افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

طرز تهیه اسلایس کنجد

در این پست تصمیم داریم یک شیرینی خوشمزه و پر طرفدار را آموزش دهیم.این شیرینی با کنجد درست میشود و بسیار راحت است برای آموزش این شیرینی ادامه مطلب را مطالعه کنید

مواد لازم :

 

 

 

کره ۹۰ گرم
پوست لیموی رنده شده ۱ قاشق چایخوری
شکر ۴ قاشق سوپخوری
تخم مرغ ۱ عدد
آرد ۱۷۵ گرم
مغز تخمه کدو حلوایی ۲/۱ پیمانه
مارمالاد زرد آلو ۴/۱ پیمانه
کنجد تست شده ۲ قاشق سوپخوری
قهوه فوری ۱ قاشق چایخوری
آب ۱ قاشق سوپخوری

 

 

طرز تهیه :

 

 

 

ابتدا قهوه فوری را غلیظ نمایید،به این صورت که قهوه فوری را با ۱ قاشق آب و ۲ قاشق شکر مخلوط کرده و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا شکر خوب ذوب شده و حل شود و سپس مواد که به جوش آمد از زمان جوش حدود ۵ دقیقه صبر می کنیم تا خوب بجوشد و غلیظ شود. حالا برای استفاده در این شیرینی آماده است.

 

فر را با حرارت ۱۹۰ درجه سانتیگراد گرم کنید. (فر از پایین روشن شود) قالب چهارگوش را چرب کرده کنار بگذارید. کره، پوست لیمو، تخم مرغ و ۲ قاشق شکر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود. آرد را آرام آرام داخل مواد ریخته و خوب مخلوط کنید تا خمیری لطیف به دست آید. حالا خمیر را کف قالب پهن کنید مارمالاد زرد آلو را روی خمیر بمالید و سپس مغز تخمه کدو حلوایی و کنجد و قهوه فوری که غلیظ می باشد را روی مارمالاد پهن کنید. قالب را داخل فر با همان دمای ۱۹۰ درجه سانتیگراد قرار داده و به مدت ۲۰ دقیقه صبر می کنیم تا اسلایس پخته شود. سپس قالب را از فر درآورده بعد از خنک شدن سینی اسلایس را برش زده و سپس از قالب جدا می کنیم و در ظرف می چینیم.

 


امتیاز شما به این دستور پخت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *