افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه گزیدگی پشه را درمان کنیم ؟

download

  • یک کانسیلر کرمی شکل می‌تواند به شما کمک کند. شما باید با استفاده از یک برس آرایشی کوچک روی دانه قرمز را بپوشانید، حواستان باشد که بهتر است کمی از کانسیلر را بالا، پایین و اطراف دانه قرمز بزنید

اولین کار این است که یک پماد هیدروکورتیزون یک درصد بخرید و به محض اینکه متوجه التهاب و قرمزی گزیدگی پشه شدید،  پماد را روی آن بمالید، ‌البته اگر دوست داشته‌ باشید خوردن یک قرص آنتی‌هیستامین مثل لوراتادین یا زیرتک هم می‌تواند به کاهش این ورم پوستی کمک کند. بعد از این مراحل درمانی می‌توانید همانند یک جوش روی آن را بپوشانید در اینجا روشی را که تروی ثورت برای پوشاندن این دانه‌های قرمز آزاردهنده می‌دهد از این قرار است:
یک کانسیلر کرمی شکل می‌تواند به شما کمک کند. شما باید با استفاده از یک برس آرایشی کوچک روی دانه قرمز را بپوشانید، حواستان باشد که بهتر است کمی از کانسیلر را بالا، پایین و اطراف دانه قرمز بزنید و روی پوست پخش کنید تا رنگی یکنواخت بگیرد.  بهتر است سر برس را چند بار به انگشت حلقه‌تان بزنید تا اضافه‌های آن گرفته شود و مناسب‌تر روی پوست بنشیند.  بعد از کانسیلر بهتر است از روی پوست پودر بزنید تا رنگ‌ها کاملا یکنواخت شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *