افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چرا اسلیو معده بهترین عمل جراحی لاغری است؟

رپورتاژ آگهی

چرا اسلیو معده بهترین عمل جراحی لاغری است؟

تصمیم به انجام عمل جراحی لاغری، تصمیمی نیست که به راحتی گرفته شود. با این حال، اگر با کمک روش های معمولی مانند ورزش کردن و تغییر رژیم لاغری نتوانستید وزن خود را کاهش دهید و شاخص توده بدنی شما همچنان بالا ۳۵ است ممکن است به فکر انجام عمل جراحی لاغری مانند اسلیو معده باشید. در این مقاله با ۶ تا از مزایای اسلیو معده به عنوان بهترین و جدیدترین روش لاغری آشنا خواهید شد.

۶ مزیت و فایده عمل جراحی لاغری اسلیو معده

  1. کم تهاجم ترین شیوه جراحی لاغری است

از بزرگترین مزایای اسلیو معده کم تهاجم بودن آن است. بر خلاف سایر روش های لاغری، این عمل در کمترین زمان ممکن و با حداقل آسیب و تهاجم همراه است. همه چیز با کمک دستگاه های ریز و کوچک  و تحت لاپاراسکوپی انجام داده میشود.

این روش در مقایسه با عمل های لاغری دیگری همچون عمل بای پس معده، بای پس روده،  پلیسه معده، ساسی بای پس، مینی بای پس و …. ایمنترین جراحی لاغری است. در کل این عمل زمان جراحی کوتاه تر، بهبودی سریع تری دارد و با کاهش خطر بروز عوارض همراه است.

  1. هزینه کمتری دارد

هزینه عمل لاغری با بیمه معمولا کم است اما بدون بیمه هزینه ها برای شما بسیار بالاتر خواهد بود. در میان تمام روش های عمل لاغری هزینه اسلیو معده از همه کمتر و مناسبتر است و تمام هزینه ای که میکنید ارزشش را دارد.

  1. گرسنگی را کاهش می دهد

بیمارانی که چاقی مفرط دارند و تحت عمل معده قرار گرفته اند، حدود ۷۰ درصد معده خود را طی عمل اسلیو از دست میدهند. با به جای ماندن یک بخش کوچک موزی شکل و از بین بردن بخشی از معده که اتفاقا شامل هورمون گرسنگی گرلین است شما خیلی زود سیر میشوید و کمتر احساس گرسنگی دارید. این هورمون در افراد چاق به سرعت پیغام گرسنگی را به مغز میفرستد و باعث میشود که شخص بیشتر بخورد. اما یکی از مزایای اسلیو معده کاهش میزان گرسنگی و احساس سیری زودرس است. اگر این عمل توسط بهترین جراح لاغری انجام داده شود قطعا تاثیراتش بیشتر است و میزان سیری شما بیشتر شده و میزان گرسنگی کاهش میابد.

  1. کاهش سریع وزن

یکی از مزایای اسلیو معده کاهش سریع وزن است. شما با کاهش اندازه معده، می توانید کاهش سریع وزن را نیز تجربه کنید. بیشتر بیماران قادرند در طی ۱۲ تا ۱۸ ماه بعد از عمل اسلیو کاهش وزن چشمگیری را تجربه کنند. از آنجا که هورمون گرسنگی در این عمل برداشته شده و اشتهای شما سرکوب می شود، شما قادر به کاهش وزن و نگه داشتن آن هستند. پیروی از دستورالعمل های بعد از عمل جراحی و در نظر گرفتن رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو به شما کمک می کند تا بهبودی یکنواخت و نتایج مطلوب کسب کنید.

  1. هیچ خبری از سندروم دامپینگ نخواهد بود

سندرم دامپینگ وضعیتی است که اغلب بعد از سایر جراحی های لاغری مانند بای پس معده و بای پس روده ایجاد می شود. طی این عمل ها روده دستکاری میشود و نتیجه آن تجربه علائم ناخوشایند گوارشی خواهد بود. با سندروم دامپینگ غذا خیلی سریع از معده به روده منتقل می شود و باعث گرفتگی شکم، حالت تهوع، استفراغ، سرگیجه و اسهال می شود. از آنجا که جراحی اسلیو معده هیچ کاری به روده های شما ندارد لذا هیچ عوارضی برای روده ندارد و شما هیچکدام از این عوارض گوارشی ذکر شده را در اسلیو معده تجربه نخواهید کرد.

  1. بهبود سلامت جسمی

یکی از مهمترین مزایای اسلیو معده توانایی دستیابی به یک سبک زندگی سالم تر است. چاقی با تعدادی از بیماری ها و اختلالات مرتبط است که می تواند مستقیم و غیر مستقیم روی بدن شما تأثیر بگذارد. با کاهش وزن، می توانید:

  • بهتر بخوابید
  • درد مفاصل را به حداقل برسانید
  • سلامت قلب و عروق را بهبود ببخشید
  • دیابت را کنترل یا به طور کامل از بین ببرید
  • شانس بارداری خود را افزایش داده
  • و شرایط و بیماری های دیگر را بهبود بخشید

بعد از تجربه کاهش سریع وزن و ایمن، بیماران همچنین متوجه بهبود اعتماد به نفس، بهزیستی عاطفی و کیفیت کلی زندگی می شوند.

آیا من واجد شرایط عمل اسلیو معده هستم؟

اینکه آیا شما واجد شرایط عمل اسلیو هستید یا نه را نمیتوان به این سادگی ها مشخص کرد. هر چند که شروط عمومی مانند بالا بودن BMI بالاتر از ۳۵ و داشتن بیماری مرتبط با چاقی میتواند شما را کاندید این عمل کند، اما تنها مراجعه به یک متخصص و جراح لاغری خوب است که این موضوع را با قطعیت مشخص میکند. اگر در تهران هستید و میخواهید خود را برای عمل لاغری آماده کنید میتوانید به صورت رایگان از دکتر طاها عنبرا جراح لاغری در تهران درخواست مشاوره و ارزیابی کنید. برای دریافت نوبت به صورت آنلاین از ایشان میتوانید به سایت دکتر مراجعه کنید و علاوه بر خواند مطالب مفید در خصوص چاقی و عمل لاغری نوبت بگیرید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *