افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

روش های نوین درمان ۵۰ درصد سرطان ها با این پیشرفت پزشکی

  • از عوامل بروز سرطان این است که کشاورزان مسائلی ایمنی قبل از سمپاشی را شامل ماسک زدن، دستکش پوشیدن و دیگر وسایل محافظتی را رعایت نمی‌کنند و برخی نمی‌دانند که چه نوع سمی را در چه فصلی به درختان بپاشند

 

عده ای سرطان را بیماری تجاری می دانند! برخی معتقدند این بیماری را عده ای از افراد قدرتمند و سود جو جهت مال اندوزی مانع از درمان این بیماری می شوند و از ورود دارو های درمانی این بیماری به بازار پزشکی جلوگیری می کنند. برای درمان این بیماری با دکتر سلام همراه باشید.

علی اسماعیلی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد سرطان‌ها بعد از وقوع نیز قابل درمان هستند، اظهار داشت: سالانه بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه گردش مالی برای مصرف سموم در باغات کشاورزی رفسنجان است.

وی عنوان کرد: از عوامل بروز سرطان این است که کشاورزان مسائلی ایمنی قبل از سمپاشی را شامل ماسک زدن، دستکش پوشیدن و دیگر وسایل محافظتی را رعایت نمی‌کنند و برخی نمی‌دانند که چه نوع سمی را در چه فصلی به درختان بپاشند، بنابراین مصرف بی‌رویه از سموم کشاورزی در باغات موجب بروز بیماری‌ها و تأثیر در دستگاه گوارش انسان‌ها می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: کشاورزان و کارگران سمپاشی باید در این رابطه آموزش ببینند و سموم استاندارد در بازار استفاده شود.

وی بیان داشت: در دنیا از هر ۱۰۰ هزار نفر، ۶۰۰ مورد به سرطان مبتلا می‌شوند و در ایران نیز از هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۴۰ مورد ابتلا به سرطان داریم.

اسماعیلی با بیان اینکه در شیب افزایش ابتلا به سرطان قرار داریم، ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت ایران جوان است، هنوز وقوع سرطان را کمتر از کشورهای دیگر شاهدیم.

وی خاطرنشان کرد: مصرف سیگار در ابتلا به ۱۳ نوع سرطان تأثیر دارد، ۸۰ درصد هزینه‌های درمان سرطان‌ها توسط دولت پرداخت می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: هزینه‌های درمان سرطان هنگفت است و موجب بلاتکلیفی خانواده و جامعه می‌شود، پس بهتر است پیش از ابتلا به سرطان خودمراقبتی‌های لازم را از جمله رعایت نکات بهداشتی، عدم مصرف غذاهای فست فودی، عدم مصرف سیگار و مواد دخانی، مصرف سبزیجات و میوه‌ها و انجام ورزش انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: به منظور افزایش طول عمر بیماران سرطانی مراکز درمان سرپایی در کشور در حال راه‌اندازی است که در رفسنجان نیز ایجاد خواهد شد.

 

منبع: دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *