افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

لیست جراحان سینه در تهران

رپورتاژ آگهی

سرطان سینه از جمله سرطان‌های شایع در میان بانوان است که عملکرد تقسیم سلولی در سینه را دچار اختلال می‌کند و بلافاصله پس از مشاهده علایم اولیه باید بوسیله‌ی جراح سرطان سینه مورد بررسی قرار بگیرد. همانطور که می‌دانید سرطان پستان دارای انواع مختلفی است که باید طبق نوع تشخیص داده شده نسبت به درمان آن اقدام شود. به طور کلی پستان دارای سه بخش است که از جمله می‌توان به لوبول‌ها (غده‌هایی که شیر در آن تولید می‌شود)، مجراها (لوله‌هایی که شیر را از لوبول به نوک پستان می‌رساند) و بافت همبند (شامل بافت لیفی و چربی) اشاره کرد. طبق تجربیات اکثر سرطان‌های سینه از مجرا یا لوبول شروع می‌شوند و ممکن است به دیگر بافت‌ها نیز سرایت کنند. در هر صورت این جراح سرطان سینه است که باید در این خصوص وارد عمل شود.

لیست جراحان سینه در تهران

لیست جراحان سینه در تهران

در صورت تشخیص سرطان سینه، استفاده از بهترین جراح حق همه بانوان است چرا که این عضو از بدن خانم‌ها هم از لحاظ زیبایی ظاهری و هم از لحاظ جنسی فوق العاده با اهمیت است. اما اینکه از کدام جراح سرطان سینه بکارگیری شود دغدغه‌ای است که در ادامه به آن پاسخ می‌دهیم. در واقع لیستی از بهترین جراحان سرطان سینه آماده کرده‌ایم که هر کدام در این حوزه عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌اند:

  • دکتر وحید حریری جراح سرطان سينه در تهران: تشخیص سریع سرطان سینه فوق العاده دارای اهمیت است که اگر با استفاده از یک پزشک متخصص به بررسی موضوع پرداخته شود به طور حتم انتخاب روش درمانی موثر می‌تواند کمک کننده باشد. دکتر حریری از جمله پزشکان متخصص در این حوزه است که در بازسازی سینه پس از سرطان، ماموپلاستی، ماستوپکسی، انکوپلاستی و… دارای تبحر و تخصص است که بانوان می‌توانند با خیال راحت‌تری نسبت به درمان اقدام کنند.
  • دکتر موسی زاده: این متخصص از دیگر پزشکان باتجربه در حوزه سرطان پستان است که خدمات مختلفی را به بیماران ارائه می‌دهد که از جمله می‌توان به پروتز سینه، ماموپلاستی، ماستوکتومی و… اشاره کرد. این جراح سرطان سینه با آشنایی کامل انواع سرطان به بهبود هر چه سریع‌تر سرطان سینه کمک می‌کند و در حال حاضر توانسته است بیماران زیادی را به بهبودی نسبی سوق دهد.
  • دکتر عظیمی نژادان: این پزشک دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان است و سابقه‌ی جراحی‌های بازسازی پستان، عمل زیبایی سینه، پروتز سینه و همچنین درمان سرطان پستان را در کارنامه دارد که با بهترین روش‌ها در نظر گرفته ‌شده‌اند. همانطور که می‌دانید استفاده از تجهیزات و روش‌های تخصصی، کار درمان بیماران سرطان سینه را راحت‌تر خواهد کرد.
  • دکتر نفیسی: متخصص نفیسی از دیگر جراح سرطان سینه است که سابقه‌ی نسبتاً خوبی در این زمینه دارد. جراحی زیبایی سینه، لامپکتونی، درمان بیماری‌های پستان از جمله سرطان و حتی پیکرتراشی از جمله خدمات دکتر نفیسی است که بانوان در صورت لزوم می‌توانند از آن بهره ببرند. ضمناً گفتنی است که این متخصص با استفاده از تجهیزات و روش‌های مناسب توانسته است رضایت اکثریت بیماران را جلب کند.
  • دکتر شریفی: از جمله متخصصان جراحی سرطان سینه دکتر شریفی هستند که در لیست بهترین جراح سرطان سینه قرار دارند و بانوانی که با این مشکل روبرو شده‌اند به راحتی می‌توانند از خدمات ارائه شده بوسیله‌ی این پزشک باتجربه استفاده کنند. دکتر شریفی قبل از هر گونه اقدام به بررسی کامل بیمار در قالب خودآزمایی پستان می‌پردازد تا مشکل پیش آمده را به بهترین نحو ممکن تشخیص و بهترین درمان را در پیش بگیرد.
  • دکتر بخشی: این دکتر از بهترین جراحان سرطان سینه است که در این حوزه بهترین اقدامات را در جهت بهبودی سریع‌تر بیمار اتخاذ می‌کند و تاکنون توانسته است بهترین نتایج را رقم بزند. عملکرد این پزشک متخصص در لامپکتونی، ماستکتومی، هورمون درمانی و… بهترین بوده است چرا که پس از انجام این موارد بیماران سرطانی با وضعیت نسبتاً مناسبی برخوردار بوده‌اند.

لیست جراحان سینه در تهران

معرفی انواع جراحی‌های متخصصان پستان

حال که با چند تن از بهترین‌ جراح سرطان سینه آشنا شده‌اید، نیاز است که به معرفی انواع جراحی‌های پستان بپردازیم تا با روش‌های بهبود بیماری سرطان سینه به طور کامل آشنایی پیدا کنید:

این مقاله برای شما مفید است: آيا سرطان سينه درمان قطعي دارد

  • جراحی لامپکتومی

سرطان پستان می‌تواند به شکل‌های مختلف مانند توده خوش خیم سینه و یا حتی بدخیم باشد که پر واضح است برای هر کدام از این موارد نیاز به درمان خاصی از سرطان سینه است. لامپکتومی روشی است که در آن فقط توده سرطانی بهمراه بافت صدمه دیده‌ی اطرافش برداشته می‌شود بدون آنکه ظاهر پستان دستخوش تغییرات شود و در واقع شکل و شمایل سینه حفظ خواهد شد. البته اینکه چه میزان از بافت صدمه دیده برداشته می‌شود بسته به میزان و موقعیت تومور دارد که این مورد توسط جراح سرطان سینه تعیین خواهد شد. حال شاید با این سوال مواجه شده باشید که چه افرادی می‌توانند از این روش جراحی سینه استفاده کنند که در پاسخ باید موارد زیر را عنوان کنیم:

  1. اگر خانم‌ها باردار باشند و نیاز مبرم به چنین جراحی باشد.
  2. اگر سایز تومور سرطانی بزرگ‌ باشد.
  3. اگر سرطان به خارج از بافت سرایت کرده باشد.
  4. اگر سرطان پستان در مراحل اولیه باشد.

ضمناً در نظر داشته باشید که انتخاب یک جراح مناسب برای انجام جراحی لامپکتومی، فوق العاده دارای اهمیت است چرا که این جراحی از حساسیت‌های بخصوصی برخوردار است و چنانچه پزشک معالج از تجربه کافی در این زمینه برخوردار نباشد، به طور حتم نمی‌تواند بهبودی کامل را به بیمار هدیه بدهد.

  • جراحی ماستکتومی

در این روش جراحی سرطان پستان، کل بافت اعم از پوست، نیپل و حتی بافت‌های اطراف برداشته می‌شود و دلیل آن سرایت سرطان به همه‌ی بافت پستان است. معمولاً جراح سرطان سینه در این نوع جراحی از چند روش ماستکتومی ساده، رادیکال و همچنین رادیکال تغییر یافته بهره می‌گیرد که با استفاده از هر کدام بخش خاصی از پستان برداشته می‌شود. در واقع:

  1. در نوع ساده، کل بافت و نیپل برداشته و غدد لنفاوی و غدد کوچک باقی گذاشته خواهد شد. گفتنی است که این روش ماستکتومی زمانی استفاده می‌شود که غدد لنفاوی درگیر نشده باشد و یا برای پیشگیری از ابتلا به سرطان به دیگر بافت‌های سینه انجام می‌شود.
  2. در نوع رادیکال، کل بافت سینه بهمراه غدد لنفاوی برداشته می‌شود که این روش وقتی کاربرد دارد که سرطان پستان عضله دیواره سینه را نیز درگیر کرده باشد.
  3. در نوع رادیکال تغییر یافته، کل بافت پستان بهمراه نیپل و غد برداشته می‌شود اما عضله دیواره سینه به دلیل اینکه آسیبی به آن وارد نشده است، دست نخورده باقی می‌ماند.
  4. در نوع ماستکتومی با حفظ پوست، نیپل و آرئول و موقعیت‌هایی که سرطانی شده‌اند برداشته شده اما برای بازسازی و ترمیم، پوست اضافی باقی گذاشته می‌شود. ضمناً گفتنی است که اگر سلول‌های سرطانی به پوست نزدیک شده باشند، این روش توصیه نمی‌شود و معمولاً جراح سرطان سینه از دیگر روش‌ها بکارگیری خواهند کرد.

لیست جراحان سینه در تهران

  • پروتز سینه

این نوع جراحی به منظور افزایش زیبایی سینه در نظر گرفته می‌شود. در واقع اگر نیاز به افزایش حجم و اندازه سینه باشد استفاده از پروتز سینه در دستور کار جراحان قرار می‌گیرد و البته ناگفته نماند رفع مشکلات تقارن سینه نیز با این روش درمان می‌شود. همانطور که می‌دانید کاهش حجم پستان ممکن است به دلایل مختلف رخ دهد که یکی از مهم‌ترین آنها بارداری است که یا اینکه بانوان پس از سایز کم کردن دچار کوچک شدن سینه‌هایشان می‌شوند که گاهاً نیاز به بررسی احساس می‌شود.

گفتنی است که پروتز سینه به دو دسته تقسیم بندی می‌شود که از جمله می‌توان به پروتزهای سالینی و پروتزهای سیلیکونی اشاره کرد. البته از لحاظ شکل نیز این پروتزها دارای دو نوع سینه گرد و سینه اشکی هستند که مطابق با نظر پزشک معالج بهترین نوع بکارگیری خواهد شد. ضمناً توجه داشته باشید که جراح سرطان سینه ممکن است پس از از بین بردن سلول‌های سرطانی و یا جدا کردن بخشی از سینه به دلیل خطرناک بودن این بیماری، ناچار به استفاده از پروتز سینه برای کامل کردن پستان باشد که احتمالاً با نظر مستقیم بیمار انجام می‌شود. بنابراین از پروتز سینه در موارد مختلف استفاده می‌شود که در این بخش سعی کردیم تا به طور جزئی به آنها بپردازیم.

  • لیفت سینه

بسیاری از بانوان ممکن است به علت داشتن سینه‌های بزرگ دچار مشکلاتی مانند گردن درد، بی‌حسی و… شوند که در این صورت باید چاره‌ای برای این مشکل پیدا کنند که طبق عقیده‌ی اکثر پزشکان، استفاده از لیفت سینه می‌تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. در واقع در این روش که حتی ممکن است جراح سرطان سینه پس از برداشتن بخشی از سینه، آن را تجویز کند با برداشتن پوست اضافی و چربی، سایز یا حجم سینه کاهش داده می‌شود.

این روش درمانی به چند طریق قابل انجام است که از جمله می‌توان به برش به شکل T معکوس، لجور و دونات (نیمه آرئول) اشاره کرد که در نظر گرفتن هر کدام از مزیت‌های خاصی برخوردار است که جوانسازی، تغییر فرم سینه، تغییر نوک پستان و… از جمله‌‌ی این ویژگی‌هاست. البته لیفت سینه ممکن است دارای معایبی نیز باشد که مهم‌ترین آنها ناتوانی در شیردهی، احتمال عدم تقارت در سینه و ماندگاری زخمو اسکار هستند. به طور کلی برای این منظور قبل از هر گونه اقدامی از جراح سرطان سینه مشورت بگیرید تا در صورت نیاز مبرم اقدام به لیفت سینه شود.

  • جراحی غدد لنفاوی

اگر در بیماری سرطان پستان، سلول‌های سرطانی به غدد لنفاوی نزدیک سینه، سرایت کرده و یا تمام موقعیت را احاطه کرده باشند، نیاز است که برداشته شوند. به طور کلی این نوع جراحی باید طبق نظر جراح سرطان سینه انجام شود و قبل از آن نیز آزمایشات دقیق بر روی بیمار انجام شده باشد تا از سرطانی بودن غدد لنفاوی اطمینان حاصل شود. حتی ممکن است تشخیص سرطانی بودن این غدد در طول عمل جراحی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام شود و این موضوع کاملاً به تصمیم پزشک معالج بستگی دارد.

همانطور که می‌دانید غددهای لنفاوی حاوی سلول‌های سیستم ایمنی بدن هستند که اگر مشکوک به سلول‌های سرطانی باشند بدون شک باید از بدن خارج شوند تا دیگر نواحی بدن را آلوده نکند. همچنین گفتنی است که در سرطان پستان احتمال درگیر شدن غدد لنفاوی زیربغل بیشتر از سایر نقاط بدن است که پزشک معالج در ابتدا به بررسی این نواحی خواهد پرداخت تا در صورت سرطانی بودن، خیلی زود اقدامات لازم در نظر گرفته شود. ناگفته نماند که نیمی از بانوانی که برای بیماری سرطان پستان به پزشک مراجعه می‌کنند، بخش اعظمی از غدد لنفاوی‌شان درگیر شده است و این موضوع از دیر اقدام کردن بیماران نشأت می‌گیرد.

  • جراحی ترمیمی سینه

یکی دیگر از جراحی‌های مربوط به سینه، جراحی ترمیمی است که احتمالاً پس از انجام دیگر عمل‌های جراح سرطان سینه در نظر گرفته می‌شود. در واقع وقتی سینه دچار سلول‌های سرطانی می‌شود، ممکن است بخشی از پستان یا همه‌ی این عضو با استفاده از روش‌هایی برداشته شود که در این صورت به ظاهر سینه آسیب وارد خواهد شد که در نتیجه بانوان گرامی از این وضع احساس خوشایندی نخواهند داشت و در این صورت از جراح درخواست عمل ترمیمی سینه دارند. البته در بعضی از موارد جراحی ترمیمی سینه همزمان با دیگر جراحی‌ها برای از بین بردن سلول‌های سرطانی در نظر گرفته می‌شود تا اصطلاحاً دوباره کاری و نیاز به جراحی مجدد نباشد. با این حال احتمال اینکه به عمل‌های متعدد برای بهبود ظاهری پستان نیاز شود که بر اساس نظر پزشک معالج در یک یا چند نوبت انجام خواهد شد. به طور کلی این نوع جراحی سینه نیز برای بسیاری از بیماران در نظر گرفته می‌شود تا پس از جراحی‌های سنگین برداشتن بخشی از سینه، آرامش روحی و روانی نیز به بیماران باز گردانده شود.

سخن پایانی

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه احساس می‌کنید که علائم سرطان سینه دارید باید بلافاصله به پزشک متخصص مراجعه کنید تا بررسی‌ها انجام شود. جراح سرطان سینه پس از آزمایشات مختلف، شما عزیزان را از وجود یا عدم وجود سرطان مطلع می‌کند و پس از آن اقدامات لازم به جهت رفع مشکل را در نظر خواهد گرفت. اما موضوع با اهمیتی که در این میان وجود دارد، استفاده از بهترین جراح سرطان سینه است که برای این منظور باید دقت لازم را داشته باشید. در واقع یک جراح متخصص در این زمینه باید تجربه‌ی کافی و همچنین از مهارت مناسبی برای درمان بیمار برخوردار باشد که فقط در این صورت است که می‌توان یک جراحی موفقیت آمیز را انتظار داشت.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *