افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

دکتر قمری بهترین دکتر درمان شقاق

رپورتاژ آگهی

دکتر قمری بهترین دکتر درمان شقاق

دکتر قمری فوق تخصص جراحی و درمان بیماری های مقعدی در شهران تهران است. دکتر سید عبدالرحیم قمری سابقه درخشانی با درمان بیماریهایی از قبیل شقاق (فیشر)، بواسیر، کیست مویی و فیستول در سال های فعالیت خود دارند.

با توجه به رضایت مراجعه کنندگان و بیمارانی که تحت درمان بوده اند، می توان عنوان بهترین دکتر شقاق و بهترین متخصص بیماریهای مقعدی را به دکتر قمری داد.

مقعد یکی از حساس ترین اعضا در بدن محسوب می شود و بافت آن از فشیا تشکیل شده است. دیواره های مقعد از اسفنکتر بوده و اختلال در کارکرد این بافت ها، باعث ایجاد انواع بیماری ها مقعدی می شود.

دکتر قمری پزشک متخصص بیماریهای عمومی با داشتن ۱۳ سال سابقه درخشان، در کنار شماست تا انواع عارضه های مقعدی شما را تشخیص داده و درمان کند.

برای دریافت مشاوره و نوبت رزرو تنها کافیست با شماره ثابت ۸۸۳۳۹۳۱۷-۰۲۱ و شماره همراه ۰۹۰۳۱۲۵۲۲۹۵ تماس بگیرید. همچنین برای مراجعه به کلینیک می توانید به تهران، امیرآباد، بالاتر از خیابان فاطمی، بعد از پمپ بنزین، کوچه خسروی مراجعه کنید.

علت بروز شقاق و روش های درمانی دکتر قمری

بیماری شقاق تقریبا به صورت مقطعی برای همه ی افراد یک بار پیش آمده است. اما اگر ادامه پیدا کند، برای درمان آن باید به پزشک متخصص مراجعه کرد.

فیشر یا شقاق یک پارگی کوچک در ناحیه مقعد بوده و دلیل آن فشار بیش از حد به ناحیه مقعد است. علت فیشر می تواند یبوست، رابطه جنسی مقعدی، زایمان، سرطان روده و بیماری های مقاربتی باشد.

علائم بیماری شقاق خونریزی در ناحیه مقعد، تورم و التهاب، ترشحات چرکی و وجود زائده اطراف مقعد است. البته بروز این علائم به معنای ابتلا به بیماری نیست، بلکه برای تشخیص صد در صد باید به پزشک متخصص مراجعه کرده و معاینه شوید.

دکتر قمری تهران با معاینه بیمار، بیماری را به سرعت تشخیص داده و اقدام به درمان بیمار می کنند. گاهی تشخیص بیماری با معاینه ساده امکان پذیر نیست و نیاز به روش های دیگر برای تشخیص درست است. این روش ها شامل آندوسکوپی، کولونوسکوپی، سیگموئیدوسکوپی و بیوپسی می شود.

روش های درمانی بیماری شقاق شامل درمان با لیزر، عمل جراحی یا اسفنکتروتومی می شود. البته دکتر قمری ترجیح می دهند که بیماران لیزر درمانی شوند.

لیزر درمانی روشی مطمئن و ایمن است. در درمان با لیزر رگهای خونی منتهی مسدود شده و جلوی خونریزی گرفته می شود. همچنین به دلیل استفاده از لیزر، بافت های سالم اطراف محل آسیب نمی بینند. در صورتی که در جراحی احتمال عفونت بالا بوده و دوران نقاهت بیمار طولانی خواهد بود.

خدمات درمانی دکتر قمری بهترین دکتر شقاق

بیماری شقاق ممکن است کوتاه مدت یا مزمن و حاد باشد. در صورت کوتاه مدت بودن می توان آن را به صورت خانگی درمان کرد. اما اگر بهبود پیدا نکند، برای درمان باید به پزشک مراجعه کرده و از درمان های مدرن استفاده کنید.

کلینیک درمانی دکتر قمری بهترین دکتر شقاق، دارای پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات برای درمان بیماران است. همچنین پرسنل خوش برخوردی دارد که با حوصله به سوالات شما پاسخ می دهند و در تمام مراحل پیش از عمل و پس از عمل، شما را همراهی می کنند.

فضای کلینیک نیز به گونه ای می باشد که بیمار در آن احساس آرامش دارد و از هر گونه استرسی به دور است. حضور دکتر قمری نیز به عنوان بهترین دکتر درمان شقاق، باعث می شود که بیمار با خیالی راحت تحت درمان قرار بگیرد.

بهترین کلینیک جراحی مقعدی و لیزر درمانی

برای یافتن بهترین کلینیک جراحی مقعدی و لیزر درمانی می توان از بیمارانی که درمان شده اند پرس و جو کرد. رضایت مراجعه کنندگان و بیماران برای انتخاب بهترین کلینیک و بهترین پزشک بسیار موثر است.

پزشکان متخصص و با تجربه که از به روز ترین و پیشرفته ترین ابزار، برای درمان بیماران در کلینیک استفاده می کنند، انتخاب مناسبی هستند. همچنین نحوه ارائه خدمات در رضایت بیماران و انتخاب کلینیک خوب، موثر خواهد بود.

کلینیک دکتر قمری با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، توانسته روند بهبودی بیماران را سریع تر انجام دهد. مراجعه کنندگان می توانند با دریافت نوبت، برای درمان به کلینیک مراجعه کنند تا هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورند و به زندگی عادی برگردند.

درمان بیماری شقاق یا فیشر توسط دکتر قمری

شقاق یا فیشر بیماری دردناکی در مقعد بوده و با درد و خونریزی همراه است. این عارضه به دلیل کاهش خونرسانی به پشت مقعد رخ می دهد و بیماری شایعی میان خانم ها و آقایان می باشد.

بیماری فیشر با توجه به مدت زمان درگیری، می تواند مزمن یا حاد باشد. در صورتی که این بیماری به صورت حاد خود را نشان دهد نیاز به درمان با لیزر یا جراحی دارد.

برای درمان شقاق یا فیشر به مطب دکتر قمری مراجعه کنید تا بدون دغدغه سلامتی خود را دوباره به دست آورید. با توجه به تجربه ای که دکتر قمری در عمل های مختلف دارند، می توان با خیالی راحت درمان خود را به ایشان سپرد.

آدرس کلینیک بهترین دکتر درمان شقاق

دکتر قمری بهترین دکتر درمان شقاق در شهر تهران بوده و راه های ارتباطی با مطب تماس تلفنی و مراجعه حضوری است. اگر شما در شهر تهران ساکن هستید، می توانید برای معاینه حضوری به خیابان امیرآباد، بالاتر از خیابان فاطمی مراجعه کنید.

اگر در شهرهای دیگر سکونت دارید نیز می توانید با کلینیک تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین سوالات خود را از قسمت پذیرش پرسیده و پاسخ خود را بگیرید.

از آنجایی که کلینیک دکتر قمری دارای بهترین امکانات و خدمات است، افرادی که در سایر شهرها هستند نیز می توانند به سرعت درمان شده و به شهر خود بازگردند؛ چرا که اکثر درمان ها با لیزر می باشد و نیازی به بستری ندارد.

مطالعه مقاله درمان خانگی شقاق به صورت کامل در سایت رسمی دکتر قمری تهران

هزینه درمان شقاق توسط دکتر قمری چقدر است؟

یکی از شایع ترین بیماری ها در جامعه امروز، بیماری های مقعدی است. عوامل مختلفی در بروز چنین بیماری هایی دخیل هستند، خوشبختانه می توان گفت که عارضه های این چنینی به راحتی قابل درمان هستند.

هزینه درمان شقاق به عوامل متعددی بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه ها ابتدا بیمار باید نوبت رزرو کرده و به مطب مراجعه کند. سپس مراجعه کننده توسط دکتر قمری معاینه شده و بیماری او مشخص می شود.

پس از تشخیص بیماری، روش های درمان نیز باید توسط پزشک مشخص شوند. بعد از مشخص شدن روش درمان، می توان از هزینه های درمان شقاق نیز مطلع شد.

البته شما می توانید برای بیان سوالات خود با شماره های کلینیک نیز تماس گرفته و پاسخ تمامي سوالات را دریافت کنید. قسمت پذیرش کلینیک، همواره در دسترس بوده و با حوصله به سوالات شما پاسخ داده و مشاوره می دهند.

جمع بندی

افرادی که به صورت مکرر به یبوست دچار هستند و یا بیماری التهاب روده دارند، امکان دارد به شقاق مبتلا شوند. همچنین خانم ها پس از زایمان و افراد مسن نیز امکان ابتلا به این بیماری را دارند.

برای درمان فیشر یا شقاق باید به دکتر متخصص مراجعه کرده تا فرد بیمار با دارو درمانی یا روش تهاجمی معالجه شود. هر چه فیشر زودتر تشخیص داده شود، دوره نقاهت آن کوتاه تر بوده و احتمال عود بیماری کمتر است.

بنابراین اگر علائمی مشابه بیماری شقاق دارید، به کلینیک دکتر قمری مراجعه کنید تا تحت درمان قرار بگیرید. تنها کافیست با شماره تلفن های مطب تماس گرفته و نوبت رزرو کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *