افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چگونه بفهمم با مرد مناسب ازدواج کردم

  • او واقعا عاشق بازی با بچه‌هاست. وقتی به خانه خواهرتان می‌روید، او با خواهرزاده‌های‌تان قایم باشک بازی می‌کند و دنبال‌شان می‌دود. او کاری می‌کند که بچه‌ها احساس امنیت کنند، برای‌شان داستان می‌خواند، و حتی می‌تواند گاهی بچه‌داری کند. می‌توانید تصورش کنید که چهاردست و پا می‌خزد و بچه‌های دوست داشتنی را دنبال می‌کند.

 

 

ازدواج، یک تصمیم مهم است و شما می‌خواهید مطمئن شوید مردی که قصد ازدواج با او را دارید، عادات خوبی دارد. این مقاله، ده عادت فکورانه‌ای را که باید پیش از ازدواج در او ببینید برای‌تان می‌گوید.

  1. او روز را با بوسیدن شما آغاز می‌کند.

هر روز، شروعی جدید است، و او روزش را همیشه با یک بوسه قشنگ صبحگاهی شروع می‌کند. این یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای اطمینان از این موضوع است که او باثبات است و به شما حس و حال بسیار خوبی برای شروع روزتان می‌دهد.

  1. بیشتر ترجیح می‌دهد گوش کند تا حرف بزند.

بعد از یک روز بلند، کوتاه، خوب یا بد، او آماده شنیدن حرف‌های شما درباره روزتان است. او صبورانه منتظر می‌ماند تا حرف‌تان را تمام کنید و از هر تصمیمی که در آن روز گرفته‌اید حمایت می‌کند. او اساسا ۱۰۰ درصد حامی و تکیه‌گاه شماست، درست مثل شما که حامی او هستید.

  1. آشپزی می‌کند.

البته همیشه پیشنهاد بیرون رفتن برای شام یا سفارش غذا از بیرون، راحت است. با این حال یک مرد ایده آل، ترجیح می‌دهد خودش یک غذای ساده برای خانواده‌اش درست کند. هیچ چیزی بهتر از این نیست که از سرکار به خانه برگردید و یک پاستای خانگی با یک نوشیدنی خنک میل کنید.

  1. با مهربانی درآغوش می‌گیردتان.

وقتی روز به پایان می‌رسد و شما درحال استراحت و مطالعه یا تماشای فیلم هستید، او دقیقا آنجاست و شما را در آغوش می‌گیرد.

  1. راضی‌کننده است.

او هرکاری را که برای رضایت شما در رابطه جنسی لازم است انجام می‌دهد. وقتی شما حس عاشقانه دارید او هم رمانتیک می‌شود. وقتی هم که حال و هوای ماجراجویی دارید یا احساس می‌کنید باید به موجود سرکش درون‌تان اجازه بروز بدهید، او هم هیجان‌انگیز و فی البداهه می‌شود. او از کمی ریسک کردن و مخاطره نمی‌ترسد، از کمی رابطه عاشقانه در تئاتر یا سینما یا روی پشت بام؛ البته بستگی به حالو هوای شما دارد.

  1. از بودن با دوستان و خانواده شما لذت می‌برد.

ازدواج یک قرارداد عمری است و مهم است هرکسی که در این رابطه قرار می‌گیرد مورد احترام باشد. او با دوستان و خانواده شما مهربان و فهیم است. او قادر است راننده برگزیده برای شما و دوستان‌تان باشد، همچنین می‌تواند وسیله رفت و آمد خانواده شما به فرودگاه باشد. این‌‌که نوروز یا شب یلدا را کجا دورهم جمع شوید، برای‌تان تبدیل به یک آشوب و جنجال نمی‌کند.

  1. کوچولوها را دوست دارد.

او واقعا عاشق بازی با بچه‌هاست. وقتی به خانه خواهرتان می‌روید، او با خواهرزاده‌های‌تان قایم باشک بازی می‌کند و دنبال‌شان می‌دود. او کاری می‌کند که بچه‌ها احساس امنیت کنند، برای‌شان داستان می‌خواند، و حتی می‌تواند گاهی بچه‌داری کند. می‌توانید تصورش کنید که چهاردست و پا می‌خزد و بچه‌های دوست داشتنی را دنبال می‌کند.

  1. از نظر مالی مسئولیت‌پذیر است.

فرقی نمی‌کند حرفه‌اش چیست، از آن تیپ افرادی نیست که فراتر از توانش، زندگی کند. او مسئول و متعهد است و صورتحساب‌ها را به‌موقع پرداخت می‌کند. او برای آینده هم برنامه ریزی می‌کند، مطمئنا یک آینده خوب هم برای شما.

  1. به شما توجه دارد.

در یک مهمانی نوروز یا یک مهمانی مجلل، تحسین‌تان می‌کند که چقدر زیبا شده‌اید و حتی زمانی که در جمعیت هم هست، دقیقا به شما نگاه می‌کند. جوری رفتار می‌کند که حس کنید شما تنها کسی هستید که اهمیت دارد. شما تنها کسی هستید که برایش مهمید ومی‌توانید این را بدون این‌که کلمه‌ای بگوید احساس کنید. می‌توانید این را از طرز نگاهش به خودتان بفهمید.

  1. از خودش مراقبت می‌کند.

حداقل پنج بار در هفته ورزش می‌کند؛ چه وزنه زدن باشد و چه دویدن، دوچرخه‌سواری، ضخره‌نوردی یا فیتنس. او به ظاهرش افتخار می‌کند و سروصورتش آراسته است. هوشمندانه لباس می‌پوشد و همیشه بوی خوب می‌دهد( البته غیر از زمان ورزش!). کتاب می‌خواند و به اندازه سلامت جسمی، مراقب سلامت روانی‌اش نیز هست.

 

 

 

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *