افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه در یک رابطه عشق بیشتری تجربه کنیم

 

  • برای آن‌که بخواهید همسر و عاشقِ لایق‌تری باشید، باید یاد بگیرید شنونده‌های خوبی باشید و هم‌دیگر را درک کنید. اگر طرف مقابل‌تان از لحاظ عاطفی دچار ناامیدی شده است، تمامِ کاری که باید انجام دهید آن است که به خوبی به حرف‌های‌اش گوش کنید و به وی نشان دهید همیشه کنارش خواهید بود. این کار باعث ایجاد حسِ قویِ امنیت و عشق می‌شود و اعتماد طرف مقابل‌تان را نسبت به شما بیش‌تر می‌کند.

 

 

هر کسی در زندگی‌اش “مخاطب خاصی” دارد که در زندگی جایگاه ثابتی به وی اختصاص می‌دهد. همه‌ی کوشش‌ها برای رسیدن به موفقیت برای وی صورت می‌پذیرد. شاد کردنِ آن شخصِ خاص به مهم‌ترین مسئله‌ی زندگی تبدیل می‌شود. ناب‌ترین تلاش‌ها فقط برای شکفتن گل لبخند بر چهره‌ی بانوی عشق یا شاهزاده‌ی جذابِ زندگی صورت می‌گیرد. بزرگ‌ترین لذت‌ها فقط در وقت‌گذراندن با وی، گوش فرا دادن به سخنان گوهربار و زندگی‌بخش‌اش، غرق گشتن در آغوش جادویی‌اش، تحسین زیبایی‌های‌اش و ساختن قصر آرزوها با وی یافت می‌شود.

عشق، هدایای گران‌قیمت و وعده ‌وعیدهای زبانی نیست. عشق همان طنازی‌های شیرین و کوچک و رفتارهای عاشقانه و پر از عاطفه و احساس است که باعث می‌شوند اعتماد طرف مقابل‌ به عشق‌تان جلب شود.

در ادامه به چند روش برای صدمه‌ی کم‌تر و عشق بیش‌تر در یک رابطه عاشقانه اشاره می‌کنیم.

۱. ارتباط کلامیِ قوی

سطح ارتباطات کلامی‌تان می‌تواند قدرت پیوندهای عاطفیِ موجود بین شما و مخاطب خاص‌تان را تعیین کند. به ویژه در یک رابطه‌ی طولانی مدت، ارتباط کلامی قوی در استحکام و شکوفایی رابطه‌تان بسیار موثر است. به شکل منظم تماس تلفنی برقرار کنید و با استفاده از خدمات پیامکی مانند تلگرام و واتساپ و هایک مدام از احوالات هم‌دیگر خبردار شوید. هرچه بیش‌تر با هم صحبت کنید، شناخت بیش‌تری از هم پیدا می‌کنید و پیوندهای عاشقانه‌تان قدرتمندتر می‌شوند.

۲. یکهویی به هم زنگ بزنید و حال هم را پرسید

چرا مدام گرفتار قیدوبند زمان باشید؟ نباید برای زنگ زدن به عشق زندگی‌تان منتظر ساعت بمانید. هر وقت که می‌توانید، مثلا در وقت‌های کوتاه استراحت‌تان این کار را حتما انجام دهید. بدون شک با این کار گل لبخند را بر لب‌های عشق‌تان می‌کارید و به وی نشان می‌دهید که همیشه ذهن‌تان وجود دارد.

۳. به حرف‌های هم گوش دهید

برای آن‌که بخواهید همسر و عاشقِ لایق‌تری باشید، باید یاد بگیرید شنونده‌های خوبی باشید و هم‌دیگر را درک کنید. اگر طرف مقابل‌تان از لحاظ عاطفی دچار ناامیدی شده است، تمامِ کاری که باید انجام دهید آن است که به خوبی به حرف‌های‌اش گوش کنید و به وی نشان دهید همیشه کنارش خواهید بود. این کار باعث ایجاد حسِ قویِ امنیت و عشق می‌شود و اعتماد طرف مقابل‌تان را نسبت به شما بیش‌تر می‌کند.

۴. با پیامک یا زنگ به هم‌دیگر صبح بخیر و شب بخیر بگویید

چه چیزی بهتر از این است که صبح از خواب بیدار شوید و با یک پیام عاشقانه و رمانتیک از عشق‌تان برخورد کنید؟ این کار تمام روزتان را پرانرژی می‌کند! به علاوه، اگر روزتان را نیز با صحبت کردن با عشق‌تان به پایان برسانید، شبی زیبا و پر از آرامش خواهید داشت.

۵. قرار ملاقات و هدیه‌های غافل‌گیر‌کننده

همیشه نباید برای هدیه دادن به دلبر زندگی‌تان منتظر مناسبت‌های خاص باشید. دخترها عاشق این هستند که نامزدشان با هرگونه هدیه یا قرار ملاقاتِ خارج از برنامه غافل‌گیرشان کند. هرگونه تلاشی برای شاد کردن عشق‌تان باعث می‌شود، وی بیش‌تر محو و گرفتار عشق‌ شما شود.

۶. در مورد افکار و برنامه‌های‌تان با هم صحبت کنید

وجود شفافیت میان یک زوج بسیار اهمیت دارد. باید در مورد همه‌ی تفاوت‌های‌تان صحبت کنید و همه چیز را با هم حل کنید.

۷. سوار خودرو با هم یک مسیر طولانی را طی کنید

هر موقع زمان به شما اجازه داد، سوار خودرو با هم یک مسیر طولانی را طی کنید؛ سپس جایی توقف کنید و با هم بستنی یا هر خوراکی دیگری بخورید و از عصر زیبا و حضور یک‌دیگر در کنار هم لذت ببرید. این تجربه بدون شک برای هر دوی‌تان هیجان‌انگیز و عاشقانه خواهد بود.

۸. هم‌دیگر را در ایده‌های سرگرم‌کننده همراهی کنید

آری! این یک مورد شاید کمی سخت باشد، ولی ارزش امتحان‌اش را دارد. بیشتر دخترها عاشق این هستند که با نامزدشان به خرید بروند. آنها همیشه دوست دارند چیزهایی بخرند و بپوشند که عشق زندگی‌شان هم آنها را پسندیده باشد. اگرچه، شاید همراهی کردنِ خانم‌ها در خرید برای مردان کار بسیار دشواری باشد، ولی حداقل هر چند وقت یک بار باید این اتفاق بیفتد. خودتان هم می‌دانید، این کار یکی از شیرین‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین اتفاقات برای نامزدتان است. و یک توصیه هم برای خانم‌ها! شما هم باید یاد بگیرید همراه مردِتان، مسابقه‌ی فوتبال تماشا کنید. همراه با عشق‌تان از برد تیم کشورتان لذت ببرید. به علاوه، اگر همسرتان به مطالعه علاقه‌مند است، سعی کنید کتاب مورد علاقه‌تان را انتخاب و وی را در این کار همراهی کنید. این یک روش وقت‌گذرانی فوق‌العاده‌ای برای هر دوی‌تان است و تاثیر مثبتی بر رابطه‌تان می‌گذارد.

۹. غذاهای مورد علاقه‌‌اش را درست کنید

مَثَل معروفی است که می‌گوید برای رسیدن به قلب مرد باید از شکم‌اش وارد شوید. بنابراین، با پختن غذای مورد علاقه‌اش، وی را به زیبایی غافل‌گیر کنید. وی این غذا را با افتخار نوشِ جان می‌کند و بعد از آن، عطر و طعم زاید‌الوصف‌ غذای‌تان را به رخ همگان می‌کشد.

بنابراین، به شما قول می‌دهیم با رعایت این نکات در رابطه‌تان صدمه‌ی کم‌تری ببینید و عشق بیش‌تری را تجربه کنید. این کارها را انجام دهید، و رابطه‌تان را به شکل شگفت‌انگیزی زیباتر کنید!

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *