جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین تبلیغات



یک میان وعده عالی با سیب زمینی

4000_3

اگر دوست دارید چاق شوید و دنبال غذاهای چاق کننده هستید پیشنهاد میکنم این میان وعده بسیار خوشمزه و عالی را حتما امتحان کنید.سیب زمینی یکی از خوراکی هاسس میباشد که میتواند شما را چاق کند.برای آموزش این میان وعده ادامه مطلب را مطالعه کنید

مواد لازم:

 

– سیب زمینی
– نمک وفلفل
– پیازچه زیر شده یا پودر آویشن
– چند حبه سیر
– روغن زیتون

40000_1
طرز تهیه:

 

۱٫ سیب زمینی رو میتونید تمیز بشورید وبا پوست استفاده کنید ویا چاقو رو بردارید و کاملا پوستشنو بکنید. یه سری برش عرضی در طول سیب زمینی بزنید این برشها نباید کامل باشند تا سیب زمینی از انتها به هم چسبیده باقی بماند برای راحتی کار میتونید مثل من از این قاشقهای ژاپنی استفاده کنید ویا سیخ کباب و هر وسیله ای که همین عملکرد رو داشته باشه این طوری مطمئن میشید که چاقو تا انتهای سیب زمینی رو برش نخواهد زد.

۲٫ با برس مابین قطعات برش خورده و روی سیب زمینی رو کاملا به روغن زیتون آغشته کنید نمک بزنید ولابه لای برشها حبه های ریز سیر رو قرار دهید این کار سرعت پخت رو میبره بالا وباعث میشه برشهای سیب زمینی از هم باز بشن ونمای زیباتری پیدا کنند.

4000_2
من بجای سیر تازه از سیرهای رنده شده که توی روغن خوابونده بودم استفاده کردم روی سیب زمینی پیازچه خرد شده و یا آویشن بپاشید و البته کمی فلفل و درون تابه دربدار قرار دهید کف تابه را هم کمی چرب کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید.

۳٫ بسته به سایز سیب زمینی بین ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت زمان میبره تا سیب زمینی پخته شه و یا اونا رو برای یک ساعت درون فر ۱۸۰ که از قبل گرم شده قرار دهید با چاقو قسمت پایئنی سیب زمینی رو تست کنید اگه نرم بود پخت است و میتونید از فر خارجش کنید.

4000_3
پر واضحه که این از سالمترین روشهای پخت سیب زمینی است که تمام ارزش غذایی اون حفظ خواهد شد و همراه با سس کچاب طعم دلچسبی هم داره …

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید