با توجه به اينكه همزمان با افزايش جمعيت، نرخ مبتلايان به بيماريهاي مزمن هم بيشتر مي‌شود لذا با دانستن اين مطلب مي‌توان در درمان بهتر و كاهش هزينه‌هاي درماني گام مهمي برداشت.

مطالعات نشان داد: ورزش منظم، اضطراب بيماران را تا ۲۰ درصد كاهش مي‌دهد.

 

اضطراب كه اغلب با يك بيماري مزمن توام است، مي‌تواند كيفيت زندگي بيمار را كاهش داده و موجب شود كه تمايل فرد براي دنبال كردن روند درمانش كاهش پيدا كند. اما نتايج بررسي جديد محققان دانشگاه جورجيا در آمريكا نشان داد كه ورزش منظم به ميزان قابل توجهي اين علائم اضطراب را كاهش مي‌دهد.

 

در اين تحقيق كه در مجله «طب داخلي» منتشر شده، پژوهشگران نتايج ۴۰ آزمايش باليني را كه به طور تصادفي انتخاب شده بودند، تحليل كردند. در اين آزمايشات تقريبا سه هزار بيمار مبتلا به انواع مختلفي از بيماري‌ها حضور داشته‌اند.

 

محققان دريافتند: بيماراني كه منظم ورزش مي‌كنند، علائم اضطراب در آنها ۲۰ درصد كاهش مي‌يابد.

 

اين پژوهشگران مي‌گويند؛ يافته‌هاي ما در تاييد بسياري از شواهد علمي قبلي نشان مي‌دهد كه فعاليت‌هاي جسمي و تحرك بدني مثل پياده روي و وزنه برداري مي‌توانند بهترين داروهايي باشند كه از سوي پزشكان براي كاهش اضطراب بيماران تجويز مي‌شوند.

 

با توجه به اينكه همزمان با افزايش جمعيت، نرخ مبتلايان به بيماريهاي مزمن هم بيشتر مي‌شود لذا با دانستن اين مطلب مي‌توان در درمان بهتر و كاهش هزينه‌هاي درماني گام مهمي برداشت.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *