افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

انواع ایمپلنت دندان مشهد – ویژگی های بهترین برند ایمپلنت چیست؟

رپورتاژ آگهی

انواع ایمپلنت دندان مشهد

برخی از شرکت‌های تولیدکننده ایمپلنت دندان، به دلیل کیفیت بالای محصولات خود، شهرت جهانی دارند. این شرکت‌ها سال‌ها تجربه در این زمینه دارند و محصولات خود را با رعایت استانداردهای جهانی تولید می‌کنند. در ادامه معروف ترین برندهای ایمپلنت دندان مشهد و جهان را آورده ایم:

  • ایمپلنت دندان آمریکایی

ایمپلنت‌های دندان آمریکایی از محبوبیت بالایی در میان بیماران برخوردار هستند. این ایمپلنت‌ها با ماندگاری بالا و سازگاری عالی با بدن، گزینه‌ای مطمئن برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته هستند.

برخی از برندهای معتبر ایمپلنت دندان آمریکایی عبارتند از:

  • زیمر: ایمپلنت‌های زیمر از تیتانیوم خالص ساخته می‌شوند و دارای استحکام و انعطاف‌پذیری بالایی هستند.
  • BIOMET 3I: ایمپلنت‌های BIOMET 3I از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و دارای استحکام و ماندگاری بالایی هستند.
  • آسترا تک: ایمپلنت‌های آسترا تک برای افرادی که به دنبال جایگزینی دندان‌های از دست رفته خود در شرایطی که تراکم استخوان فک کافی ندارند، گزینه‌ای ایده‌آل هستند.
  • ایمپلنت دندان آلمانی

ایمپلنت‌های دندان آلمانی نیز از جمله برندهای باکیفیت در بازار هستند. این ایمپلنت‌ها از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و دارای ماندگاری بالایی هستند.

  • ایمپلنت ICX: این برند از ایمپلنت‌های دندان آلمانی است که از استحکام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.
  • ایمپلنت جنرال (General): این برند از ایمپلنت‌های دندان آلمانی است که دارای طراحی منحصر به فردی هستند که باعث می‌شود در استخوان فک به خوبی قرار بگیرند.
  • ایمپلنت BEGO: این برند نیز از ایمپلنت‌های دندان آلمانی است که از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند.
عکس قبل و بعد ایمپلنت دندان آلمانی
قبل و بعد کاشت دندان با ایمپلنت آلمانی در کلینیک بارانا مشهد

۳- ایمپلنت دندان سوئیسی

سوئیس یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولید ایمپلنت دندان است. برندهای سوئیسی از جمله باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌های موجود در ایران و جهان هستند.

  • ایمپلنت اشترومن: این برند یکی از معتبرترین برندهای ایمپلنت دندان در دنیا است. ایمپلنت‌های اشترومن از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و دارای ماندگاری بالایی هستند.
  • ایمپلنت SIC: این برند نیز از برندهای معتبر ایمپلنت دندان در سوئیس است. ایمپلنت‌های SIC از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و دارای قیمت مناسبی هستند.
  • ایمپلنت SPI: این برند نیز از برندهای معتبر ایمپلنت دندان در سوئیس است. ایمپلنت‌های SPI از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و دارای طراحی منحصر به فردی هستند که باعث می‌شود در زمان کوتاه‌تری بتوان تاج دندان را روی آنها نصب کرد.

۴- ایمپلنت دندان کره ای

  • ایمپلنت مگاژن (MegaGen): این برند یکی از معتبرترین برندهای ایمپلنت دندان در کره جنوبی است. ایمپلنت‌های مگاژن از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و دارای ماندگاری بالایی هستند. این ایمپلنت‌ها برای انواع شرایط دندانی مناسب هستند و می‌توانند برای جایگزینی یک یا چند دندان از دست رفته استفاده شوند.
  • ایمپلنت دنتیس (Dentis): این برند نیز از جمله برندهای معتبر ایمپلنت دندان در کره جنوبی است. ایمپلنت‌های دنتیس از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و دارای طراحی منحصر به فردی هستند که باعث می‌شود با استخوان فک به خوبی پیوند بخورند. این ایمپلنت‌ها برای افرادی که تراکم استخوان فک کافی ندارند، گزینه‌ای مناسب هستند.
  • ایمپلنت اوستم (Osstem): این برند نیز از جمله برندهای معتبر ایمپلنت دندان در کره جنوبی است. ایمپلنت‌های اوستم از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و دارای سطح تماس زیادی با استخوان فک هستند. این ایمپلنت‌ها برای افرادی که به دنبال ایمپلنت‌هایی با استحکام بالا هستند، گزینه‌ای مناسب هستند.

شرایط ویژه ایمپلنت اقساطی در کلینیک دندانپزشکی بارانا

کلینیک بارانا، یکی از بهترین مراکز ایمپلنت دندان مشهد است. کاشت دندان به روش ایمپلنت در این مجموعه زیر نظر بهترین متخصص ها و با استفاده از با کیفیت ترین برند ایمپلنت دندان در مشهد انجام می‌شود. از آن جا که ایمپلنت برای اکثر افراد درمانی پر هزینه است، در دندانپزشکی بارانا جهت رفاه حال مراجعین عزیز شرایط ویژه اقساطی ایمپلنت، فراهم شده است.

مراجعه کنندگان عزیز بارانا می‌توانند هزینه ایمپلنت دندان خود را طی ۵ قسط با ضمانت چک معتبر پرداخت کنند.

جهت دریافت نوبت ایمپلنت دندان مشهد می توانید با شماره های ۰۹۱۵۷۶۰۹۰۰۹ یا ۰۵۱۳۷۶۰۹۰۰۹ تماس بگیرید.

بهترین مرکز ایمپلنت دندان مشهد
کلینیک دندانپزشکی بارانا، بهترین مرکز دندانپزشکی مشهد

عوامل موثر در انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان

بهترین برند ایمپلنت دندان، برندی است که با توجه به شرایط فردی بیمار، بهترین عملکرد را داشته باشد. عوامل مختلفی در انتخاب برند ایمپلنت دندان باید در نظر گرفته شود، از جمله:

  • کیفیت ایمپلنت: ایمپلنت‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. کیفیت مواد اولیه و ساخت ایمپلنت، تأثیر مستقیمی بر ماندگاری و موفقیت ایمپلنت دارد.
  • سابقه و اعتبار برند: برندهای معتبر ایمپلنت دندان، سال‌ها تجربه در این زمینه دارند و محصولات خود را با رعایت استانداردهای جهانی تولید می‌کنند.
  • نیازهای فردی بیمار: شرایط دندانی بیمار، مانند تراکم استخوان فک، میزان از دست دادن دندان‌ها و شرایط سلامت عمومی بیمار، باید در انتخاب برند ایمپلنت دندان در نظر گرفته شود.
  • میزان بودجه بیمار: باتوجه به میزان هزینه ای که قصد دارید برای انجام ایمپلنت دندان مشهد بپردازید، برندهای مختلف و مناسبی وجود دارد.

در انتخاب برند ایمپلنت دندان، توصیه می‌شود که با یک دندانپزشک متخصص مشورت کنید. دندانپزشک می‌تواند با توجه به شرایط فردی شما، بهترین برند ایمپلنت دندان مشهد را به شما پیشنهاد دهد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *