افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

نوشابه رژیمی بخوریم؟

تعداد زیادی از ما با گمان اینکه نوشیدنی های رژیمی سالم تر هستند به مقدار زیادی این نوشیدنی ها را جایگزین نوشیدنی های غیر رژیمی میکنیم. اگرچه مواد شیمیایی موجود در نوشیدنی های رژیمی کشنده نیستند اما ثابت شده که تاثیرات بدی روی بدن دارند .

bm

آیا شما هم نوشیدنی های رژیمی مصرف میکنید ؟
خوب بگذارید برایتان توضیح بدهم که چرا باید مصرف این نوشیدنی هارو متوقف کنید . مصرف نوشیدنی های رژیمی میتواند منجر به چاقی شما شود .درست شنیدید چاقی .

چرا باید مصرف نوشیدنی های رژیمی را قطع کرد ؟
بر خلاف تصور عمومی نوشابه های رژیمی نه تنها باعث کاهش وزن نمیشوند بلکه دقیقن برعکس بنا به تحقیقات انجام شده شیرین کننده های مصنوعی موجود در نوشابه های رژیمی بر روی دریافت کالری بدن شما تاثیر میگذارد .به این طریق که با دریافت این شیرین کننده های مصنوعی دهان ما مزه شیرینی را احساس کرده ولی به دنبال آن کالری دریافت نکرده و بعد از دریافت مزه شیرین فرد را به مصرف کالری سوق میدهد.
شاید شما فکر کنید که این دلیل مناسبی برای حذف نوشابه های رژیمی نباشد یکی از مهمترین دلایل موجود صدمه و آسیب وارد شده به کلیه ها در اثر مصرف نوشابه های رژیمی است .

طبق مطالعات دانشگاه هارواردونتایج بدست آمده در یازده سال اخیر نشان داده شده که مصرف نوشابه های رژیمی با کاهش عملکرد و کارایی کلیه ها مرتبط است..دانشمندان دلیل کاهش عملکرد صحیح کلیه ها را ناشی از شیرین کننده های مصنوعی می دانند.

نوشیدنی های رژیمی شامل دو ماده شیمیایی سرطان زا هستند (سدیم و پتاسیم)
این مواد شیمیایی باعث سرطان میشوند زیرا به دی اِن اِی سلولها صدمه وارد میکنند وبدین شکل احتمال سرطان را بالا میبرند .
در آخر.. آب بیشتر بنوشیدو کمتر از آب میوه های مصنوعی و نوشابه های رژیمی استفاده کنید توجه داشته باشید که آب میوه های طبیعی و دست ساز و آب سبزیجات بیشتر بنوشید .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *