افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تعمیر دستگاه تصفیه آب با شرکت آبگونه

رپورتاژ آگهی

راهنمای تعمیر دستگاه تصفیه آب

نیازمند خدمات تعمیر دستگاه تصفیه آب هستید ؟ هزینه ی تعمیر چقدر است ؟ چگونه می توانیم با شرکت های معتبر برای تعمیر با کیفیت در ارتباط باشیم ؟ مهمترین مزیت سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب چیست ؟ وجود هرگونه خرابی در عملکرد این دستگاه ها ، می تواند کارایی آن را مختل کند . در این صورت نه تنها نمی توانید آب سالم داشته باشید بلکه مواد ناخواسته ی موجود در آب نیز افزایش می یابد . به همین دلیل لازم است بروز هرگونه خرابی را جدی بگیرید و در اسرع وقت اقدامات لازم را در اولویت قرار دهید . دستگاه تصفیه آب یکی از مهمترین الزامات برای داشتن آب سالم است . متاسفانه در بسیاری از نواحی هموطنان عزیزمان به آب سالم دسترسی ندارند و این امر می تواند در سلامت آنها تاثیرات نامطلوب داشته باشد .

دستگاه تصفیه آب بنا به دلایل مختلف می تواند دچار مشکلاتی باشد . به همین دلیل باید اقدامات تعمیر دستگاه تصفیه آب را فورا در اولویت قرار دهید . هر چه خرابی یا ایراد ایجاد شده در این دستگاه زودهنگام شناسایی شود ، در این صورت می توان اقدامات لازم برای تعمیر را به خوبی و البته با هزینه ی کمتری انجام داد .

تعمیر دستگاه تصفیه آب با شرکت آبگونه

بهترین مرکز تعمیر دستگاه تصفیه آب در تهران کدام است؟

انتخاب بهترین مرکز تعمیر دستگاه تصفیه آب از دیگر نکاتی است که کاربران باید در اولویت قرار دهند . متاسفانه در سطح شهر سودجویان زیادی هستند که نه تجربه ی کافی دارند و نه می توانند به خوبی عیب یابی را انجام دهند . آنها به منظور جلب توجه مشتریان معمولا هزینه ی بسیار کمتری را درخواست می کنند . به همین دلیل توصیه ما آن است که حتما شرکت هایی را انتخاب کنید که گارانتی تعمیر این دستگاه ها را در اختیار شما قرار دهند . در این صورت می توانید اعتماد بیشتری داشته باشید . مراکز غیر مجاز از تکنسین های حرفه ای برخوردار نیستند و این امر می تواند دردسرهای زیادی را ایجاد کند . در صورتی که عیب یابی دقیق انجام نشود نه تنها خرابی موجود حل نخواهد شد بلکه کیفیت آب نامطلوب می تواند سلامت شما را تهدید کند .

شرکت آبگونه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه ی فروش ، نصب ، عیب یابی و تعمیر دستگاه های تصفیه آب در خدمت شما عزیزان است . شما می توانید صفر تا صد تعمیرات دستگاه تصفیه آب را به ما محول کنید . ما با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه به خوبی می دانیم که باید چه اقداماتی را در اولویت قرار دهیم . ما برای شما گارانتی تعمیر دستگاه های تصفیه اب را ارائه خواهیم داد . در زمان تعمیر نیز همکاران ما توصیه های لازم را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید به راحتی از تکرار ایرادهای فعلی جلوگیری کنید . رضایت شما ، هدف و آرمان اصلی ما است . با شرکت آبگونه دیگر نگران خرابی این محصولات نباشید .

تعمیر دستگاه تصفیه آب با شرکت آبگونه

بارزترین مشکلات دستگاه تصفیه آب

مهمترین ایراداتی که در دستگاه تصفیه آب مشاهده می شود شامل چیست ؟ فرآیند تصفیه آب در سیستم اسمز معکوس توسط حداقل ۶ فیلتر و با کمک قطعاتی چون پمپ آب ، ترانس ، شیر برقی ، سنسورهای فشار بالا و پایین ، درین فاضلاب ، اتصالات ، فیتینگ ها . . .  و در نهایت مخزن ذخیره سازی آب انجام می پذیرد . وجود هرگونه اشکال در فیلتراسیون دستگاه و یا بروز خرابی در هر یک از قطعات مذکور ، موجب خلل در عملکرد دستگاه و یا سبب از کار افتادن آن خواهد شد . از اصلی ترین مشکلات دستگاه تصفیه آب می توان موارد زیر را نام برد :

  • روشن نشدن دستگاه تصفیه آب
  • بروز نشتی آب در اتصالات دستگاه
  • طعم و بوی نامطلوب آب دستگاه
  • سرریز شدن آب از دستگاه
  • کاهش فشار آب خروجی از شیر برداشت دستگاه
  • شنیده شدن صدای ناهنجار از دستگاه
  • وجود لرزش در دستگاه
  • دفع آب در سیستم فاضلاب هنگام خاموش بودن دستگاه
  • روشن ماندن دائمی دستگاه
  • وجود رسوبات در آب خروجی
  • تغییر رنگ آب خروجی از شیر برداشت

در صورت مشاهده ی هر یک از عیوب یاد شده بلافاصله اقدامات تعمیر دستگاه تصفیه آب را انجام دهید . بدون شک خرابی قطعاتی داخل دستگاه ، سبب بروز این نوع از مشکلات شده است . با یک عیب یابی دقیق می توان خرابی موجود را شناسایی کرد . هرگز از توصیه هایی که تحت عنوان آموزش تعمیر دستگاه تصفیه آب در سایت های مختلف ارائه می شود ، برای تعمیر خودسرانه استفاده نکنید . در ابتدا باید ایراد موجود به طور دقیق بررسی و علت آن شناسایی شود تا بتوانیم از دستگاه در شرایط مطلوب استفاده کنیم .

تعمیر دستگاه تصفیه آب با شرکت آبگونه

هزینه ی تعمیر دستگاه تصفیه آب چقدر می باشد؟

هزینه درخواستی بابت تعمیر دستگاه تصفیه آب رقمی بسیار متغیر است و نوع خرابی دستگاه می تواند هزینه ی مورد نیاز جهت تعمیر را تحت الشعاع قرار دهد . قبل از بررسی دقیق و شناسایی عیوب احتمالی دستگاه ، معمولا نمی توانیم نرخ مشخصی را برای تعمیر به شما پیشنهاد دهیم . همکاران ما ابتدا بررسی های لازم را انجام می دهند و با توجه به نوع خرابی ، قطعات معیوب و اقداماتی که باید انجام شود ، می توانند برآورد مشخصی از هزینه را در اختیار شما قرار دهند . تلاش ما این است که هزینه ی منصفانه ای را جهت تعمیر دستگاه تصفیه آب به شما مشتریان عزیز پیشنهاد دهیم .

در صورتی که اقدامات لازم برای عیب یابی در اسرع وقت انجام شود ، این امر می تواند در هزینه ی تعمیرات دستگاه تصفیه آب نیز تاثیر بسزایی داشته باشد . زمانی که قطعه ای از دستگاه خراب شود ، باید هزینه ای جداگانه برای خرید قطعه ی معیوب نیز پرداخت کنید . به همین دلیل به شدت توصیه می شود اصول لازم برای استفاده و نگهداری بهینه را در اولویت قرار دهید . اقدامات لازم برای تعویض فیلترهای مختلف در دستگاه های تصفیه آب را جدی بگیرید . همه ی فیلترهای موجود در این دستگاه باید در زمان مشخص تعویض شوند . همین مورد در کارایی دستگاه تصفیه آب نیز بسیار تاثیر گذار است .

سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب

سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب را از یاد نبرید . فیلترهای دستگاه تصفیه آب مهمترین ارکان در فرآیند تصفیه آب هستند . ممکن است برخی از افراد بر این باور باشند که سرویس دوره ای فقط هزینه ای اضافه است و میتوان آن را نادیده گرفت ولی اینطور نیست . زمانی که شما اقدامات سرویس دوره ای را انجام می دهید در این صورت می توانید از بروز ۹۰ % از خرابی ها در امان باشید . از سوی دیگر هرگونه خرابی ایجاد شده در کوتاهترین زمان شناسایی می شود و این امر می تواند در کاهش هزینه های تعمیر دستگاه تصفیه آب بسیار مفید باشد .

پیشنهاد می شود سالانه دو بار اقدامات سرویس دوره ای را در اولویت قرار دهید . در زمان تعویض فیلترها نیز می توانید سرویس های دوره ای را انجام دهید . بیشتر فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب بعد از گذر بازه ی زمانی ۵ تا ۶ ماه نیازمند تعویض هستند . البته متناسب با نوع دستگاه ، سختی آب لوله کشی ، میزان مصرف آب و همچنین کارایی دستگاه ، این مدت زمان می تواند متغیر باشد .

مشتریان عزیز می توانند جهت انجام سرویس های دوره ای و یا اعلان خرابی دستگاه تصفیه ، با شماره تلفن های موجود در وبسایت شرکت آبگونه تماس حاصل نموده و ضمن ثبت درخواست تعمیرات توسط کارشناسان واحد خدمات پس از فروش ، جهت یادآوری زمان دقیق سرویس ها ، به عضویت پنل پیامکی شرکت آبگونه درآیند .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *