افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

رپورتاژ آگهی

فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

امروزه به دلیل حساسیت بالای مراقبت از مو و پوست و مهم بودن این امر استفاده از لوازم بهداشتی و آرایشی مناسب و اصل از برند های معتبر نیازمند توجه زیادی از طرف مشتریان است . همچنین برند های نامعتبر و فیک زیادی در بازار با قیمت پایین  وجود دارد که موجب جلب توجه مخاطب می شوند و نهایت پس از مصرف اگر تاثیر منفی به جای نگذارند تاثیر مثبتی نخواهد داشت. بنابراین ما در مقاله فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی سعی کردیم راه و روش های تشخیص این برند معتبر فرانسوی را جمع آوری کنیم و شما با مطالعه کامل مقاله می توانید مشکلات موی خود را حل کرده و شامپوی مخصوص موی خود را انتخاب کنید و خیالتان از اصالت محصولی که خریداری کردید راحت باشد.

درباره برند هد اند شولدرز (Head & shoulders) و فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

نکاتی برای تشخیص اصل یا فیک بودن شامپوی هد اند شولدرز 

نام تجاری هد اند شولدرز را بشناسید

خرید از فروشندگان مجاز خرده فروشی یا آنلاین معتبر مانند فروشگاه لاویا، تضمین می کند که یک محصول آرایشی معتبر را با رسید مناسب خریداری می کنید. درگیر ترفندهای بازاریابی کاذب نباشید که در آن مغازه داران تخفیف های زیادی را برای «محصولات وارداتی» یا چیزی که می گویند «جدید در بازار است» ارائه می دهند.

لوگوی برند را بشناسید و در فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی هوشیار باشید

فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

هر زمان که لوازم آرایشی بهداشتی خریداری می کنید، به شامپو دقت کنید. جعل‌کنندگان اغلب از رنگ‌ها، آثار هنری و انواع فونت‌هایی استفاده می‌کنند که مشابه نسخه اصلی هستند و می تواند از فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی باشد. با این حال، معمولاً تفاوت های قابل مشاهده ای در اندازه، آرم و طرح رنگ بسته بندی وجود دارد. تفاوت ممکن است به کوچکی یک تغییر در فونت متن باشد.

شکل و اطلاعات روی  شامپو هد اند شولدرز اصل و تقلبی

بهترین برندها روی بسته‌بندی محکم و باکیفیت سرمایه‌گذاری می‌کنند که در طول مسیر خود از تولید تا خرده‌فروشی دست نخورده باقی بماند. به دنبال ویژگی های دستکاری نشده و سایر اطلاعات برای شناسایی محصولات اصلی باشید. برخی از برندها به شما اجازه می دهند با جستجوی شماره سریال در وب سایت/برنامه خود یا اسکن بارکد، صحت آن را بررسی کنید. به عنوان مثال،شامپو هد اند شولدرز یک بارکد و بچ کد اصالت دارد که مخصوص همان شامپو است و از طریق تطابق و اسکن بارکد می توانید فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی را متوجه شوید.

تشخیص فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

اشتباهات گرامری و املایی فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

محصولات تقلبی را می توان به راحتی از طریق غلط املایی (حرف اضافی یا گمشده) یا اشتباهات گرامری شناسایی کرد. به عنوان مثال، Head & shoulders به عنوان Head & shoolder نوشته می شود، یا هد اند شولدرز ممکن است به عنوان هدند شولدر نوشته شود. در حالی که این اشتباهات در نام های تجاری عمدی برای فریب مشتری بی دقت است، مواردی که در اطلاعات محصول یا دستورالعمل استفاده وجود دارد نشان دهنده عدم تحصیلات کلاهبرداران است.

فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی با اسکن بارکد اصالت محصول و بررسی بچ کد

عکس اختصاصی لاویا از بارکد اصالت محصول
عکس اختصاصی لاویا از بارکد اصالت محصول

یکی از بهترین راه های تشخیص اصل از فیک محصولاتی مانند شامپوی هد اند شولدرز اسکن بارکد روی محصول است . با اسکن بارکد و سرچ آن متوجه میشوید که محصول اصل فرانسه است یا تولید سایر کشور ها مانند ترکیه و … است.هد اند شولدرز ساخت فرانسه از لحاظ کیفیت با ساخت کشورهای دیگر حتی قابل مقایسه هم نیست.

وبسایت بدون اعتبار

اگر به صورت آنلاین خرید می کنید، یک راه آسان برای مقابله با خرید اقلام تقلبی، بررسی اصالت وب سایت ها است. اگر سایت جعلی است، محصولات نیز جعلی هستند. همچنین با مشاهده کامنت ها و نظرات خریداران میتوانید تشخیص دهید سایت امنیت خرید دارد یا خیر .برای تشخیص اصالت محصول نیز میتوانید با توجه به نتیجه ای که کاربران خریدار داشته اند از خرید خود مطمئن شوید.با یک بار خرید شامپو هد اند شولدرز اصل در لاویا متوجه فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی میشوید.

حذفیات و عدم تطابق

این شرکت چندین ویژگی مانند کدها، شماره سریال یا مدل، علامت تجاری و اطلاعات را روی محصول چاپ می کند. به طور معمول، محصولات جعلی هنگام کپی کردن اطلاعات، جزئیات کمی را از دست می دهند. می توانید اعداد و حروف را با محصولات اصلی به صورت آنلاین بررسی کنید.

فونت ها، آرم های معیوب فرق شامپوی هد اند شولدرز اصل و تقلبی

تشخیص لوگوها، نام های تجاری و علائم تجاری جعلی آسان است، اگر توجه داشته باشید. اگر مراقب باشید و لوگوهای اصلی را به خوبی بشناسید، می توانید حتی کوچکترین تنوع را هم متوجه شوید. اگر این برای شما سخت است، از محصولی که فکر می کنید تقلبی است عکس بگیرید و آن را با نسخه اصلی آنلاین مقایسه کنید. فونت ممکن است کمی متفاوت باشد یا اندازه آن اشتباه باشد. حتی رنگ آمیزی آن می تواند به طور جزئی از اصل محصول تفاوت داشته باشد.

بدون جزئیات تماس

اگر آدرس فیزیکی، ایمیل، شماره تلفن یا اطلاعات تماس شرکت روی محصول یا بسته درج نشده باشد، باید باعث نگرانی می شود. این بدان معناست که شما هیچ وسیله ای برای تماس با کسی برای رسیدگی به شکایات ندارید. بهتر است از چنین محصولاتی خودداری کنید. اگر جزئیات تماس ذکر شد، سعی کنید آنها را در وب سایت تأیید کنید یا قبل از خرید برای تأیید تماس بگیرید که این کار در کشور ما شاید امکان پذیر نباشد.

خرید و قیمت شامپوی هد اند شولدرز اصل و اورجینال در لاویا

شامپو کلاسیک ۲ در ۱ هد اند شولدرز اصل فرانسه

شاید خیلی از افراد را در اطرافمان دیدیم که همیشه بر روی لباس و دور یقشان اثری از سفیدی یا همان پوست‌های ریخته‌ وجود دارد و یا دیدیم که فردی مدام در حال خاراندن پوست سر خود است و احساسی از کلافگی و ناراحتی دارد ، این علائم مشخصه‌ی بارز شوره‌ی سر است.

یکی از بهترین و محبوب ترین شامپو های ضد شوره که برای انواع مو کاربرد دارد شامپو هد اند شولدرز کلاسیک اصل فرانسه می باشد که با قاتل شوره سر مشهور است.

  • این شامپو اصله کشور فرانسه میباشد و ترک نویس یا عرب نویس نیست و لاویا اصالت آن را تضمین میکند
  • حجم ۴۰۰ میلی لیتر
  • تقویت و احیا کننده موهای نازک و ضعیف
  • بر پایه فرمول هیدرازینک و ۱۰۰% ضد شوره
  • محافظت از پوست سر با کاهش خارش و خشکی
  • شامپو ضد شوره کلاسیک کلین ۲ در ۱ موها را تمیز کرده و به زیبایی آن را مرطوب نگه می دارد.
  • فرمول Derma&Pure به طور موثر با خارش پوست سر چرب و خشک مبارزه می کند تا شوره سر را قبل از اینکه ظاهر شود متوقف کند.
  • تست شده از نظر پوست، ph متعادل و تقویت شده با آنتی اکسیدان برای مراقبت ملایم از مو و پوست سر
  • موها را زیبا و تا ۱۰۰% بدون پوسته پوسته نگه می دارد (با استفاده منظم)
  • برند شماره ۱ شامپو های جهان فرموله شده بدون مواد ناخواسته: ۰% فسفات، ۰% پارافین

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *