افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

افزایش حجم عضله با کراتین بدنسازی

رپورتاژ آگهی؛

افزایش حجم عضله با کراتین بدنسازی

کراتین بدن‌سازی به منظور مقاصد متفاوتی مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرد و افزایش حجم عضله با استفاده از کراتین داروخانه ای یکی از کارهای است که اکثر ورزشکاران در رشته بدن‌سازی از آن بهره می گیرند. تفکر غلطی در بین افراد وجود دارد این است که مصرف کراتین در بین بدن‌سازان سبب می شود احتباس آب زیر جلدی صورت بگیرد که این امر به کل رد می شود. آبی که با مصرف کراتین جذب بدن می شود درون بافت عضله می شود و همین امر سبب زیبایی بیشتر عضلات می گردد. از آنجایی که کراتین های تقلبی دلیل بروز مشکلاتی در فرد می شود این تصور به واقعیت تبدیل شده است؛ زیرا به دلیل اضافه کردن قندها و شکر های اضافه احتباس آب زیر پوستی سبب می شود. در واقع مصرف داروهای مکمل غیر استاندارد سبب تورم پوست می شود و به سلامت ورزشکار آسیب وارد می کند. به طور کلی می توانیم بگویم یکی از اصلی ترین دلایلی که بدنسازان از کراتین ها بهره می گیرند افزایش حجم عضلات است. کراتین از دو راه سبب عضله سازی در بدن ورزشکار می شود:

  • راه اول از طریق جذب آب بیشتر از جریان خون به درون فیبرهای عضلانی وارد می شود.
  • راه دوم از طریق افزایش سنتز پروتئین در عضلات است که سبب افزایش حجم عضلات می شود.
  • باید بگویم که جذب آب بیشتر توسط عضلات با بهبود و عملکرد عضله و ایجاد محیط آنابولیک ارتباط مستقیم دارد.

افزایش حجم عضله با کراتین بدنسازی

کراتین بدن‌سازی چیست؟

کراتین بدن‌سازی به شکل طبیعی در بدن تولید می شود و این مهم عموماً از راه کلیه و کبد صورت می گیرد. کراتین به منظور تأمین انرژی مورد نیاز ماهیچه ها مورد استفاده قرار می گیرد انرژی مورد نیاز برای سوخت و ساز مناسب عضله ها در بدن شکل می گیرد، اما مصرف کراتین به سرعت این روند کمک بیشتری می کند. کراتین از طریق رژیم های غذایی برای بدن شما تأمین می شود و در این راستا می توانید از گوشت قرمز و ماهی همراه با کراتین به صورت همزمان استفاده کنید تا نتیجه مد نظر شما سریع تر حاصل شود. این کار سبب می شود کراتین بیشتری برای عضله سازی در بدن شما فراهم شود که سبب زیبا تر شدن بدن ورزشکار در طی تمرینات دوره ای می شود. کراتین به سرعت جذب می شود و ذخایر آدنوزین تری فسفات محدود است و نسبتاً سریع تخلیه می شود و سپس کراتین با تولید مجدد آدنوزین تری فسفات قدرت بدن را تأمین می کند.

افزایش حجم عضلات با کراتین بدن‌سازی

 کراتین بدن‌سازی همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد به منظور عضله سازی در بدن مصرف می شود. باید بگویم کراتین ماده است که به صورت پودرهای طعم دارد با ترکیب کردن آن با مایعات مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر افزایش انرژی و بالا بردن سرعت عمل ورزشکار سبب می شود عضله سازی نیز در راه درست خود در حرکت باشد. کراتین محبوب ترین داروی بدن‌سازی است که عموماً افراد لاغر بسیار از آن به منظور اضافه وزن، بسیار استفاده می کنند، اما زمانی که بدن‌ساز به یک تناسب اندام ایده ال دست پیدا می کند با مصرف درست و اصولی کراتین های بدن‌سازی استاندارد و داروخانه ای به عضله سازی نیز می پردازد. کراتین در اصل در بدن انسان وجود دارد و سبب می شود سوخت و ساز مورد نیاز عضلات به راحتی تأمین شود.

افزایش حجم عضله با کراتین بدنسازی

 فواید استفاده از کراتین بدن‌سازی

کراتین بدن‌سازی در قدم اول به سرعت ورزشکار با انرژی که در این راستا به بدن وی وارد می شود ر کمک می کند. کراتین به طرز شگفت انگیزی سبب بالا رفتن قدرت بدنی فرد در قسمت بالایی و پایینی بدن می شود به شکلی که دست ها و پاها فعالیتی متفاوت تر نسبت به گذشته را دنبال می کنند. از سوی دیگر می توانیم به فایده استفاده کراتین برای افزایش وزن نیز اشاره ای داشته باشیم به شکلی که گاها مشاهده می شود افراد در هفته های اول بیش از دو کیلو اضافه وزن پیدا می کنند. باید بگویم کراتین کالری ندارد و بر خلاف تصور افراد که گمان می کنند وزن اضافه شده به دلیل وجود چربی است، باید بگویم به دلیل آب تشکیل شده در زیر پوست این اضافه وزن صورت می گیرد.

 انواع کراتین بدن‌سازی

کراتین بدن‌سازی در نمونه های مختلفی در دسترس ورزشکاران قرار داده می شود و مصارف متفاوتی را این محصول دنبال نمی کند و همگی به منظور رشد عضلات و افزایش وزن کاربرد دارند. کراتین کراتین مایع و کراتین اتیل استر ناپایدار در دستگاه گردش خون تجزیه می شود. بر اساس گفته چاد کرکسیک استادیار فیزیولوژی ورزش در دانشگاه اوکلاهاما بهتر است پودر های کراتین بدون هیچ مواد افزودنی مصرف شود. همچنین برای نتیجه دهی بیشتر و صرفه جویی در هزینه های مالی توصیه شده است که کراتین ها با آبمیوه ترکیب شده و سپس مصرف شوند زیرا قند موجود در آبمیوه سطح انسولین خون را بالا می برد و همین امر سبب جذب بهتر و سریع تر کراتین در عضلات می شود.

افزایش حجم عضله با کراتین بدنسازی

 نحوه تشخصی کراتین بدن‌سازی اصل و تقلبی

 کراتین بدن‌سازی عموماً به شکل پودر تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد زمانی که پودرها کیفیت مناسبی نداشته باشند و به راحتی در آب حل نشوند و در کف ظرف ته نشین شود نشانه عدم مرغوبیت محصول است. این سری از کراتین ها در اصل هیچ سودی برای بدن شما ندارند و گاها شاید با احتباس آب در زیر پوست خود نیز روبرو شوید. از سوی دیگر برای آشنایی بیشتر با پودرهای کراتین داروخانه ای باید به شما بگویم این محصولات به راحتی در آب و آب میوه حل می شوند و بدون اینکه گلوله گلوله شود و یا در ته لیوان ته نشین شود در کوتاه ترین زمان ممکن پودر در مایع ترکیب می شود. همان طور که می دانید کراتین های استاندارد سبب می شوند با اضافه شدن آب زیر پوست شما از طریق دو راه به زیبایی بدن خود کمک کنید. بدون اینکه به بدن شما آسیبی وارد شود عضله سازی و اضافه وزن در بدن شما به انجام می رسد.

استفاده از کراتین بدن‌سازی برای بالا رفتن توان بدنی

کراتین بدن‌سازی یکی از محبوب ترین و رایج ترین مکمل های بدن‌سازی در دنیای ورزشی امروز به شمار می آید. با استفاده از کراتین های داروخانه ای برای ورزش های هوازی و غیر هوازی به راحتی می توان به عضله سازی پرداخت. مصرف کراتین باعث افزایش ذخایر کراتین فسفات درون ماهیچه ها می شود و این امر باعث توانایی بدن در تبدیل مقادیر بیشتر آدنوزین تری فسفات می شود. از آنجایی که توانایی بدن برای ذخیره کردن کراتین فسفات عمر طولانی ندارد باید بگویم بدن‌سازان در یک دوره کوتاه مدت شاهد تغییرات در افزایش نیرو و توان خود در ورزش های سنگین هستند و پایداری بیشتری را در این راستا احساس می کنند. اکثر تحقیقات صورت گرفته بر روی کراتین منوهیدارت یا کراتین متصل به آب صورت گرفته است و جذب سریع کراتین در بدن از نتایج این تحقیقات به شمار می آید. کراتین عموماً در یک دوره بارگیری هفت روزه با چهار وعده پنج گرمی در طی روز توصیه می شود استفاده شود. سپس دریافت دو وعده در روز برای رسیدن به عضله ای با سایز متناسب پیشنهاد می شود.

افزایش حجم عضله با کراتین بدنسازی

 آیا کراتین بدن‌سازی برای رسیدن به نتیجه مؤثر است؟

کراتین بدن‌سازی در بیست سال اخیر یکی از بی رقیب ترین محصولات به منظور عضله سازی شناخته شده است و طی تحقیقات صورت گرفته این اثر گذاری به اثبات رسیده است. به راحتی می توانیم در طی نتیجه گیری های که محققین بر اساس آزمایش‌ها خود به آن دست پیدا کرده اند به این نتیجه دست پیدا کنیم که اصلی ترین مکمل به منظور ساخت عضلات کراتین بدن‌سازی شناخته شده است و واقعاً این محصول در دوره های ورزشی اثر گذار بوده است. البته برخی افراد نیز با عنوان خنثی ها به هیچ عنوان در برابر مصرف کراتین بدن آن ها عکس العملی نشان نمی دهد که دلیل این امر ساختار بدنی فرد است، زیرا بدن در حد نرمالی کراتین تولید می کند و کراتین مصرف شده در آن ها تاثیری ندارد. مزایای بهره گیری از کراتین بدن‌سازی امری است که توسط ورزشکاران حرفه ای عینا مشاهده شده است و عوارضی را نیز این محصول به دنبال ندارد… باید بگویم در طی تحقیقات صورت گرفته مصرف کراتین های داروخانه ای توسط ورزشکاران هیچ عارضه ای را تا کنون از خود بروز نداده است. البته با مصرف کراتین های تقلبی افراد شاهد درد معده یا مشکلات کلیوی می هستند که باید به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنند.

امید است اطلاعات ارائه شده پیرامون کراتین بدن‌سازی به منظور افزایش حجم عضله و اضافه وزن مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته شده باشد. برای خرید کراتین داروخانه ای به شما توصیه می کنیم به فروشگاه های آنلاینی که در این راستا برای شما در نظر گرفته شده است مراجعه کنید و محصول مد نظر خود را تهیه کنید.

افزایش حجم عضله با کراتین بدنسازی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *