افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

راهنمای سفر به کیش با هواپیما

رپورتاژ آگهی

یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران؛ جزیره فوق العاده واقع در خلیج فارس یعنی کیش است. این جزیره برای بهبود و آرامش بیشتر شناخته شده است. مردم بیشتر این جزیره را به دلیل داشتن محیط آرام و همیشه جذاب خود انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید با آفتاب گرفتن و حرکت در مسیر ساحل به منظور کمک به آرامش خود حرکت کنید. اگر دوست دارید خرید داشته باشید، می‌توانید به یکی از مراکز خرید مدرن در این جزیره بروید که انواع کالاهای با کیفیت خوب و قیمت مناسب دارند. پس از آن، به سادگی می‌توانید به شهر زیرزمینی کاریز مراجعه کنید یا برای تماشای کشتی یونانی به آنجا بروید. این بناهای تاریخی بخشی جدایی ناپذیر از این جزیره باورنکردنی.

مکان‌هایی که ما به آنها اشاره کردیم ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند، با این وجود مکان‌های زیادی در این جزیره وجود دارد که می‌توانید در آن تفریح ​​کنید. مهیج‌ترین قسمت سفر شما می‌تواند خلیج فارس و زیبایی بی‌نظیر آن باشد. اگر در این سفر برای سفری زمینی آماده شده‌اید، ما اکیداً توصیه می‌کنیم که نظر خود را تغییر دهید زیرا چیزهایی که در خلیج فارس می‌بینید خارج از این جهان است.

پارک گزله در جزیره کیش

یکی از مکا‌ن‌های دیدنی کیش این پارک است. یک قطعه زمین تقریباً ۲ هکتار واقع در انتهای خیابان فردوسی. در این پارک می‌توانید تعدادی از حیوانات مانند شیر، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان را پیدا کنید. اگرچه حیوانات دیگر در قفس نگهداری نمی‌شوند. علاوه بر تماشای این حیوانات زیبا، کودکان نیز می‌توانند در پارک بازی کنند. شما با رزرو هتل کیش و خرید بلیط هواپیما از علی بابا می‌توانید از تمامی این جذابیت‌ها دیدن کنید.

موزه مردم شناسی بومی

یکی از مکان‌های دیدنی که به موزه تبدیل شده است. هدف از تبدیل، معرفی تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، معیشت و مواد دست ساز منحصر به فرد متعلق به بومیان بود. هدف از ایجاد اشتغال، مشارکت بومی در بخش گردشگری و تحقق توسعه پایدار گردشگری برای این جزیره بود. از آن زمان به خانه مردم بومیان و همچنین موزه مردم شناسی تبدیل شده است. این کار تنها پس از کسب رضایت و اخذ مجوزهای لازم از سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد. در ضمن حفظ معماری سنتی، همه خانه‌ها با استفاده از همان مواد بازسازی شدند.

اسکله تفریحی کیش

سفر به کیش

یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید. در ساحل واقع شده است و با یک طبقه چوبی زیبا  شما را مستقیماً به خلیج فارس سوق می‌دهد. یکی از بهترین مکان‌ها برای پیاده روی و گشت و گذار در جزیره است. این اسکله تفریحی توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن به ۴۳۷ متر می‌رسد. این اسکله نزدیکی به سایر مکان‌های تفریحی مانند بولینگ، سینمای ۴D و کلوپ تفریحی دریایی است. همچنین تعداد زیادی کافه و رستوران در اطراف اسکله واقع شده‌اند. شما با رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش از علی بابا می‌توانید از تمامی این جذابیت‌ها دیدن کنید.

ساحل مرجانی

سفر به کیش

بیشتر مسافران و گردشگران وقت خود را در ساحل مرجانی در جزیره کیش می‌گذرانند. محوطه سازی زیبا و استفاده از غرفه‌ها در این پارک ساحلی، مناظر جالبی را ایجاد کرده است، منظره‌ای که به راستی خیلی زیبا است. تماشای طلوع خورشید از این پارک ساحلی تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. همچنین برای راحتی شما چند غرفه در ساحل واقع شده است.

جزیره هندورابی

سفر به کیش

یکی دیگر از جذابیت‌های دیدنی. جزیره هندورابی یکی از آرام‌ترین جزایر تقریباً متروک منطقه است. این جزیره مساحتی حدود ۲۳ کیلومتر را در بر می‌گیرد. بلندترین قله آن بیست و نه متر است و حدود هفت و نیم کیلومتر طول دارد. در جزیره روستایی به نام هندورابی وجود دارد که در نزدیکی برخی از روستاهای دیگر به نام‌های دورانت و سرات واقع شده است. این جزیره از قرن ۱۵ متعلق به پرتغالی‌ها بوده و از آن به عنوان پایگاه نظامی و تجاری استفاده می‌شده است. بقایای پایگاه نظامی پرتغال هنوز در معرض نمایش است.

حریره

یکی از مکان‌های دیدنی کیش. قدمت این شهر به قرن ۵ تا ۱۰ میلادی باز می‌گردد. در قسمت شمالی جزیره قرار دارد و کل شهر به عنوان یک اثر ملی به حساب می‌آید. این شهر باستانی یکی از دیدنی‌ترین نقاط دیدنی جزیره کیش است. این منطقه مساحت سه متر مربع را در بر می‌گیرد. در قسمت شمالی شهر، دفاتر مدیریت بندر هنوز نمایان است. این شهر باستانی اکنون در حال ویرانی است.

کشتی یونانی در جزیره کیش

فرصت دیدنی دیگر در کیش. طبق اطلاعات بدست آمده، این کشتی متعلق به یونانیان بوده و این کشتی در سال ۱۳۲۲ توسط کشتی سازی انگلیس ویلیام همیلتون و شرکت او ساخته شده است. شما با رزرو بلیط هواپیما و رزرو بهترین هتل های جزیره زیبای کیش از علی بابا می‌توانید از تمامی این جذابیت‌ها دیدن کنید. وزن آن ۷۰۰۰ تن و طول آن ۱۳۶ متر بود. ظاهراً به دلیل هوای مه آلود و کمبود فانوس دریایی در آن رونمایی شده است. یونانیان سعی کردند کشتی را از گل بیرون بیاورند، اما در نهایت، آنها نتوانستند این کار را انجام دهند. درعوض، آنها کشتی را تخلیه و آتش زدند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *