جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



طرز تهیه پیتزای دودی رژیمی

1

 

  •  سینی را از فر بیرون بیاورید ، ادویه و سیر را بروی آن بپاشید سپس مقداری پنیر پیتزا را با پنیر موزارلا مخلوط کرده و روی خمیر بپاشید و بوقلمون های ورقه شده را روی آن پهن کنید و به مدت در فر ۸ دقیقه قرار دهید تا طلایی شود.

 

اگر به دنبال فست فود سالم هستید بهتر است این پیتزای دودی را هم امتحان کنید.کالری این پیتزا نصف کالری پیتزاهای معمولی است .

 
کالری این پیتزا نصف کالری پیتزاهای معمولی است.

 
وعده : ۱۲ قطعه

 

زمان آماده سازی مقدمات : ۱۰ دقیقه

 

زمان پخت : در دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت ، ۱۶ دقیقه

 

 

مواد لازم :

 

 

 

خمیر پیتزای آماده۳۵۰ گرم
سیر سفید و گیاهان معطر۱۲۰ گرم
پنیر گوتا رنده شده۲ فنجان
پنیر ریکوتا ایتالیایی و یا پنیر پیتزا۱ فنجان
بوقلمون دودی ورقه شده۲ اونس
ریحانبه مقدار دلخواه

 

طرز تهیه :

 
۱٫ فر را در درجه ی ۴۵۰ فارنهایت گرم کنید. در سینی فر نسوزی روغن اسپری کنید .
۲٫ خمیر پیتزا را بروی سینی فر پهن کنید و در دمای ۴۵۰ درجه به مدت ۸ دقیقه در فر قرار دهید.
۳٫ سینی را از فر بیرون بیاورید ، ادویه و سیر را بروی آن بپاشید سپس مقداری پنیر پیتزا را با پنیر موزارلا مخلوط کرده و روی خمیر بپاشید و بوقلمون های ورقه شده را روی آن پهن کنید و به مدت در فر ۸ دقیقه قرار دهید تا طلایی شود.

 

۴٫غذا حاضر است آنرا به دوازده قطعه کنید و با برگهای ریحان نزئین کنید.

 

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)