افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بهترین تشک های بازار

رپورتاژ آگهی؛

 

بهترین تشک های بازار

تشک های زیادی در حال حاضر در بازار ایران وجود دارد. ۵ تشک برجسته بازار ایران شامل:

  • تشک خوشخواب
  • تشک رویا
  • تشک ویستر
  • تشک میترا
  • تشک زست

تشک زست

تشک زست یکی از نام هایی است که به تازگی برای خود شروع به برندینگ کرده است. این تشک دارای مدل های مختلفی است که بسته به نوع نیاز مشتری باید انتخاب شود. محدود قیمت های تشک زست در رده بالایی نسبت به تشک رویا و خوشخواب به حساب می آید.

خرید بالش

خرید بالش یکی از مهمترین خرید های ما در زندگی است زیرا سلامت ما از دوجهت با آن در ارتباط است یکی کیفیت خواب ما و دیگری حفظ سلامت گردن و ستون فقرات ما.
انواع مختلفی از بالش در بازار وجود دارد که بنابر سلیقه و عادت و تجویز پزشک باید از میان آنها یکی را انتخاب کنیم.

بالش مموری فوم

بالش مموری فوم به عنوان بالش طبی در بازار عرضه می شود. بالش طبی به بالش هایی گفته می شود که ارتفاع کوتاه و سفتی دارند. امروزه بیشتر بالش های اسفنجی یا مموری فوم را به عنوان بالش طبی در بازار می شناسیم.

بالش پر

بالش پر نیز از قدیمی ترین و محبوب ترین انواع بالش ها از گذشته تا به حال بوده اند که از پر های مختلفی چون:

  • پر قو
  • پر غاز
  • پر مرغ

و …

استفاده می شود. مسئله مهم علاوه بر نوع پر حیوان، دانه بندی آن برای استفاده در بالش نیز مهم است. مثلا ترکیب چه مقدار پر سینه و یا بال

بالش های الیافی که از الیاف مصنوعی مانند:

میکرو فایبر
بالفایبر
هالو ریسایکل
و …

می باشند. این الیاف ها مصنوعی بوده و قابلیت شستشو دارند و براساس مرغوبیت الیاف آنها، عمر آنها متفاوت است.
بالش پنبه ای
بالش پنبه ای که از الیاف طبیعی پنبه در پر کردن بالش استفاده می شود.

تشک سوپر استار خوشخواب

برای تشک سوپر استار خوشخواب یک تشک دو طرفه است که یک طرفه آن یک لایه فنر میکرو دارد و طرف دیگر آن شبیه تشک سوپر کلاس سافت می باشد یعنی لایه های اسفنج روی اسکلت فنر منفصل دارد  , تشک سوپر استار Super Star در یک طرف از لایه آن از فنر میکرو با تعداد بالا و در طرف دیگر از فنر پاکتی بهره برده است . فنر پاکتی موجود در تشک سوپر استار باعث هر قسمت از بدن شما که سنگین تر باشد بیشتر فرو رود و با توجه به منحنی های ستون فقرات حالت بگیرد و مناسب افراد با مشکلات استخوانی است و فنر میکرو موجود تشک Super Star  که از نام آن هم قابل درک است در تعداد بالا و کوچک هستند که وظیقه دریافت منظم نیرو و منتقل کردن آ« بصورت متوازن در تمام نقاط تشک را دارند .

می توان گفت این مدل تشک خوشخواب از لحاظ قرایند تولید پیچیده ترین در نوع خود می باشد  زیرا تولید تشک های با دو طبقه فنر بروی یکدیگر نیازمند تخصص و تجربه بالاست که تمامی این موارد در شرکت خوشخواب یافت می شود . همانطور که گقته شده است تشک خوشخواب مدل سوپر استار Super Star از دو نوع فنر استفاده شده است این حرکت جالب که در تعداد محدودی برند معتبری خارجی نیز مشاهده می شود باعث می شود طول عمر تشک به مدت بسیار بالایی افزایش یابد زیرا میزان فشار وارده از سوی وزن بدن در میان تعداد بالایی فنر تقسیم می شود که که می توان گفت فشار ناچیزی به هر یک از لایه های فنر در تشک خوشخواب مدل سوپر استار Super Star قرار خواهد گرفت . از نکات مثبت که در عکس نیز قابل مشاهده است تضمین کیفیت ۷ ساله تشک سوپر استار می باشد , البته شرکت خوشخواب در ارائه خدمات پس از فروش از پیشگامان می باشد . 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *