افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

چطور با آرایش زیباتر شویم

ar4-3979

در آرایش صورت برای زیباتر شدن باید یک سری نکات ریز را رعایت کرد تا چهره ای زیبا داشته باشیم برای داشتن چهره ای زیبا باید رازهای آرایشی را بدانیم در این مطلب شما را با رازهای آرایشی آشنا می کنیم:

اگر چشمان‌ریزی دارید
برای درشت جلوه كردن چشم‌ها بهتر است هم بالای چشم خط بكشید و هم پایین آن، چون به‌طور كلی وقتی خط چشم پایین را بكشید چشم‌ها درشت‌تر جلوه می‌كنند. یك روش دیگر برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها، استفاده از خط چشم سفید است. داخل پلك پایین‌تان را با مداد سفید خط بكشید. استفاده از ریمل در مژه‌های پایین چشم هم باعث می‌شود كه چشم‌ها بزرگ‌تر به‌نظر برسند. یكی از ساده‌ترین راه‌ها هم برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها، فر كردن مژه‌ها به وسیله فرمژه است. خط چشم‌هایی به رنگ‌های زیتونی، نیلی و قهوه‌ای هم گزینه‌های مناسبی برای درشت‌تر نشان دادن چشم‌ها هستند.

جوش‌ها و لك‌ها را با این روش بپوشانید
كافی است چند جوش یا لك روی صورت‌تان داشته باشید تا كاملا آرایش‌تان خراب شود. این نقطه‌های مزاحم نه‌تنها صورت را زشت می‌كنند بلكه به‌راحتی هم پوشانده نمی‌‌شوند اما بعضی برندها پوشاننده‌های مخصوص جوش تولید كرده‌اند كه می‌توانند بسیار كمك‌كننده باشند؛ البته پیشنهاد می‌كنیم فقط به‌دنبال پوشاندن جوش‌ها نباشید بلكه بهتر است برای درمان آن اقدام كنید. برای از بین بردن جوش‌ها بهتر است پوشاننده و كرم‌پودری بخرید كه اسید سالیسیلیك داشته باشد چون وجود این ماده مانع مسدود شدن منافذ پوستی می‌شود.

چه رنگ مویی به پوست‌های گرم می‌آید
اگر رنگ پوست‌تان گرم است و می‌خواهید حالتی طبیعی داشته باشید، باید به‌دنبال رنگ‌هایی باشید كه تناژ سبز درون پوست‌تان را خنثی كنید. پیشنهاد می‌كنیم به‌دنبال رنگ‌های طلایی و قرمز باشید. این رنگ در زبان تخصصی با نام G و R شناخته می‌شود. پیشنهاد می‌كنیم اگر چشم‌ها و پوستی روشن دارید و به اصطلاح بلوند هستید به‌دنبال رنگ‌های عسلی، شرابی و مسی باشید و اگر چشمانی قهوه‌ای و پوستی گندمی دارید، به‌دنبال رنگ‌های قهوه‌ای طلایی، بلوطی یا قهوه‌ای مایل به قرمز باشید.

رنگ رژلب را هماهنگ با موها انتخاب كنید
اگر موهایی بلوند، سفید یا خاكستری دارید، می‌توانید از رژلب‌های صورتی روشن و نارنجی كمرنگ استفاده كنید. اگر موهای‌تان قرمز است رژلب هلویی، صورتی، قرمز روشن و شفاف توصیه می‌شود. خانم‌هایی كه موهای مسی و شرابی دارند، می‌توانند از رنگ قرمز تیره استفاده كنند. برای موهای قهوه‌ای روشن و متوسط رژلب صورتی، قرمز، قرمز مرجانی، قهوه‌ای روشن و… انتخاب مناسبی است. موهای قهوه‌ای تیره و مشكی هم بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده كنند.

چگونه موهای چرب را حالت دهید؟
گاهی پیش می‌آید كه خیلی عجله دارید و اصلا وقت حمام رفتن ندارید ولی موهای‌تان كثیف و به‌هم چسبیده است و باید به‌نوعی آنها را پف دهید. در این مواقع چاره كار استفاده از شامپوی خشك است، در داروخانه‌ها اسپری‌هایی به‌نام شامپوی خشك وجود دارد و هنگامی كه وقت ندارید می‌توانید به موها اسپری كنید. درون آن موادی وجود دارد كه چربی و كثیفی‌ها را جذب می‌كند و درنتیجه موها تمیز به‌نظر می‌رسند. برای این كار باید موها را از فرق سر باز كنید، سپس به ریشه موها شامپوی خشك را اسپری كنید و بعد ریشه‌ها را ماساژ دهید. درنهایت با برس گرد موها را سشوار بكشید تا هم شامپوها از بین بروند و هم موها دوباره پف كنند و حالت بگیرند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *