افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

علت مبتلا شدن به بیماری خود ایمنی

timthumb

  • تاکنون تحقیقی در زمینه میزان شیوع تاول های پوستی خودایمن انجام نشده و مشخص نیست که این بیماری در کدام یک از مناطق کشور شایع تر است و باید در این زمینه تحقیقاتی انجام شود.

 

بنیان گذار درماتولوژی نوین ایران ،شیدا شمس، گفته است:ابتلا به تاول های پوستی خود ایمنی در مقابل سالهای پیشین در ایران میزانش کاهش یافته و بیماری خود ایمنی را میتوان بصورت کامل درمان کرد.این بیماری از طریق پدر و مادر به فرزند منتقل نخواهد شد و در حال حاضر علت اصلی بوجود آمدنش مشخص نمیباشد.

وی ادامه داد: افراد در صورت مشاهده تاول های پوستی خود ایمنی و عوارض ناشی از آن باید به پزشک متخصص مراجعه و برای درمان اقدام کنند.

این متخصص پوست و مو اظهار داشت: تاکنون تحقیقی در زمینه میزان شیوع تاول های پوستی خودایمن انجام نشده و مشخص نیست که این بیماری در کدام یک از مناطق کشور شایع تر است و باید در این زمینه تحقیقاتی انجام شود.
وی تصریح کرد: این نوع تاول یک بیماری خودایمنی است و قابل انتقال از پدر و مادر به فرزند نیست که هنوز علل اصلی ایجاد بیماری های خود ایمنی مشخص نیست.
شمس عنوان کرد: متاسفانه افراد مبتلا به انواع مختلف تاول ها در کشور وجود دارد که خوشبختانه روش های جدیدی برای درمان‌ تاول های پوستی ابداع شده است.
وی یادآور شد: داروهای خوبی برای درمان تاول های پوستی خود ایمنی ساخته شده که در  درمان تاول ها تاثیر چشمگیری دارد و جان بیماران را نجات می دهد.
منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *