افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

شبیه سازی ریه روش نوین درمانی دیگر

2286821

  • محققان اهل چک موفق به ساخت مدل جدیدی از ریه شده اند که می تواند در بیماری های مختلف ریه مانند آسم یا ناراحتی های ریه شبیه سازی شده و مورد استفاده قرار گیرد.

 

در تحقیقات و آزمایش های جدید محققان اهل کشور چک نمونه ای از ریه انسانی شبیه سازی و ساخته شد و در آزمایشات و درمان های مختلف مورد تست قرار گرفت و مشخص گردید این نمونهمی تواند در درمان بیماری های روی مفید باشد.محققان اهل چک موفق به ساخت نمونه ای از ریه انسانی شده اند که می تواند در آزمایشات و درمان های مرتبط با بیماری ریه سودمند باشد.

محققان اهل چک موفق به ساخت مدل جدیدی از ریه شده اند که می تواند در بیماری های مختلف ریه مانند آسم یا ناراحتی های ریه شبیه سازی شده و مورد استفاده قرار گیرد. محققان دانشگاه فناوری برنو Brno معتقدند با استفاده از این مدل کامپیوتری و مکانیکی ریه می توان به آزمایشات و بررسی داروهای مختلف پرداخته و واکنش های ریه را مورد مطالعه قرار داده سپس روش درمانی را در انسان ها مورد مطالعه قرار داد.

محققان دانشگاه فناوری برنو Brno معتقدند با استفاده از این مدل کامپیوتری و مکانیکی می توان به آزمایشات و بررسی داروهای مختلف پرداخته و واکنش های ریه را مورد مطالعه قرار داده سپس روش درمانی را در انسان ها مورد مطالعه قرار داد. گفتنی است، این مدل ریه در سه داوطلب نیز مورد آزمایش قرار گرفته است.

 

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *