افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

جزیره زیبای کیش

رپورتاژ آگهی؛

تور  مسافرتی کیش یکی از تورهای مورد علاقه گردشگران برای تمام فصول به ویژه نیمه دوم سال است. از بین خطوط هوایپیمایی مختلف، بلیط هواپیمایی کیش یکی بهترین ایرلاین های سفر به کیش است. در ادامه با خدمات این ایرلاین معتبر، ویژگی های تور کیش و گردشگری جزیره آشنا خواهیم شد.

منطقه آزاد کیش یکی از زیباترین جزیره های زیبای جنوب ایران با آب و هوایی فوق العاده است. بهترین زمان سفر به جزیره نیمه دوم سال است . در این فصول سال آب و هوا معتدل است و نسیم خنکی در سواحل می وزد. نیمه اول سال جزیره کیش همچون دیگر مناطق جنوبی کشور آب و هوایی گرم و سوزان دارد، در نتیجه بهتر است برای لذت بردن از تمامی جنبه های کیش نیمه دوم سال و یا اوایل فروردین به این جزیره زیبا سفر کنید.

جزیره کیش با سواحل زیبا و جذاب، مراکز تجاری متعدد، رستوران ها و کافه ها، بازارهای بومی و محلی، انواع تفریحات و بازی های دریایی از گذشته یکی از بهترین و لوکس ترین مقاصد گردشگری در ایران بود. در سالهای اخیر نیز تحولات گردشگری جزیره ادامه داشته و توانسته به یکی از خاص ترین مناطق گردشگری جنوب کشور تبدیل شود.

این جزیره از گذشته به عنوان یکی از مناطق آزاد تجاری کشور نقش مثبتی در مناسبات بازرگانی داشته است. اگرچه کیش با مجتمع های تجاری عظیم و سواحل نیلگونش در گردشگری ایران شهرت یافت، اما امروزه توانسته با ارائه انواع بازی های دریایی و تفریحات آبی، فستیوال های موسیقی و سینمایی، بافت کهن و قدیمی زندگی در جنوب در کنار بناهای مدرن نقشی پر رنگ در گردشگری کشور داشته باشد.

کیش ایرلاین نیز به عنوان یکی از خطوط معتبر هواپیمایی کشور به عنوان یکی از دست اندرکاران معتبر تهیه بلیط هواپیمایی کیش و برگزارکننده انواع تورهای تجاری و تفریحی جزیره شناخته میشود.

در حال حاضر، چهره بین المللی خطوط هوایی کیش یکی از افتخاران سازمان هوایی کشور در برگزاری تورهای داخلی و بین المللی است.

گردشگری کیش

تاریخچه خطوط و بلیط هواپیمایی کیش

هواپیمایی کیش در سال ۷۰ تاسیس و در سال ۷۲ شروع به کار کرد. خطوط هوایی این کشور برای گسترش و تحولات صنعت گردشگری ایران به ویژه جزیره کیش شروع به کار کرد و به سرعت جای خودش را در میان سازمان هوایی ایران پیدا کرد.

 پس از تبدیل جزیره کیش به منطقه آزاد تجاری لزوم گسترش روابط بیزینسی و پروازهای متفاوت چهره بازرگانی جزیره را تغییر داد. در نتیجه این تحولات ضرورت افزایش پرواز ها و ایرلاین ها در مسیر جزیره به کشورهای خلیج فارس و دیگر مراکز استانی احساس میشد. ایرلاین کیش تا حد زیادی این مهم را برطرف کرد و توانست ناوگان هوایی جدیدی را در کشور در بخش خصوصی راه اندازی کند. به این ترتیب تهیه بلیط هواپیمایی کیش در لیست گردشگران قرار گرفت. در حال حاضر دفتر خطوط هوایی کیشِ تهران در منطقه اکباتان واقع شده، همچنین دفتر مرکزی کیش را میتوانید در میدان سنایی، جنب بازار مریم پیدا کنید.

کلاس های پروازی و مقاصد هواپیمایی کیش

ایرلاین کیش با دو کلاس اکونومی و تجاری به بیشتر شهرهای بزرگ ایران و کشورهای همسایه پرواز دارد. علاوه بر جزیره کیش و قشم در جنوب کشور و تهران شما میتوانید برای شهرهای بززگ اصفهان، شیراز، مشهد و اهواز و مناطق صنعتی چون عسلویه و بندرهایی چون بندر عباس و ماهشر از کیش ایر بلیط تهیه کنید. پروازهای خارجی این ایرلاین نیز شامل استانبول، دوبی و شارجه، بغداد و باکو است.کلاسی پروازی اکونومی و تجاری کیش ایر، پرواز های گسترده در شهرهای مختلف و دفتر مرکزی در جزیره کیش برای رفع هر مشکل آماده است و خدمات وسیع را به گردشگر میدهد. پس جای تعجب نیست که بلیط هواپیما کیش مورد توجه بسیاری از مسافران است.

گردشگری کیش

خرید بلیط هواپیمایی کیش

علاوه بر دفتر مرکزی هواپیمایی کیش و دیگر دفاتر این ایرلاین، گردشگران میتوانند از طریق سایت ها و پلت فرم های معتبر برای خرید بلیط اقدام کنند. از سوی دیگر آژانس های معتبر مسافرتی و گردشگری در سطح پایتخت از جمله آژانس مسافرتی دلتابان نیز به صورت مستقیم و با همکاری پشتیبان آنلاین فروش بلیط های تور کیش برای هر تعداد گردشگری که بخواهید در اسرع وقت بلیط تهیه خواهد کرد. پس دیگر نگران نباشید. شما برای سفر به جزیره زیبا تنها چند کلیک لازم دارید.

جاذبه های گردشگری کیش

در ادامه بعد از خرید بلیط هواپیمایی کیش و انتخاب پکیج تور کیش از آژانس دلتابان و رزرو هتل باید روزهای سفر را با هم برنامه ریزی کنید. انتخاب شما تا اینجا بهترین بوده پس برای بقیه سفر با ما همراه باشید تا سفری مجازی به جزیره داشته باشیم. علاوه بر مجتمع های تجاری بزرگ و باشکوه جزیره، تور کیش به فراخور سلیقه گردشگران جاذبه های زیر را در لیست برنامه ها و بازدیدها قرار خواهد داد.

گردشگری کیش

ساحل مرجانی کیش

علاوه بر سواحل متعدد و پلاژهای تفریحی جزیره، ساحل مشهور مرجانی نیز یکی از جاذبه های اصلی تور کیش است. ساحل مرجانی جزیره در طلوع و غروب خورشید منظره و جشم انداز بینظیری دارد. از سوی دیگر پارک ساحلی موجب شده تا ساحل از شرایط تفریحی نیز برخوردار شود. در نتیجه گردشگران میتوانند ساعت های طولانی در حاشیه ساحل استراحت کنند. آبهای نیلگون خلیج فارس را تماشا کنند. در آلاچیق ها ساعتی را به فراغت و گذران زمان اختصاص داده و از این منظره زیبا لذت ببرند.

  • اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش یکی دیگر از جاذبه های کیش است. انواع کافه ها، رستوران ها و بازی های دریایی اسکله را نقطه ای جذاب و پر طرفدار در کیش تبدیل کرده است. این اسکله با سالن همایش و کنسرت، سینمای چند بعدی و بازی های دریایی حسابی در بین گردشگران مشهور شده و در کنار این این موارد شما امکانات سالن های بیلیارد و بولینگ و دیگر سرگرمی ها را هم در نظر داشته باشید تا برای رفتن به اسکله کیش هیچ شکی باقی نماند.

  • کشتی یونانی

کشتی یونانی نماد جزیره با ۱۳۶ متر ارتفاع و حدود ۸۰۰۰ هزار تن وزن یکی از جاذبه های اصلی جزیره است. این کشتی باری در سال ۴۵ در سواحل مرجانی کیش به گل نشست. پس از این اتفاق این کشتی همان جا رها شد و دیگر نتوانستند آن را مجدد به حرکت در آورند همچنین آب شور خلیج نیز روز به روز به فرسودگی کشتی افزود

درطی سالیان طولانی تلاش شد تا این کشتی مرمت شده و به عنوان رستوران و کافه استفاده شود. این تصمیم به حقیقت نپیوست و کشتی به گل نشسته در نزدیکی ساحل سالهاست که سوژه عکاسی عکاسان شده است. تصویر غروب آفتاب در ساحل با چشم انداز کشتی یونانی به نماد جزیره تبدیل شد و تور کیش این موقعیت را برای گردشگرانش فراهم کرده تا یکی از زیباترین چشم اندازهای غروب خورشید را از نزدیک لمس کرده و ببینند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان https://deltaban.com

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *