جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



طرز تهیه چیلی داگ رژیمی

1

 

 

  • برای سرو کردن هات داگها را در داخل نانها قرار دهید و یک قاشق از سس و چند قطعه پیاز و یک قاشق پنیر روی هر یک بریزید.

 

اگر خواهان یک غذای رژیمی و سالم هستید این چیلی داگ را امتحان کنید ،باور کردنی نیست که این چیلی داگ بسیار کم چربی است…

 

 

« باور کردنی نیست که این چیلی داگ بسیار کم چربی است. »

 

 

وعده : ۸ عدد ساندویچ چیلی داگ برای ۸ نفر

 

زمان فراهم کردن مقدمات : ۱۵ دقیقه

 

زمان گریل کردن: ۵ دقیقه

 

 
مواد لازم:

 

 

لوبیا قرمز خیسانده شده۵۰۰ گرم
سس گوجه کم نمک۲۲۰ گرم
شکر۲ قاشق چایخوری
پودر فلفل قرمز تند۱ قاشق چایخوری
زیرهنصف قاشق چایخوری
پونهنصف قاشق چایخوری
هات داگ بدون چربی۸ عدد
نان باگت۸ عدد
پنیر رنده شده مکزیکی بدون چربینصف فنجان
پیاز پوست کنده و قطعه شده۱ عدد

 
طرز تهیه :
۱٫در یک ماهیتابه متوسط لوبیا و سس گوجه ، شکر و پودر فلفل و پونه و زیره را مخلوط کرده به مدت ۵ دقیقه روی حرارت متوسط قرار دهید .

 
۲٫ مقداری روغن را روی ماهیتابه نچسب اسپری کنید و هات داگ را ۵ دقیقه گریل کنید.

 

 

۳٫ برای سرو کردن هات داگها را در داخل نانها قرار دهید و یک قاشق از سس و چند قطعه پیاز و یک قاشق پنیر روی هر یک بریزید.

 

 

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)