افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

مثبت منفی های اسپینر چرخشی که امروزه رونق دارد

جنبه‌های مثبت و منفی فیجت اسپینر (فیجت چرخشی)

به گزارش پزشکین به نقل از پروشات؛ در سراسر جهان می‌توان فیجت اسپینر را در دست دانش‌آموزانی دید که می‌خواهند بیشتر تمرکز کنند. این کار باعث شد تا مسئولان آموزشی به این ابزار توجه کنند تا ببینند آیا تمرکز دانش‌آموز را افزایش می‌دهد و یا تأثیر عکس دارد.

گرت باریک یک دانش‌آموز دبیرستانی می‌گوید: “فیجت های چرخشی برای افراد بیش‌فعال مفید هستند.” او اعتقاد دارد که این فیجت ها به نوجوانان کمک می‌کنند تا در کلاس درس و بر انجام تکالیف تمرکز بیشتری داشته باشند. “اما من دانش‌آموزانی را دیده‌ام که در کلاس درس فقط یک فیجت اسپینر در دست گرفته‌اند و با آن مشغول هستند و بیش‌فعال هم نیستند.”

دین اسمیت، یک معلم انگلیسی می‌گوید: “من واقعاً اهمیتی نمی‌دهم، اما اگر استفاده از آن‌ها بیش‌ازحد شود به دانش‌آموز می‌گویم آن را کنار بگذارد. زیرا آن تأثیری که دانش‌آموز انتظار دارد را ایجاد نمی‌کند. اگر ۲ یا ۳ دانش‌آموز آن را داشته باشند و خارج از کلاس از آن استفاده کنند اشکالی ندارد. در حال حاضر این ابزار رایج شده و به‌زودی از مد می‌رود.”

بلیز رو، یک دانش‌آموز جدید دبیرستانی معتقد است، “به نظر من مدارس باید استفاده از فیجت ها را حمایت کنند، زیرا اگرچه برخی از آن برای بازی استفاده می‌کنند اما به افراد بیش‌فعال کمک می‌کند. به نظر من ممنوع کردن آن در مدرسه صحیح نیست. زیرا دانش آموزان به کمک آن تلاش می‌کنند در خانه و مدرسه تمرکز خود را افزایش دهند.”

اگرچه دانش آموزان معتقدند این فیجت ها به افزایش تمرکز کمک می‌کند، اما یکی از مقالات اخیراً چاپ‌شده این گفته را قبول ندارد. بر اساس گفته‌های روان‌شناسی به نام اسکات کولینز (Scott Kollins)، هیچ تحقیقی وجود ندارد که تأثیر مثبت فیجت های اسپینر را ثابت کند.

این ابزار فقط در دبیرستان‌ها دیده نمی‌شوند. کوری هافمن، مدیر دبیرستان این دانش آموزان می‌گوید، “من در مدرسه پسرم برخی از دانش‌آموزان را دیده‌ام که با این اسپینرها بازی می‌کنند”. بنابراین گرچه او قبلاً این اسپینرها را در دبیرستان دیده بود اما هنوز با آن مشکل دارد.

فیجت های چرخشی در همه‌جا به فروش می‌رسند، به‌صورت آنلاین، در پمپ گاز و حتی در تمام مغازه‌ها. اگرچه اکنون استفاده از آن رایج است اما نمی‌تواند گفت در سال بعد هم در کلاس‌های درس دیده می‌شوند یا خیر.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *