افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

زیبا سازی لبخند با ارتودنسی

رپورتاژ آگهی

 دلایل استفاده از ارتودنسی و کاربرد آن در اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند همانطور که از نام آن مشخص است برای درست کردن سایر مشکلات فک و دندان ها است. این مشکلات تاثیر بسیار زیادی در چهره افراد می گذارند و بیشترین تاثیر آنها در لبخند زدن افراد مشاهده می شود. برای مثال فکر کنید که یکی از دندان های خود را از دست داده اید یا به خاطر داشتن دندان هایی با اندازه بزرگ و نامیزون تعدادی دیگر از دندان های شما به شکل نا مناسب خود را نشان می دهند. این مشکلات زمانی که چهره شما ثابت است یعنی در حال خندیدن یا لبخند زدن نیستید ممکن است خود را نشان ندهند ولیکن زمانی که لبخند شما نمایان می شود می توان تاثیر نامناسب این مشکلات دندانی را در چهره به سادگی مشاهده کرد. همین مسائل می توانند بر روی صحبت کردن با دیگران هم تاثیر گذار باشد به گونه‌ای اعتماد بنفس را در افراد پایین آورده و مانع پیشرفت آنها در زمینه های مختلف می شود.

زیبا سازی لبخند با ارتودنسی

آنچه در مورد اصلاح طرح لبخند باید بدانید

برعکس این مسائل هم در اصلاح طرح لبخند صدق می کند. زمانی که شما یک لبخند زیبا داشته باشید یا با استفاده از روش های مختلفی به اصلاح طرح لبخند خود پرداخته باشید، در هر زمانی می توانید از لبخند زیبای خود برای تحت تاثیر قرار دادن اطرافیان خود به منظور موفقیت بیشتر استفاده کنید. حال این گونه کاربرد می تواند در زمینه های تحصیلی یا شغلی  و یا در موارد مشابه استفاده شود. ارتودنسی یکی از راه های اصلی و پر اهمیت برای اصلاح طرح لبخند است که برای تغییر شکل در چینش دندان ها استفاده می شود یا به نوعی می توان گفت که دندان ها را صاف می کند. از این روش می توان به دو نوع ثابت  و متحرک برای سایر فک های نا منظم استفاده کرده و در بازه زمانی از ۶ ماه تا ۲ سال به نتیجه مورد نظر رسید. این شیوه برای اصلاح طرح لبخند برای افراد مختلف در تمام سنین قابل اجرا خواهد بود.

دلایل استفاده از ایمپلنت و کارایی آن در اصلاح طرح لبخند

می توان از ایمپلنت برای اصلاح طرح لبخند استفاده کرد. از جمله عواملی که در زیبایی و ظاهر لبخند تاثیر می گذارد وجود تمامی دندان ها در حالتی صاف و ترکیبی خاص در رنگ سفید و بسیار تمیز است. از تمام چیز هایی که گفته شد می توان گفت که ایمپلنت می تواند دندان های ریخته شده را جایگزاری کند. با استفاده از ایمپلنت می توانید در قسمت خالی دندان ها در فکتان برای کاشت دندان اقدام کرده و با توجه به کیفیت بسیار عالی و کار حرفه‌ای ایمپلنت در مدت زمان بسیار طولانی با خیال راحت از آن استفاده کنید. ایمپلنت توسط روش هایی اقدام به کاشت پایه دندان می کند که برای این کار از یک عدد پیچ بلند از جنس تیتانیوم استفاده می کند. این پیچ می تواند داخل استخوان فک شما قرار بگیرد و تاج دندان را بر روی خود نگهداری کند. برخلاف ارتودنسی که در سنین پایین انجام می شود با توجه به نداشتن استحکام در استخوان فک زیر ۱۸ سالگی، توصیه شدید می شود تا ۱۸ سالگی برای انجام ایمپلنت استفاده کنید.

زیبا سازی لبخند با ارتودنسی

تاثیر ایمپلنت بر داشتن لبخندی زیبا

می توان گفت که این روش بیشتر برای افرادی با سن بالا که دندان های خود را از دست داده اند استفاده می شود. ریختن دندان ها مخصوصا دندان های جلویی تاثیر بسیار زیادی در طراحی و زیبایی لبخند شما خواهد داشت. ایمپلنت یک روش بسیار موثر و کارساز برای شماست که می تواند این نوع مشکل را برای شما برطرف سازد. با توجه به تحقیقات گسترده در سطح جهانی، ایمپلنت های انجام شده ۹۷ درصد موفق بوده و جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نمی گذارد. کسانی که در سنین پایین تر اقدام به انجام ایمپلنت می نمایند ممکن است مشکلات زیادی مثل کوتاه تر شدن دندان ایمپلنت شده نسبت به سایر دندان های دیگر اشاره کرد. این می تواند گزینه نامناسبی برای اصلاح طرح لبخندتان  باشد.

اصلاح طرح لبخند با روش های بهینه

با توجه به مشکلاتی که در قسمت دندان و دهان به وجود می آید، راه حل های متفاوتی عرضه شده است که دو تا از مهم ترین این راه حل ها  ایمپلنت و ارتودنسی را برای شما بازگو کردیم. روش های دیگری هم برای انجام اصلاح طرح لبخند وجود دارد که روش های خانگی ممکن است توسط همه شما استفاده شود. در روش های خانگی می توان با مسواک زدن و استفاده از نخ دندان، دندان های خود را تمیز و زیبا نگه دارید تا تاثیر لبخند شما را چندین برابر کند. رنگ زرد دندان ها به دلایل متفاوتی ایجاد می شود که می توان با یکسری میوه های خارجی تاثیر بسزایی در رنگ آنها گذاشت. این یک راه حل طبیعی برای حل این مشکل است در صورتی که بخواهید از روش های غیر طبیعی استفاده کنید باید از طریق لمینت اقدام کنید. در برخی موادر انجام جرم گیری هم می تواند کمک بسزایی کند. از شرایط دیگر در اصلاح طرح لبخند می توان به شکستن قسمت خاصی از دندان های جلویی اشاره کرد. در این حالت می توان با روش هایی قسمت شکسته شده را ترمیم کرد.

زیبا سازی لبخند با ارتودنسی

باندینگ دندان از روش های نوین اصلاح طرح لبخند

باندینگ دندان یک روش بسیار عالی و مناسب برای این مواقع می باشد. شما می توانید در کمتر از یک ساعت این کار را انجام داده و به نوعی ظاهر لبخندتان را ترمیم کنید.  در برخی مواقع برای ترمیم پوسیدگی های دندان ها از روکش های سفید سرامیکی استفاده می کنند. معمولا سعی بر این می شود که این روکش ها با رنگ اصلی دندان های شما یکی باشد. یکی دیگر از روش های اصلاح لبخند مربوط به لثه ها می شود که برای کسانی که هنگام لبخند لثه های خود را به نمایش می گذارند مناسب است. این حالت ها به دلایل متفاوتی ایجاد می شود که می توان از طریق جراحی فک این حالت را ترمیم کرد. در برخی مواقع نمایش لثه ها می تواند به زیبایی لبخند شما اضافه کرد. در اینجا جراحی فک برای آن دسته از افرادی است که در حالت های نامناسب در خنده ها و لبخند ها لثه های خود را به نمایش می گذارند.

برگرفته از وب سایت اینترنتی کلینیک دندانپزشکی سیمادنت به آدرس اینترنتی https://simadentclinic.com/

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *