افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تور استانبول و گرجستان با طعم زمستان

رپورتاژ آگهی؛

اگر تا به حال در زمستان به کشورهای نزدیک ایران سفر نکرده‌اید، حتماً چیزهایی را از دست داده‌اید! شاید مهم‌ترین آن‌ها، سفر ارزان به این مقاصد است که حتماً بهترین زمان برای آن است. 

زمستان در اکثر کشورهای نیم‌کره‌ی شمالی فصلی سرد با بارندگی محسوب می‌شود و طبیعتاً سفر برای بسیاری افراد سخت‌تر از زمان‌های دیگر سال است. علاوه بر این زمستان امسال، تعطیلات کمی را با خود به همراه دارد و سفر به نقاط دوردست نظیر جنوب شرق آسیا یا نیم‌کره‌ی جنوبی با هوای تابستانی چندان قابل برنامه‌ریزی نیست، پس بهترین شرایط سفر به کشورهای همسایه و نزدیک است. آژانس مقتدر سیر به عنوان مجری مستقیم تورهای مسیرهای مختلف می‌کوشد تا بهترین مشاوره، خدمات و اطلاعات را در اختیار مسافران خود قرار دهد.

تور استانبول؛ شهر همیشه زیبا

تور استانبول همیشه محبوب مردمان ایران زمین بوده است. در سال‌های اخیر، هر ساله بر تعداد مسافران این مقصد افزوده می‌شده است. در سال اخیر و با توجه به مشکلات بی‌شمار اقتصادی به وجود آمده باز هم مسافرت به استانبول رتبه‌ی اول را برای مسافران ایرانی داشته است. جاذبه‌های خیره‌کننده‌ی فرهنگی، تاریخی و نهایتاً امکان خرید از فروشگاه‌های بی‌نظیر با قیمت‌هایی باورنکردنی همگی عواملی‌ست که مسافران را به سفر همیشگی به این مقصد تشویق می‌کند. در کنار این‌ها قوانین برای سفر به این مقصد بسیار ساده و آسان است و در کنار آن قیمت‌های سفر به این شهر بسیار مناسب است و همه‌ی این موارد مسافران را تشویق می‌کند تا در برخی موارد هر سال به این شهر سفر کنند.

همان‌طور که گفته شد شرایط فصل زمستان باعث می‌شود تا تور استانبول لحظه آخری به میزان بیشتری نسبت به ماه‌های دیگر یافت شود. اگر چه قیمت در این فصل به طور کل پائین‌تر از سایر فصول است اما امکان خرید تور ارزان استانبول در این فصل بسیار بیشتر از فصل‌های دیگر به‌خصوص تابستان است. پس اگر قصد یک سفر ارزان به استانبول را دارید این فصل بهترین زمان برای خرید تور ترکیه است.

در کنار این موارد، عید نوروز هم کم کم از راه می‌رسد، شاید بسیاری افراد زمان مناسبی در زمستان برای سفر نیابند اما تعطیلات دو هفته‌ای نوروز برای اکثر افراد این امکان را فراهم می‌کند تا از نظر زمانی برنامه‌ریزی مناسبی برای سفر خود انجام دهند. امسال هم برنامه‌ریزی برای تورهای نوروز انجام شده و به زودی تنوع تورهای نوروزی بیشتر هم خواهد شد. برای مشاهده تور استانبول نوروز ۹۸ می‌توانید به سایت مقتدر سیر مراجعه کرده و بهترین پکیج‌ها با بهترین قیمت‌ها را مشاهده کنید.

استانبول 

تور گرجستان؛ قدم زدن بر روی سنگفرش‌ها

یکی از مقاصدی که در سال‌های اخیر توانسته نظر بسیاری از ایرانیان را به خود جذب کند تور تفلیس است. این شهر خواصی نظیر استانبول را دارد. جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی بی‌نظیری دارد و کوچه‌های سنگفرش شده بخش قدیمی شهر با کافه‌ها و رستوران‌های بی‌نظیرش می‌تواند سفری را برای مسافران فراهم کند که در کمتر کشوری امکان تجربه‌ی آن را دارند. علاوه بر این‌ها سفر به این کشور نیز نیاز به ویزا ندارد و همچنین قیمت‌های آن بسیار پایین است.

دیدن گرجستان در زمستان هم لطف خود را دارد.  اگر زمان کافی هم داشته باشید می‌توانید به شهرهای مرتفع در نزدیکی تفلیس برای اسکی هم بروید و لذت سفر خود را دوچندان کنید. تور لحظه آخری گرجستان هم در فصل زمستان بسیار بیشتر عرضه می‌شود و در مقایسه با دیگر فصل‌ها می‌توان به میزان بیشتری آن‌ها را مشاهده و رزرو کرد. اما اگر در این فصل زمانی برای سفر ندارید می‌توانید برنامه‌ی خود را برای عید نوروز تنظیم کنید و در بهمن‌ماه با مشاهده پکیج‌های تور گرجستان نوروز ۹۸ اقدام به رزرو آن‌ها نمایید.

در این مسیر، پروازهای شرکت‌های قشم ایر و ایران ایر و در برخی مواقع زاگرس فعال هستند و مسافران را به مقصد خود می‌رسانند. از نظر کیفی اکثر این پروازها در یک رده قرار دارند، در این بین می‌بایست بیشتر به زمان پروازها از نظر تاریخ و به‌خصوص ساعت پروازی دقت کنید تا بهترین زمان و بیشترین زمان ممکن را برای سفر خود داشته باشید.

تورهای این مقصد در مسیر تفلیس و در فصول گرم سال در مسیر تفلیس باتومی برگزار می‌شود. بنابراین شما اگر قصد یک سفر ساحلی را دارید می‌توانید تا تابستان هم صبر کنید و با گرمای هر چه بیشتر هوا، به سراغ آب‌های دریای سیاه بروید. اما مجموعاً به واسطه‌ی همسایگی گرجستان با ایران تورهای این کشور به نسبت بسیاری از کشورهای با فاصله‌ی بیشتر با هزینه‌ی بهتری تمام خواهد شد و در تمام فصول امکان استفاده از آن با شرایط و قیمت‌های متفاوت وجود دارد. شما می‌توانید هر زمان که خواستید با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و بعد از دریافت اطلاعات دقیق و جزئیات تورها اقدام به خرید تور گرجستان نمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *